Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paradox_

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 09:05

zo ben net uit school Tong uitsteken heb de repetitie week goed gemaakt Haha! ben super blij heb maar 1 onvoldoende voor engels een 5 verder allemaal voldoende Haha! nu voel ik me ook gewldig... Bloos zo lekker naar buiten met falon heb zin om te racen Tong uitsteken maar dat zien we nog wel verder eigenlijk niks te melden.... ow ja sily snel beter worden !!!!!!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 09:17

Hee Tes, Ik heb net mijn zusje aan de tel gehad zij heeft ook alles goed gemaakt op 1 onvoldoende na maar op haar rapport gelukkig nog een voldoende!
ben erg blij voor jullie!!!!! veel plezier met rijden.

en Syl beterschap!!!! doeidoei

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 09:32

nou gefeliciteerd Tessa!

Hier nog even een vrolijke foto van Evita Haha!

Afbeelding

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:00

aaaaaaaaaach wat een poepie!!
leuke foto ireen, volgens mij kan jij dat wel foto's maken, zo te zien

gr

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 12:25

A Irene wat een leuke foto Lovers Het is maar dat ik al zo'n leuke haf heb Haha!

Madelon liefst zou ik nu al op stal vervelen, en ging gister wel aardig dus dacht dat dat wel even zou kunnen.
Dus daht aardig opgeknapt te zijn,nog wat licht in mijn hoofd en duf maar ach....gister avond mijn laatste bericht was al niet echt geweldig maar daarna werd het nog erger en heb ik de rest van de avond op de wc gehangen, Ro schrok zich wezenloos geloof ik, ben al een paarweken aan het pruttelen maar nu zette het helemaal door.
Nog wel snel gedouchet maar daarna in bed gaan liggen en was binnen 10 minuten weg, om vanmorgen om kwart voor 12 weer wakker te worden.

Bah...hoop dat het ergste nu achter de rug is.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 12:44

nou silly...ziek nou maar goed uit des te eerder kan je weer komen vervelen Knipoog

Beterschap hoor sil!! Ach gut

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 12:45

irene, ik wil ook zo'n foto van heli.... dus als jij nou bij hem gaat zitten wachten met je toestel dan lukt het vast wel. Knipoog Haha! Bloos

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 13:13

Ahh, arme Silly!! Goed uitzieken hoor!!! Lekker rustig aan en laat je vriendje je maar goed verwennen!!!!

Gave foto Ireen!!! Kan ze dat op commando?? Haha!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:25

heej ireentje leuke foto Knipoog sil lekker uitzieken he Lachenberterschap Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:28

Ireen, gave foto!!!

Zijn er nog mensen die voer nodig hebben?? Ik ga vrijdag mijn bestelling doorgeven, dus heb je brok en/of muesli nodig geef het dan uiterlijk donderdag ff door, dan is het maandag binnen!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 20:26

Melis heeft vandaag op donna gezeten!!!!! Haha!
Het ging best goed, ze vond het een klein beetje eng, alleen wij gingen weer verder dan nodig was, want we gingen draven en dat vond ze helemaal niks.!! Bloos Bloos Bloos
Steigeren....bokken steigeren....hahahaha ik heb zo gelachen...arme melis die hing uit eindelijk aan haar nek en kon zich toen rustig laten vallen. Haha! Haha! Haha! Haha!

We gingen iets te snel, we zullen het nooit meer doen Bloos Bloos Bloos
Volgende keer gewoon alleen stappen! Knipoog

Xenia heeft foto's gemaakt van het hangen tot het zitten ze zou ze op bokt zetten dus ik ben benieuwd.

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 20:28

Pfoee! nou wat een avontuur zeg haha:D maarjaa goed afgelopen.. dat is het belangrijkste

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 20:55

gelukkig dat dat goed is afgelopen met Donna!

Nee hoor Eef, Evita kan nog niet flemen op commando.. was even toeval dat ik de camera erbij had, ze rook een lekker luchtje in de paddock Haha! Wel grappig, ik had haar nog nooit zien flemen, en deze zomer blijft ze maar bezig! zou ze het eindelijk uitgevonden hebben?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:17

Haha joer is toch nieuw op stalze staat in de wei ook over het hek met hem te friemelen dus vandaar dat flemen hoor ireen,komt door die knappe ruin naast haar

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:19

Haha de melis jammer dat je er zelf nie op zat madelon en ik had graag gezien ik zit altijd zelf op gek paard wil ook een ander wel eens gek zien doen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:25

Stoer hoor Melis en idd volgende x is het Madelons beurt Haha!

Morgen lekker dagje vrij...wel een druk dagje...
Helaas gaat mijn les morgen niet door, maandag en volgende week donderdag trouwens ook niet. Mike gaat nl voor een weekje naar Spanje toe!!

Verder weinig te roddelen Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:25

En Anit, ben je al een beetje bokt-verslaafde aan het worden?? Pling Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:30

nou jongens ik heb goed nieuws.....de komende 4 jaar zit ik niet op donna hoor!!! Bloos

Dat kan ik haar toch niet aan doen al dat gewicht op haar rug!!! Haha! = dierenmishandeling Haha!
Dus melis blijft maar lekker oefenen vind ik.

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:39

he silly beterschap meisje hoop je gauw weer op stal te zien hoor xxx

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:54

Tanx Bianc, wil ook heel graag weer naar stal toe en alles doen.

Update van mij.....eh....heb tot 12 uur geslapen, geeuwend mijn bed uitgekomen, daarna heb ik alleen nog maar gezeten, gestofzuigd waarna ik zowaar op de bank moest bijkomen Verward
Snap er weinig meer van, doe maar heel weinig en overal wordt ik moe van, voel me net een oude oma die overal hulp bij nodig heeft.
Heb wel de kattenbak verschoond en eten klaar gemaakt, maar heb maar zo weinig gedaan vandaag en ben toch gewoon moe.....terwijl ik gisteren nog zei als ik dan toch thuismoet zitten ga ik gewoon het huis een grote beurt geven.
Mooi niet dus....mijn moeder had zoiets van kom gezellig donderdag even met een taxichauffeur naar de markt, wordt hem ook niet.

En iedereen heir is onwijs lief en zorgzaam, schoonpapa is vanmiddag even langs geweest zodat ik niet de hele dag alleen zit en Ro begint als hij uit zijn werk komtal meteen te moederen.
Mag in de stoomcabine van mijn ouders want dit zou wat helpen tegen de vastzittende hoofdpijn, maar als ik pilletje neem ben ik alleen nog maar stoned en ik voelllll niets Haha!

Vrijdag naar de kraakman, zaterdag even aankijken en heb geen vervoer, maar zondag brengt Ro me sowieso naarde paarden en als ik geluk heb vrijdagavond ook even.

Dus gooi hier maar veel paardenverhalen neer want begin hier echt stal afkick verschijnselen te krijgen. Bloos

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 06:34

hoi,

O sil lekker de kraakman.
Ik ben gisteren weer geweest en het ging eigenlijk wel goed totdat ik daar geweest was snik.
Dat is meestal wel zo de 1e dag maar nu is het wel extreem pijnlijk.
ik heb nu overal auw ze zijn echt gemeen die mensen hoor.
overal aan trekken duwen kraken hihi.
maar goed zal wel ergens goed voor zijn.

veel sterkte vrijdag sil

en ehm melis je kan toch nog meedoen met vernaan ik vertel je nog wel hoe of wat.

gr shir

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 06:54

aaaaah arme zeurlie en sil binnenkort ook weetje ik zou gewoon terug kraken haha Tong uitsteken sterkte Bloos

heb zo sportdag Boos! echt irri mja daarna lekker naar stal kijken of ik die irritantje speeltjes van zeurlie al uitelkaar krijg haha Tong uitsteken

gr

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 08:12

jarno schreef:
en ehm melis je kan toch nog meedoen met vernaan ik vertel je nog wel hoe of wat.

gr shir

ja en ik weet lekker waarom Tong uitsteken zie 1 van mijn laaste topics, er is iemand op vakantie Schijnheilig

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 09:21

haha, leuke opleiding doe ik he? mag je lekker een beetje sadistisch doen Duivel
nee hoor.. is niet de kant die ik later op wil! laat mij maar lekker met de kindertjes werken Knipoog (of toch dierfysio???)

Ik zit nu lekker op school te niksen.. had een afspraak met docent om 10 uur maar die was ff vergeten dat hij moest toetsen, dus ik mag nog een uurtje wachten Slapen Is al de zoveelste keer dat ik voor niks op school kom!! Nou gaan ze ook nog moeilijk doen of ik in september wel stage mag lopen, omdat daar 1 of andere officiele procedure voor is.. ik ben het dus even helemaal zat hier! Boos!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 09:31

wie gaat er zo mee naar buiten???