stalgenootje en m'n instructrice gaan dit jaar beide trouwen, en hebben allebei mij gevraagd om de foto's te maken! best spannend zoiets groots en bijzonders, maar supergaaf
Hee meiden, ik dacht ik neem ook weer even een kijkje hier! laatst met heel wat leidingen(en beleerders) een hapje wezen eten in Haarlem, was ontzettend gezellig en het fjordenpaard gevoel kwam weer helemaal boven, super veel zin in de zomer! (ben benieuwd welke weken ik dit jaar weer ga krijgen!) verder gaat het allemaal heel goed met mij, nu tentamen week en tentamen van gister hoogstwaarschijnlijk gehaald! nu donderdag weer een en dan nog 3 dagen project en dan heb ik weer 2 weken vrij!!(ga waarschijnlijk met mama even weekje weg, heerlijk na al dat gedoe bij mijn ouders thus:( )
hoi Fee! hier alles goed hoor! laatsje kampweek had ik Jamilla mee, helemaal verlieft op dat beest nogsteeds als ik alle foto's terug kijk En inmiddels mijn eigen paard, maar dat had je vast wel op fb gezien haha
Chantaliiejj
Geplaatst: 07-01-14 16:46
Hee, me examen ging gelukkig goed krijg over 2 weken pas de uitslag.
gefeliciteerd danielle , en wat goed danielle . en britt misschien handig om op te letten haha en niet op bokt zitten