Ik ben met mijn paard M2+4 nu

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faya__ schreef:Faya__ schreef:Boktkamer 1 :
1Caroline 10B
2Marieke 10B
3Marloes
4Petra
1Fleur 10A
2Montana
3Quincy
4Ilonka
9 Saphira
10 Eveline (vriendin Saphira
Boktkamer 2:
1Elise 10B
2Michelle
3Dewi 10B
4Laura 10B
5Vera 10B
6Babet 10B
7Jacquelien
8Sanne 10A/10B
Saphira1993 schreef:dank jullie allemaal voor de complimenten![]()
@ X_Michelle_X: dank je! misschien komen we dan in het zelfde groepje met rijden als ik niet geselecteerd wordt en ga naar de M2?!
haha ik zag al dat ik boktkamer 3 mijn zusje met fleur en montana enzo liggen!
er gaan ook nog 2 vriendinnen eigenlijk 1 vriendin waarmee ik samen zou gaan, dus ik kan niet maken om zomaar te zeggen joh ga jij maar ergens anders liggen snappen jullie?:$ als jullie minimaal 2 plekjes kunnen vrij hebben??
@Faya__ ja ik woon idd dichtbij eerbeekbij zutphen! ja ik ga ook nog naar eerbeek! selectie springen voor mij!
![]()
@Queelens: dat valkje gaat ook in de zelfde week mee op kamp, voor foto's kun je op mijn hyves kijken of bij mijn vrienden, Ilonka kijken. zij gaat naar 10A kamp
Saphira1993 schreef:ja, met dexter die de clinic ging rijden toch? mijn zusje reed toen met dat valkje bij dat grote paard van dexter in de groep! wat een verschil was dat! toen was fair play nog best wel stout... steigerde hij steeds maar nu doet ie dat gelukkig niet meer! (althans, thuis niet meer)
Saphira1993 schreef:dat was het springen, mijn zusje moest toen rijden tussen 2 grote paarden, terwijl lucky net 1.50m is:P
ik ga btw niet mee doen met de cross les... wat ik zelf onwijs jammer vind! maar vorig jaar was mijn paard zo gek, hij is helemaal leip van springen en heb ik hem 2 weken kreupel gehad omdat hij als een maloot de hindernissen overging... dus dat was echt zo jammer!