gaat goed!! Gordon krijgt nog 2x per dag melk, dus dat scheelt lekker. De 27e mogen ze in nieuwerkerk ad ijssel naar de veulenkeuring van de fokkersvereniging. Dat gaat leuk worden met die twee... ze moeten apart (spring & dressuurveulen) dus daar gaan we onze handen aan vol hebben.
De Spartacus gaat ook lekker, nog steeds een beetje te mollig Maarja, ze hebben het iig goed, haha!
Ook met de shetjes gaat het lekker! Alles wat naar de keuring moet staat in een loopstal en de rest lekker buiten. Elan en Ede mogen mee naar de keuring en die moeten af en toe oefenen, waar ze het niet helemaal mee eens zijn, hihi! En Charly heeft nog steeds x pootjes achter dus die mag niet mee met zn 'broertjes'.
Ik wil ook graag naar CHIO! Helaas zit ik op school op de dag dat ik erheen wil....
oudaccountx
Geplaatst: 16-08-11 16:51
Pff ze zijn m'n hele school aan het veranderen. Is er nu een aula voor de bovenbouw gemaakt van de plek waar mijn kluisje stond (We hadden 2 verschillende hallen voor de kluisjes) Nu moet ik helemaal naar de andere kant van het gebouw lopen om bij m'n kluisje te komen. Ik vind het echt niet leuk..
Ja we hebben meegedaan maar zijn niet door. Is altijd lastig om een team te vinden, dus waren al blij dat we er 4 konden vinden die uberhaupt mee WILDEN doen. En dan kan je niet de 'besten' kiezen.