Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marjo_Wystan schreef:amandaaa schreef:SHABU SHABU
![]()
Nog voor de mensen die het niet kennen http://www.shabushabu.nl staat het menu en ook wat dezijn.
Het lijkt mij het handigst om naar Shabu Shabu Rotterdam te gaan voor de meeste, ik ga dan met de trein, misschien dat er ook andere nog met de trein gaan, kunnen we afspreken op het station
Nou hier dan drie datums
Vrijdag 21 januari
Donderdag 27 januari
Vrijdag 28 januari
-------------------------------------------------------------
Hier de lijst(waar je jezelf in kan quoten
) (zet er even achter welke datum voor jou uitkomt)
- Amanda (geen voorkeur)
-Jet 21 of 28 januari
- Sophie (ook geen voorkeur)
- Chantal 27 of 28 januari
- Marjolein 28 januari (kan 21e en 27e wel: liever niet ivm tentamens)
- Pres
- Kayleigh; 28januari
Gezellig!!! Karin, ik kan je wel ophalen hoor
Amanda: gefeliciteerd!!!!!
Marjo_Wystan schreef:Ik heb vrijdag lekker vrij en ik ga naar een racefiets kijken
Nog niet kopen hoor, maar even orienteren. Wil graag gaan fietsen...
Nog mensen interesse
Jetta schreef:Marjo_Wystan schreef:Ik heb vrijdag lekker vrij en ik ga naar een racefiets kijken
Nog niet kopen hoor, maar even orienteren. Wil graag gaan fietsen...
Nog mensen interesse
Ik weet niet of je iets van racefietsen weet.....ik weet niet waar je aan denkt of wat je op het oog hebt....waar ga je kijken? Ik kan je misschien een beetje adviseren? Ben je beginner? ...

spettertjuh schreef:Nee geen interesse in fietsen, doe het al genoeg.
Marjo, rustig aan met Wystan in de molen. Gewoon iedere keer erin zetten, desnoods een rustig paardje erbij zetten, eentje voor hem en eentje achter hem maar doen als het licht is zodat hij goed kan zien waar hij loopt.
Gaat Wannadoo nog in de molen Pres?
Soof, ben je al tante?
Ga zo naar bed, weer heel vroeg op morgenochtend pfffffffff

Jetta schreef:Marjo! Ik doe niet anders dan fietsen, maar ik race niet. Mijn manneke wel, al jaren! En echt hard en echte bergen. Ik doe ook wel bergen, kleintjes, op vakantie. Ik heb natuurlijk mijn ligfiets ( Alligt Modern), maar ook een crosshybride van Cube. Fijne fietsen voor een goede prijs. Mijn man rijdt ook op een ligfiets ( Flevotrike) en op een Cube crossbeest , maar voor het racen heeft hij een titanium fiets van van Tuyl.
Prima om met mensen te gaan kijken die er kijk op hebben, er is zoveel te koop!
Soof, het is nu wel heel spannend!

maar een ding tegelijk
moet iemand bijzijn die de molen kan bedienen, moet overdag als het licht is enzo ... zal er deze week wel van komen hij kan er niet in als hij zo heet is als vanmiddag :p
Princesspres schreef:goede avond!
Lekker gegeten marjo?
Heb wyssie en doodle nog even laten lopen, ze ware stront vervelend!
Wys zat helemaal in doodle. Met zn hoofd op zn rug,voor benen tussen wanadoo zn achterbenen, samen springen bokken omdraaien, hoooowww
We hebben elkaar dan echt net misgelopen kaar!! Wat ongezellig, ben je er vandeweek nog 'savonds? En woensdag overdag? Heb dan weer les
Ja wannadoo gaat nog leren in de molenmaar een ding tegelijk
moet iemand bijzijn die de molen kan bedienen, moet overdag als het licht is enzo ... zal er deze week wel van komen hij kan er niet in als hij zo heet is als vanmiddag :p
ben benieuwd soof hoe het met je zus is, zo spannend!!!
Marjo_Wystan schreef:ik kan je die molen wel even uitleggen hoor. Is heel simpel. twee knopjes, moet lukkwn toch
goedemorgen...! Op tijd nr bed is wel echt lekker, werd vannacht wakker en lekker uitgerust. Alleen wakker worden door een wekker blijft vervelend
Marjo_Wystan schreef:ik kan je die molen wel even uitleggen hoor. Is heel simpel. twee knopjes, moet lukkwn toch
goedemorgen...! Op tijd nr bed is wel echt lekker, werd vannacht wakker en lekker uitgerust. Alleen wakker worden door een wekker blijft vervelend
maar wil even met wannadoo mee lopen. Vandaar iemand die hem kan bedienen als ik erin loop.