Hitime schreef:xSannee schreef:ruth! Op wie vond jij mij lijken dan van jou extra's?
Geen??
Ooh grapje dat was iemand anders
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xSannee schreef:Je weet toch dat ik slim ben Iris
Ik maak alleen maar slimme opmerkingen in dit topic x]
haha vandaag was trouwens supergrappig!
D'r zat zo'n jongen helemaal links voorin in de klas, en een jongen die zat helemaal achteraan. En bij die 2e jongen lag een rugbybal in de klas. Dus die jongen gooit die rugbybal naar de jongen vooraan, maar het was superscheef. En toen gooide hij 2 hele kostbaar gekweekte plantjes van die docent van de tafel... Lag ook allemaal aarde op de grond enzo
Iedereen moest echt keihard lachen. Was zooo grappig
Dus hij heel snel die rugbybal wegstoppen en doen alsof hij tegen de tafel was gelopen...
En toen ging die leraar zo helemaal uitleggen waarom het van die kostbare plantjes waren

suikermeisje schreef:Hitime schreef:Waarover nu?
hij werd al jaloers omdat ik zei dat ik met een vriendin van mij als we examen hebben gedaan een weekje op vakantie ga...
en nu gezeik over iets anders.. ik zei dat iets belangrijk voor mij was in een relatie, nou hij zegt voor ij is omgang belangrijk, terwijl zijn omgang met mij echt not done is.. lekker meppen ofzo, lekker knijpen, hij kan niet aan mij zitten zonder pijn te doen...
suikermeisje schreef:hij werd al jaloers omdat ik zei dat ik met een vriendin van mij als we examen hebben gedaan een weekje op vakantie ga...
en nu gezeik over iets anders.. ik zei dat iets belangrijk voor mij was in een relatie, nou hij zegt voor ij is omgang belangrijk, terwijl zijn omgang met mij echt not done is.. lekker meppen ofzo, lekker knijpen, hij kan niet aan mij zitten zonder pijn te doen...

suikermeisje schreef:[/quote]Hitime schreef:Waarover nu?
hij werd al jaloers omdat ik zei dat ik met een vriendin van mij als we examen hebben gedaan een weekje op vakantie ga...