volgens mij wel, man bij wie hij nu staat is nu hier (bij mijn ouders dus) en zei dat hij de nacht goed doorgekomen is. Heeft ook weer wat brokjes gegeten, dus dat klinkt allemaal goed. Ik ga straks de foto's kijken, eerst even schoolwerk doen, want dat schiet er nu een beetje bij in en vandaag moet de scriptie ingeleverd worden.
cassandra84
Geplaatst: 31-05-11 12:27
Gave foto's Marlon!!! Wat heb je echt een super tinker de hele tijd oortjes naar voren. Zier er gewoon heel gaaf uit.
Ik heb vandaag nog een ritje gemaakt ter voorbereiding van het grote gebeuren.Malvin was een beetje druk en Tence deed alsof! Het was geen rollator ritje!
Haha die Tence en Malv. Nog 1 dagje en dan lekker op vakantie Marion!. Je hebt er erg hard voor moeten werken. Ben je morgen nog op stal? Vandaag heb ik geshopt voor de zomer en heb toch een geweldig paar schoenen gekocht.. ik ben er helemaal verliefd op
Rond 5 uur reed ik langs het Westerpark. Zag Ambulance, politie, mensen..... Paarden heb ik niet gezien? Lekker als ze je gaan filmen als je ter aarde gestort bent. Zetten ze dat ook nog eens op internet..... We blijven dus maar lekker zitten Marion. Ik wordt niet zo graag gefilmd of op de foto gezet. Dagelijks zie ik van die hele jonge meisjes op paarden het Westerpark in gaan. Vraag me ook steeds af of dat goed gaat? Niet altijd dus! Vanmiddag had ik m'n handen vol aan een kleine blonde pownie HAHAH Jee wat voelt die ouwe zich goed!
Marion, Sytze heeft dat meisje op dat witte paardje nog geholpen die we onderweg tegenkwamen. Paardje was ook al zo druk! Het witte paardje is ook al 18 jaar oud en een oud manegepaard. Zou er iets vanmiddag in de lucht gehangen hebben? Waarom zijn de paardjes druk vandaag?
Wat vreemd dat de paarden zo druk waren vandaag. Sneu van dat ongeluk, wat een jonge grietjes. Natuurlijk had ik geen schoenen nodig Mer , heb mezelf eens lekker verwend haha.
EsvanEs
Geplaatst: 01-06-11 23:58
Hmmm het hang zeker in de lucht ofzo? Xantha was gister erg braaf moet ik eerlijk zeggen...
En wat een nare berichten allemaal! Volgens mij is dat kruispunt echt levens gevaarlijk!
Aaahh Marion, gaan jullie dit weekend al? Heerlijk, geniet er van!!
Andere Marion, beetje laat maar niet minder gemeend: nog gefeliciteerd!!
Ik ben vandaag afgewezen voor die baan die ik zo graag wilde! Helaas... Dus we gaan weer 'vrolijk' verder met solliciteren!
Nu lekker naar bedje toe en morgenochtend naar Xantha!! Truste!!
Vandaag Xantha aan de dubbele longe gezet, dat was een tijdje geleden. Ze deed het super. Daarna op de dijk uitgestapt, ik erachter en Es ernaast. Ging op zich ook goed hoor, wel veel fietsers. Xantha vond het wel raar dat ze me niet zag maar met Esther ernaast was het oke. We hebben zelfs een stukje gedraaft
Pff, sorry hoor, ik laat dit topic een beetje versloffen.
Wat fijn dat xantha het zo goed deed. Was het de eerste keer voor haar?
Marion, fijne vakantie!
Es', wat balen dat die baan het niet geworden is zeg. Weet je ook waarom niet?
cassandra84
Geplaatst: 02-06-11 16:43
Marion en Cynthia een hele fijne vakantie gewenst en heel veel plezier in de bossen van Kootwijk. Voor mijn nog een weekje ook zenuwachtig hoor. Groetjes aan Marion. Gaan jullie nog het mega zwembad in?
taverno
Geplaatst: 02-06-11 18:22
cassandra84 schreef:
Gaan jullie nog het mega zwembad in?
Ik was het niet van plan! Ik ben niet van het zwemmen,vreselijk!
Xantha
Geplaatst: 02-06-11 18:41
Seccie, ik heb er wel vaker achter gelopen maar dit was de eerste keer buiten
cykie
Geplaatst: 02-06-11 22:27
Jammer Esther van die baan! Ach er komt vast wel weer een hele leuke job voorbij.
@Cassandra. Dank je wel. Voor jou gaat het ook opschieten nou. Het zwembad was inderdaad mega he. Nee denk ook niet dat ik ga zwemmen. Volgens mij wordt het meer terrasweer buiten het paardrijden om.
Ga zo maar eens mn tas inpakken. Er kwam vandaag ineens een barbecue tussendoor. Niet vervelend natuurlijk, maar ben pas net thuis. Morgen hoef ik niet zo vroeg mn bed uit dus dat scheelt.
cykie
Geplaatst: 02-06-11 22:52
Wat een sensatie bij ons voor de flat. Politie en ambulance. Zo te zien iemand van zn fiets gevallen. Waarschijnlijk teveel gedronken. Was zo te horen ook aan het kotsen.... Hij wordt nu meegenomen in de ambulance.