Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_D schreef:Melanie_B schreef:Ik gaat ff lekker zuurkool eten
En dan Wonderboy ff eten geven..
Tommy uitlaten..
En dan maar eens richting Indoor Wierden dacht ik zo..
Ben zo blij dat ik nu voor mijzelf kook..
Eet dat alleen als er een dikke laag appelmoes overheen kan..

gaat dat dus niet op. En alles is gewoon veel makkelijker met een ruin om hem mee te nemen enzo
Pebbs schreef:Emmaa_ schreef:Ik kook vanavond zelf dus dat is tortellini's![]()
Het begint echt al donker te worden... Ik denk dat ik volgende week in het donker naar huis fiets op dinsdag.
Kijk DAT is nou lekker![]()
Ik kan het ook heeeeul goed maken 
Jammmiieee loveit!
Pebbs schreef:Omdat het vrij moeilijk is om een hengst te stallen, daarnaast wil ik volgend jaar wedstrijden rijden, om een hengst uit te mogen brengen moet je minimaal L2 zijn, en aangezien ik in de B moet beginnengaat dat dus niet op. En alles is gewoon veel makkelijker met een ruin om hem mee te nemen enzo

als bijv. het water moet koken duurt dat me al te lang
Kirsten_D schreef:Pebbs schreef:Omdat het vrij moeilijk is om een hengst te stallen, daarnaast wil ik volgend jaar wedstrijden rijden, om een hengst uit te mogen brengen moet je minimaal L2 zijn, en aangezien ik in de B moet beginnengaat dat dus niet op. En alles is gewoon veel makkelijker met een ruin om hem mee te nemen enzo
Dat van L2 wist ik niet! Maar van die stalling wel..
Moet ook eerlijk zeggen dat ik het vrij vervelend vind..
Op stal hebben wij ook 1 hengst, als dat beest in de paddock staat kan ik Venice niet in de paddock zetten, want je weet het nooit met dat beest..