What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:40

Shenavallie schreef:
Citaat:
Ben net het klusje van Dennis wezen doen: schilderen. Of in mijn geval: verven. Omdat ik het niet zo netjes doe, doet Dennis het liever zelf. Maar omdat hij - net als jij - door zijn ploegendienst bijna geen tijd heeft voor dit soort dingen, had ik aangeboden om het vandaag voor hem te doen. Aan de ene kant was hij heel blij, maar ook wat terughoudend. Heb net 2,5 muur gedaan en ben best trots op mijzelf! Zou er zelf makkelijk mee kunnen leven (maar dat gaat al gauw hoor)! :+ Nu maar hopen dat Dennis ook tevreden is en ik niet nog meer werk voor hem heb gecreëerd! :D

Citaat:
en was ie er blij mee of juist niet

zal je vanmorgen staan in je werk blouse + bodywarmer
Laatst bijgewerkt door winnitou op 02-09-10 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:41

meelen schreef:
Zo, mijn vakantie is begonnen.
Over een maandje begin ik weer met werken.
Nog één weekje thuis en dan vlieg ik weg hahaha
Morgen eerst een leuke trouwerij (hoop ik) :D

ha lekker vakantie, geniet ervan!

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:45

Linde nog even op de valreep: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog een kwartiertje feesten.... hebben ze je een beetje verwend?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 06:25

winnitou schreef:
Linde nog even op de valreep: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog een kwartiertje feesten.... hebben ze je een beetje verwend?

Hahahha,dank je wel.
Ik heb kadobonnen gehad van het winkeltje "Goed gevonden" woonwinkeltjes in meer Riviera Maison stijl.Waar vroeger apotheek Groesbeek zat.Dat is zo`n LEUK winkeltje :D en geld van mijn ouders en oma en opa.En husby die vroeg wat wil je graag,ik heb gezegd hoef niet hoor,heb al veel geld weer uitgegeven aan de badkamer enz.pimpen dat ik het al opzich een kadootje vind sta s`morgens lekker in mijn "nieuwe badkamer"' :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 06:25

winnitou schreef:
meelen schreef:
Zo, mijn vakantie is begonnen.
Over een maandje begin ik weer met werken.
Nog één weekje thuis en dan vlieg ik weg hahaha
Morgen eerst een leuke trouwerij (hoop ik) :D

ha lekker vakantie, geniet ervan!

Geniet ervan Meelen ook van mij.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 07:57

Citaat:

???? Was je in Amsterdam dan?????

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 08:01

Gisteren was het echt een stille dag op de Dam... maar, ik heb heerlijk gereden met Gijs!!!! Hij is alleen wat huiverig voor laadkleppen (niet voor de vrachtwagens zelf) en veegwagentjes. Verder is hij echt super om mee te rijden!!!! Lekker vlot, daar hou ik van, en hij luistert waanzinnig goed! Alles op stem!!!! Hopelijk mag ik binnenkort weer met hem rijden!!!! :D
Vandaag krijg ik Norbert mee en moet ik bij een hotel staan. Daar baal ik van, want dat is zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Het is een afspraak met dat hotel dat er twee dagen in de week een koets staat voor mocht-er-iemand-een-rit-of-speciale-taxi-willen. Dat is dus gewoon twee uur stilstaan..... Balen, want op juist die dagen is het weer wel druk op de de Dam. Nou ja, boekje mee, we zien wel! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:59

Shenavallie schreef:
Citaat:

???? Was je in Amsterdam dan?????

nee je had de voordeur van je huis open staan en stond daar in het zwart wit, van een kilometer afstand al herkenbaar dat je aan het werk moet.
Als ik in Amsterdam was geweest had ik wel langs gekomen om je te groeten hoor, of om een ritje mee te gaan.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:05

lijkt wel dat dingen allemaal anders lopen dan gepland. De wedstrijd van AZ-Roda JC waar ik kaarten voor Rowan en mij voor heb was al verschoven van de zondagmiddag naar de zaterdagavond om 19.45 uur en nu is ie op 11 september nog eens een keer een uur verlaat. De aftrap is nu om 20.45 uur.
Heb dus een mailtje gestuurd naar AZ dat ze de wedstrijd maar moeten vervroegen (geintje). Nee had de kaarten via de waaghalzenclub van AZ, een aanbieding voor hun leden.... (kinderen tot 12 jaar). Maar wat ik vervelden vindt is dat je dan niet even op de hoogte gehouden wordt via die club. Kreeg bericht dat ik de kaarten kan terugsturen en geld kan terugkrijgen. Ze komen dit seizoen nog een keer met een aanbieding voor de kids. Nou denk dat als ik het weekend wil overleven ik het niet kan maken om Rowan te vertellen dat ie niet heen mag. Een collega had al een oplossing. Gewoon gaan en compenseren met oud en nieuw, gaat ie dan vroeg naar bed..... (duurt nog zolang en dan is mama het al lang weer vergeten)
We gaan nu ook gewoon de volgende keer voor de actie. (scheelt wel een hoop geld met een ander kaartje)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:06

winnitou schreef:
lijkt wel dat dingen allemaal anders lopen dan gepland. De wedstrijd van AZ-Roda JC waar ik kaarten voor Rowan en mij voor heb was al verschoven van de zondagmiddag naar de zaterdagavond om 19.45 uur en nu is ie op 11 september nog eens een keer een uur verlaat. De aftrap is nu om 20.45 uur.
Heb dus een mailtje gestuurd naar AZ dat ze de wedstrijd maar moeten vervroegen (geintje). Nee had de kaarten via de waaghalzenclub van AZ, een aanbieding voor hun leden.... (kinderen tot 12 jaar). Maar wat ik vervelden vindt is dat je dan niet even op de hoogte gehouden wordt via die club. Kreeg bericht dat ik de kaarten kan terugsturen en geld kan terugkrijgen. Ze komen dit seizoen nog een keer met een aanbieding voor de kids. Nou denk dat als ik het weekend wil overleven ik het niet kan maken om Rowan te vertellen dat ie niet heen mag. Een collega had al een oplossing. Gewoon gaan en compenseren met oud en nieuw, gaat ie dan vroeg naar bed..... (duurt nog zolang en dan is mama het al lang weer vergeten)
ach keerjte laat naar bed moet kunnen toch
We gaan nu ook gewoon de volgende keer voor de actie. (scheelt wel een hoop geld met een ander kaartje)

ach keerjte laat maar bed moet kunnen toch ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:08

Had ik een bestelling gedaan bij Wehkamp, zou donderdag 2 september tussen 18.00 en 21.00 uur bezorgd worden. Is selektvracht overdag geweest. En vandaag weer overdag......
Bel je Wehkamp wordt je ook niet echt wat wijzer....nee hoor mevrouw de 2e bezorging moet nog plaatsvinden , het komt vanavond....... nou eerst zien en dan geloven.....Ja en anders morgen tussen 13 en vijf (staan ze ook voor een dichte deur)....ben benieuwd wanneer het dan kom en of het nog komt (betaald is het al)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:11

ATE schreef:
winnitou schreef:
ach keerjte laat naar bed moet kunnen toch

ach keerjte laat maar bed moet kunnen toch ;)

tuurlijk kan dat ook maar denk dat het voor een 7 jarige (ja hij ziet er wel ouder uit) toch iets over de top is. Hoop volgende keer wel op een middagwedstrijd. ('savond is het ook een stuk kouder en vochtiger) en we hebben toch niet de plek van Dirk Scheringa, bij de heater.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:12

Nou ik heb mezelf even verwend na het werk, Rowan is er niet en had dus even tijd om naar de overkant van de Zaan te gaan (lees Wala te Wormerveer).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:14

Vanavond gesprek met onderbuurman en buurtbemiddeling.
Ga maar een afwachtende houding aannemen in dit gesprek. Laat hem maar komen! Ben benieuwd....(als de rook en de geluidoverlast maar om mijn hoofd verdwenen is)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:14

En daarna naar Meerpop in Zwanenburg.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:26

Ate alvast gefeliciteerd met je zoon!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:26

Meelen heb je al een lekker vakantie.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:27

Liquita is al weer bijna terug, (wat gaat het toch snel he)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:25

ben benieuwd hoe je gesprek is geweest winn

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:25

winnitou schreef:
Ate alvast gefeliciteerd met je zoon!

dank je :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:26

winnitou schreef:
Liquita is al weer bijna terug, (wat gaat het toch snel he)

ja echt he net of ze gister pas is vertrokken

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:26

winnitou schreef:
En daarna naar Meerpop in Zwanenburg.....

veel plezier

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:27

nee je had de voordeur van je huis open staan en stond daar in het zwart wit, van een kilometer afstand al herkenbaar dat je aan het werk moet.
Als ik in Amsterdam was geweest had ik wel langs gekomen om je te groeten hoor, of om een ritje mee te gaan.....

Ooooooh, ha ha ha! Ik dacht al.... :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:29

winnitou schreef:
Had ik een bestelling gedaan bij Wehkamp, zou donderdag 2 september tussen 18.00 en 21.00 uur bezorgd worden. Is selektvracht overdag geweest. En vandaag weer overdag......
Bel je Wehkamp wordt je ook niet echt wat wijzer....nee hoor mevrouw de 2e bezorging moet nog plaatsvinden , het komt vanavond....... nou eerst zien en dan geloven.....Ja en anders morgen tussen 13 en vijf (staan ze ook voor een dichte deur)....ben benieuwd wanneer het dan kom en of het nog komt (betaald is het al)

Herkenbaar: geef je het één op, komen ze precies op het andere moment! }:0

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:30

winnitou schreef:

Kun je geen voorrang krijgen bij de volgende gelegenheid, als je nu je kaartje terug geeft? Het is het vragen waard! ;)