Ja inderdaad ze gaan heel die bak rond joh ... trosgierst leg ik nu alleen nog 's avonds neer zodat ze meer de gewone zaadjes gaan uitproberen zeg maar
wahahah joyce Anouk heeft die auto gewonnen he van 538 ... super coowl
Meerreell
Geplaatst: 11-09-09 20:44
aatjuh12 schreef:
jaa die kelvin de hele tijd.. kan je dat paardje niet gewoon een tikje met je zweep geven? word die dan echt ZOOO gek?
Hmm nou ik weet niet wie er op zat, maar als je hem een tikJE geeft, dan gaat ie alleen maar erger staken, maar als je één keer vol je zweep erover gooit, dan gaat ie wel hoor (Zelf uitgeprobeert )
Ik heb trouwens op Wizzard zonder bit gereden, dat was best gek. Hij liep wel netjes ontspannen "aan de teugel", maar het sturen was wel lastig. In het begin moest ik hem echt een beetje de hoek omtrekken. Later begon het te wennen, maar het heeft toch niet echt mijn voorkeur.
Jaa zeker!! Was erg leuk met Kariq... gisteren heb ik met hem "trucjes" gedaan in de paddock. Meelopen met me.. blijven staan tot ik hem roep en op commando stap en draf met mij mee echt super deed die het! Nu deed die het nog voor snoepjes, maar was zo leuk om te doen