Kirsten_S schreef:jaa op nick![]()
beetje vervelend tussen de lessen door. en bovendien vind ze andere paarden een beetje vervelend. Ze kan dan heeel lief kijken
Oooh zoo..
ik dacht dat je Victor nu toch wel huurde ofzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:jaa op nick![]()
beetje vervelend tussen de lessen door. en bovendien vind ze andere paarden een beetje vervelend. Ze kan dan heeel lief kijken
Pebbs schreef:heeft iemand een bakje ?!
bij de 2e foto van val heb ik ECHT even een bakje nodig..
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:jaa op nick![]()
Oooh zoo..
ik dacht dat je Victor nu toch wel huurde ofzo
Kirsten_S schreef:Die nek is ook echt superr!![]()
Alleen is hij nog niet zo goed op de achterhand. Iets meer schakelen en veel overgangen en hij zou beter luisteren én actiever zijn.
Kirsten_S schreef:Neee, jammer he.. Had het wel gewild. maar heb geen geld op me rug groeien
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Die nek is ook echt superr!![]()
Alleen is hij nog niet zo goed op de achterhand. Iets meer schakelen en veel overgangen en hij zou beter luisteren én actiever zijn.
uhu I know, klinkt heel makkelijk, maar als je derop zit is het een heel ander verhaal
Pebbs schreef:maar je zou het toch samen met yoscha doen ?
Pebbs schreef:tino is sterker dan je denkt !
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Neee, jammer he.. Had het wel gewild. maar heb geen geld op me rug groeien
Kun je pappie en mammie niet gewoon heel lief aan kijken dan?
. we moeten gewoon een keer de loterij winnen

Pebbs schreef:tino is sterker dan je denkt !

Jane_ schreef:
Kirsten_S schreef:jaaa, die hebben ook niet bakken met geld. we moeten gewoon een keer de loterij winnen