Ik reed ook vaak wedstrijden op Fox, die niet echt bekend staat als het meest comfortabele zitpaard. (En ja af en toe ging het dan ook dramatisch
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Sas op Fox, met haar beugels op de hoogte waar normaal je knieën zitten
(Die ik voor Fox z'n doen trouwens best briljant vond
)
Toch ben jij twee keer derde geworden? (of jij was een andere keer hoog geeindigd en ik ben twee keer derde geworden... Dat zou ook heel goed kunnen. Ik weet het niet meer
)

Fenn schreef:Es alvast gefeliciteerd met je laatste les. Tijd voor een feestje![]()
en Sas, gefeliciteerd met de 7,5
en door Joyce haar enthousiaste verhalen over zonder zadel rijden heb ik Mazzel ook weer eens zadelloos gereden en per ongeluk keihard aan het werk gezetAan het begin niet aan het been, maar heerlijk mee gereden. Hij was zijknat, maar heel fijn aan het eind. Daarna de laan afgestapt, stukje dameszit en even beetje gekeken wat hij kan hebben. Het zou een goede voltigepony zijn zeg
. Misschien dat het volgende week weer lekker is
. Dan kunnen we het wel doen.....
. DJoysDesignz schreef:Kan ook wel , maar moet mijn hele proefje doorzitten en daar zijn niet veel fijne paarden voor. en ik heb het probleem dat ik veelste zwaar ben voor de leuke
. Vooral als ie uit de galop vandaan komt. Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar met aandraven lag ik er al bijna naast.... 
. Ik zit met zadel beter dan zonder zadel. Dan kan ik wel ontspanne, zonder zadel absoluut niet....
.
Als je op zo'n paard zonder zadel hebt gereden heb je ook wel dagen spierpijn 
Mazzel daar kan je met geen mogenlijkheid van afvallen. Vrijdag vond hij opeens dat hij iets te hard werkt en toen het moeilijk werd ging hij opeens in gallop aanspringen en er zo onder uitproberen te komen
Ik heb toen een paar hele scherpe bochtjes gedraaid
*klopt af* en Es, ik vind het best hoor
Alleen dan moet Sas erzijn om paard vast te houden, want stilstaan doet Mazzel dan weer niet zo goed 
Daar heb ik ooit nog eens een uur op zonder zadel gereden! NOOIT meer. Leuk paard hoor, maar iel, wat heeft die een eng hoge schoft 

Het suffe is dat ik er toen afgleed op een heel rare manier, terwijl ik al die bokjes en hupsjes prima uit kon zitten