Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathaliia schreef:aan de bak dus!
Nathaliia schreef:
lieziej schreef:Nathaliia schreef:
Ofterwel: laat ik eens even leuk verder gaan met mijn gecompliceerd betoog over doping in de Paardensport
lieziej schreef:Ga je volgende keer dan ook mee op springwedstrijd?![]()
_Lizzy_ schreef:lieziej schreef:Ga je volgende keer dan ook mee op springwedstrijd?![]()
Ik denk dat ik een startkaart neem vanaf 1 januarie. nieuw jaar.
Daarvoor doe ik wel een keer mee aan een oefenparcours ofzo op de zilfia's.
Dat hij wel al wat ervaring heeft
Maar ik ben vanaf 9 februarie 9 weken intern op stage bij ijsbrand chardon. Dus dan kan ik hem denk niet starten. Als ik hem op de manege laat staan kan ik hem opzich wel in de weekende starten.
Maar misschien neem ik hem mee, dan kan dat niet want dan blijft hij in de wekenden staan.
We zien wel.
_Lizzy_ schreef:lieziej schreef:Ga je volgende keer dan ook mee op springwedstrijd?![]()
Ik denk dat ik een startkaart neem vanaf 1 januarie. nieuw jaar.
Maar ik ben vanaf 9 februarie 9 weken intern op stage bij ijsbrand chardon. Dus dan kan ik hem denk niet starten. Als ik hem op de manege laat staan kan ik hem opzich wel in de weekende starten.
Maar misschien neem ik hem mee, dan kan dat niet want dan blijft hij in de wekenden staan.
We zien wel.
lieziej schreef:Nathaliia schreef:
Ofterwel: laat ik eens even leuk verder gaan met mijn gecompliceerd betoog over doping in de Paardensport
Nathaliia schreef:ik zou bruin mee nemenhaha, maaaaaaaaaaaaaaareh. wel vet dat je daar intern stage gaat lopen!
lieziej schreef:Nathaliia schreef:ik zou bruin mee nemenhaha, maaaaaaaaaaaaaaareh. wel vet dat je daar intern stage gaat lopen!
Ja man! En dan ff wat lesjes aftroggelen![]()
Waarom denk je dat ik nu op die springstal werk?![]()
Nathaliia schreef:haha.ik ga naar boven!
spreek jullie lattaaaaaaaaaaaaaaaah!
Nathaliia schreef:lieziej schreef:
Ja man! En dan ff wat lesjes aftroggelen![]()
Waarom denk je dat ik nu op die springstal werk?![]()
om lesjes af te troggelen?
_Lizzy_ schreef:Ik denk dat ik een startkaart neem vanaf 1 januarie. nieuw jaar.
We zien wel.
lieziej schreef:Maar ff serieus, Lizzy: Hoe heb je dat geregeld joh?! Gewoon via stal, of mailtje sturen? Intern is natuurlijk helemaal super! Weet je ook al wat je moet gaan doen?