. Proefjes doorgenomen, dus het moet gaan lukken. Ik moet zeggen dat ik heel veel zin in heb om te gaan. Ben gewoon heel erg benieuwd hoe het zal gaan...SPANNEND!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Proefjes doorgenomen, dus het moet gaan lukken. Ik moet zeggen dat ik heel veel zin in heb om te gaan. Ben gewoon heel erg benieuwd hoe het zal gaan...SPANNEND!!! Daniellee_ schreef:winnitou schreef:nog 15 bladzijden...............
nog 15 bladzijden en dan?
dan zitten we op 413 haha...
naja ik ga er ook gelijk weer van tussen..
want ik moet werken
Daniellee_ schreef:Gezellig dat je even langs kwam. Enneh...werk ze (al zal je dit nu niet meer lezen).winnitou schreef:nog 15 bladzijden...............
nog 15 bladzijden en dan?
dan zitten we op 413 haha...
naja ik ga er ook gelijk weer van tussen..
want ik moet werken
LIQUITA schreef:Ik heb volgens mij alles klaar staan voor de wedstrijd. Ook even m'n hoofdstel maar ingevet. Ziet er weer Bling uit. Proefjes doorgenomen, dus het moet gaan lukken. Ik moet zeggen dat ik heel veel zin in heb om te gaan. Ben gewoon heel erg benieuwd hoe het zal gaan...SPANNEND!!!
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik heb volgens mij alles klaar staan voor de wedstrijd. Ook even m'n hoofdstel maar ingevet. Ziet er weer Bling uit. Proefjes doorgenomen, dus het moet gaan lukken. Ik moet zeggen dat ik heel veel zin in heb om te gaan. Ben gewoon heel erg benieuwd hoe het zal gaan...SPANNEND!!!
Je rijdt toch in kwadijk, leest Erik je voor. Moet lukken. Geloof in jezelf en in je paard, jullie kunnen het!
. winnitou schreef:Zijn jullie al wezen kijken in Westzaan, zag ook een leuk huis op de Middel te koop staan (in de krant).
winnitou schreef:Zijn jullie al wezen kijken in Westzaan, zag ook een leuk huis op de Middel te koop staan (in de krant).
winnitou schreef:Dat doen we ook, ik kijk lekker rond. Het is ook niet zo dat we hier weg moeten ofzo. We zouden wel heel graag iets minder file willen hebben. We hebben niet alleen file op de snelweg, maar ook hier in de wijk. Ik doe er tijdens de spitsuren soms wel 15 minuten over om de snelweg op te komen. En...we vinden het ook heel leuk om te verhuizenGewoon lekker de tijd nemen, jullie komen dan vanzelf wel een s iets tegen wat naar jullie zin is. waarom willen verhuizen, net je tuinen helemaal voor elkaar!
. winnitou schreef:wordt tijd om mijn bedje op te zoeken boven.
Niet te laat gaan slapen Liquita!
Succes morgen!
. 

Dat scheelt een heleboel ellende voor Xandra
) Ze ging zowaar stukjes aan de teugel lopen, hetgeen er een stuk mooier uitziet dan altijd die kop in de hoogte
Had bijna een vakantie gevoel. Maar alles is ging helemaal goed.

winnitou schreef:Hoi XAN,
alles weer opgeruimd, paard op stal, trailer op zijn plek (hoe heb je dat gedaan?).
)