Siebie was weer lekker.. Hmpf.. Heb gehoord dat ze zich onwijs goed heeft gedragen naar delfste hout!! ik ben weer trots op mien peerdje
:D En hoi Twinklebel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Siebie was weer lekker.. Hmpf..
:D

bah.. maar gelukkig nu alles opgelost dus ga ik nu weer wat doen 
Hoop dat ik over paar daagjes de dekens af kan laten
Diddle staat sinds gisteren al zonder deken (maar die had al aantal weken een ongevoerd regendekentje omgehad) Xeen schreef:WEETJE
IK GA NU IN MIJN AGENDA KIJKEN
VOOR EEN ZONDAG
EEN SPELLETJES DAG![]()
![]()
EN IK BEN HPYERRR
WANT IK BEN ZO FOTOSHOOT
EN IK BEN BLIJ
EN IK HOU VAN SPETTER EN VESRA
en o ja :
ik ga moskai er bij doen als wandel peerd
AnitaJoeri schreef:Welkom Fieke en gefeliciflapstaart met de stoutste en kleinste tijger van stal Nous.Ik zal hem morgen wat extra's geven.Gister zag ik dat het arme beest ook al helemaal afgepijgert in de paddok lag.Denk toch dat hij wat meer moet eten.
Soof het was erg gezellie met je mams naar het D. Hout en Siep doet gewoon wat Joepi doet en is dus een heel braaf peerdje geweest.Je moet haar wel wat laten doen vandaag hoor,ze zal wel veel spierpijn hebben.
Vandaag kon ze amper lopen haha maar we zijn lekker naar buiten geweest (netjes aan de teugel alles gedaan) en daarna nog even de bak in rek en strek oefeningen.
sybje schreef:hoop ik
Blij dat ik vanmiddag vrij ben
, moet wel Diddle'tje doen maar die ga ik echt niet rijden
Binar schreef:Moggel![]()
Wat een super lekker weer![]()
![]()
![]()
Heb alleen vandaag geen paard om te rijden, moet wel Diddle'tje doen maar die ga ik echt niet rijden
?
en hij is te wild zonder zadel
Binar schreef:Moggel![]()
Wat een super lekker weer![]()
![]()
![]()
Heb alleen vandaag geen paard om te rijden, moet wel Diddle'tje doen maar die ga ik echt niet rijden
spettertjuh schreef:Morgen trouwens allemaal
Nous karretje lenen???????????
Welkom twinkelbel.........
Xeentje zijn weer leuke fotootjes geworden.........
Zondag is Blando samen met mij en Moskai en Kim voor het eerst van zijn leven het park in geweest........... Had wel verwacht dat hij druk zou worden, zondagmiddag, veel wandelaars, scooters, fietsen en skeelers........ Hij had er helemaal niks van, was superbraaf. Alleen toen we Joepi en Sybje tegen kwamen dacht Blando...... hee die ken ik toch, ik ga mee. Nee hij was niet wild, kreeg klein rukje aan halster en trok haast een beteuterd gezicht. O ik mag niet mee.......
Alleen die rothond van de buurman op de oprijlaan daar schrok hij behoorlijk van maar goed, verder wel goed bij me gebleven.....
spettertjuh schreef:Nous karretje lenen???????????