Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Morgen ook half 1 uit en vrijdag kwart voor 12

) dat er helemaal niemand is die me aardig vind... ligt er vandaag een Valentijnskaartje voor me op tafel
En ondanks dat er niet op stond van wie het was........................ typisch gevalletje van dattem

Reed net terug naar huis, kijk op het klokje en zie dat ik maar een uurtje op stal ben geweest!
Toen ze nog op stro stond was het echt wel nodig om alles snel-snel-snel te doen, maar nu ze op zaagsel staat ben ik echt in een handomdraai klaar met die stal
Gelukkig had Levinia haar er al uit gehad, dus de schade valt mee
En op zich ook wel lekker om eens een avondje op tijd thuis te zijn
Ken het wel gebruiken! 

Toch best fijn dat ik ook wist dat ik die dingen moest schrijven
Nu dus al heel mn weekend naar de knoppen, omdat ik dit weekend nog even 7 verslagen uit mn mouw moet schudden 
Enige waar ik naar uit kijk is als ik over 3 weken weer 2 weken school heb
((How sad!
))
Dat komt wel goed..
Even extra centen verdienen
Ik heb 11 uur les
Maar dacht als jij al weet in welke bak je gaat, dan kan ik me daarop kleden.. Buiten met een jas aan beginnen is wel lekker, maar wordt snel warm.. Dus doe meestal dan een extra shirtje zodat ik meteen zonder jas kan beginnen
Olympia schreef:Maakt mij niet uit, we hebben nu 2 banen beschikbaarMaar dacht als jij al weet in welke bak je gaat, dan kan ik me daarop kleden.. Buiten met een jas aan beginnen is wel lekker, maar wordt snel warm.. Dus doe meestal dan een extra shirtje zodat ik meteen zonder jas kan beginnen