manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:36

Zo vandaag weer op Dolce gereden. Madam wilde graag een F16 nadoen dus we gingen als een turbo door de bak. Wel fijn af kunnen sluiten. Maar pak dr morgen ook wel ff :D
Vroeeeemmmm
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Moe!
Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 23:39

ha dames, wat zien jullie paarden er allemaal goed uit zeg! Super :)

Zag Judith er mooi uit Bianz? Top dat je heerlijk frisse lucht hebt kunnen snuiven bij je nicht.
Hier gaat alles goed, weer druk met het schooljaar in Deurne. Vandaag een dagje naar Leeuwarden geweest met een collega van de beekse bergen die daar ook gestudeerd heeft. Was leuk, maar nu snel naar bedje toe.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 07:13

Er is er een jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is..... (trommelgeroffel); CISKA!
Happy Birthday :D

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 14:06

dankjewel :)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 11:50

Hallo allemaal.....
Lang geleden dat ik hier geweest ben....maar heb nu eindelijk vakantie, en wat is het mooi weer....Zit hier heerlijk in de tuin op mn ligbedje....zalig.

Weer erg mooie foto's voor bij zien komen, al tijdje terug maar goed....
Je hebt Oz lekker aan t lopen Bianz, kom m nog een keer live bewonderen als je aan het rijden bent. Heb je toevallig van de week een keer tijd voor een toeschouwer?
Thirz ook mooie foto's van Nous, en wat een cool vest heb je aan.....wil ik ook....
Bar lekker aan het rijden/vliegen met Dolce? Inmiddels wat relaxter?
Nel ziet er ook netjes uit met Daan, plannen om vaker met m te starten?
Iris wil met Jade ook graag wedstrijdjes rijden, dus dan moeten wij ook maar serieus aan de training haha...als t goed is in december de 1e in een binnenbak...spannend...

Vorige week weer een keertje met Jade en stalgenootje naar het strand geweest, was bijna niemand op een paar hardlopers na, echt heerlijk...Ze wil nog steeds het water niet in, maar we blijven oefenen....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 19:37

Haha dat water blijft eng met al die grote krokodillen! Wel lekker hoor weer naar het strand geweest! Wanneer weer? Ga snel weer een keer mee als supporter hoor! *toeters, spandoek... ;) *

Ik ben van de week ook een paar keer naar t strand geweest met onze viervoeter :D Genieten!!! Heerlijk zo'n nazomer *D
(Hier dus geen problemen met de zee in gaan :P)
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De rest ook heerlijk aan het genieten van dit weer? 8-) (je zal maar vakantie hebben met dit weer! :oo haha)
En dan te bedenken dat je op vakantie dat wisselvallige weer had hè Bianz en 2 weken geleden die stortbui op ons kop :P
Spannend woensdag voor het eerste dagje naar school! Ik mag zaterdag alweer voor de 3e keer :) Super interessant, prima te volgen (erg blij met mn kapstok waar ik toch al een hoop aan kan hangen!) en goede/ leuke docenten + lesstof. Dus ik ben erg blij met mn keuze. Ik hoop jij ook!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 20:03

En van het weekend met nog een andere viervoeter naar het strand geweest :):) Groot paard, klein hartje.. die golven waren ook hem te gevaarlijk :P Twee weken terug die stortbui die ons tegen hield, nu stralend weer! (vreesde wel even voor de drukte, maar die viel reuze mee!) Heb weer genoten! *D Super weer, super laag water, super paarden! Laat maar komen die herfst, ik heb nog zat zomer-energie-punten over *\o/* (Zo blij dat we dit kunnen/mogen!! :):) )

Even voor de plaatsbepaling ;)
Afbeelding

Meet: knappe Troy! (en klein broertje Nalex :P)
Afbeelding

Afbeelding

Het was enorm laag water! Super fijn!
Afbeelding

Omgeploegd strand :P
Afbeelding

Afbeelding

:):) Galopje!
Afbeelding

Afbeelding

En lekker op t gemakje door het bos naar huis gestapt :)
Afbeelding

Conclusie: de lange brede paden in de Veluwe zijn erg leuk, maar ik vind ons strand toch ook wel héééél erg lekker :D

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:44

Hoi! Lang geleden! Iedereen lekker van de mooie nazomer genoten? Het is nu iets ander weer :+
Wat een heerlijke foto's Anne; lekker genieten in de zon!
Weet je al meer over je andere werk? PGB waren ze toen veel over bezig!
Hier ook erg genoten van het zonnetje. Helaas niet met Nous, want die had (denk ik) een uitglijder gemaakt in de wei en liep niet helemaal lekker. Maar ze is nu gelukkig alweer aan de betere hand en hoop ook snel nog een keer naar t strand te kunnen :j Vorig weekend alvast een beetje mijn verjaardag gevierd, want morgen ga ik lekker een weekendje naar Utrecht en 's avonds naar Miss Saigon :D
Bianz; jij ook veel plezier dit weekend, hoor er wel van ;)

Over tijdje geven Marieke en ik nog feestje, dus hopen dat jullie allemaal kunnen; het is de 22e. Uitnodiging volgt nog!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 15:02

*\o/* Thirz gefeliciteerd *\o/*

Anne leuke foto's, knap paard is Troy, wil m binnenkort wel eens echt meeten...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:33

*\o/* Thirz nog gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:04

*\o/* Marieke nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!! *\o/*

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 11:32

Marieke en Thirza; nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:05

Thanx Nel en Bar! :)
Leuke vakantie gehad?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:48

Vakantie was lekker! Al kwamen we wel aan in de regen en onweer :( (lekker turbulentie tijdens t landen)... en dat terwijl het vanaf maart al niet meer had geregend daar! En het was 4 jaar geleden dat het er zo veel had geregend, dus half Djerba stond blank.
Maar we hebben ook zon gehad, het weer was alleen totaal niet stabiel, dat was wel jammer!
Heb nog quad gereden (super tof) en daarna de arabier van de NL reisleidster gereden :D (die had ze net 2 weken, echt een beetje een opknappaardje aangezien hij zo mager was). Super tof beestje, hengst en 10 jaar oud. Zat ik daar in mn spijkerbroek met slippers op dat paard!
Verder nog wat kleine uitstapjes gedaan en lekker veel geluierd!

De 2e dag, hier was ik nog best wit, haha!
Afbeelding

Op de quad
Afbeelding

Op paardje
Afbeelding

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:07

Bedankt voor de felicitaties.....
Leuke foto's Bar, wat vond je verder van Tunesie? Ben er paar jaar terug geweest, echt vreselijk....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 20:17

http://www.youtube.com/watch?v=PfWL6STm ... re=related Speciaal voor Marieke!! :D haha

*heel fout, maar gister hoorde ik dat net voor half 9 op de radio.. 3 x raden welk lied er de hele dag in mn hoofd zat. Juist ja :Y) Was het net kwijt, maar gelukkig had een klas vandaag feest, dus... *\o/* Gingen we weer :+

leuke foto's bar! En zelfs op je vakantie zit je weer te paard :P

En ik ben al in de stemming hoor! :))
Afbeelding
of.. ik mocht zeker nog niet verklappen wat mn outfit was? :=

:') Pfft, weekend!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:30

Goeiemiddag!
Wilde ff zeggen dat ik het een superleuk feestje vond gisterenavond; gezellig om weer bij te kletsen! Lig nog steeds dubbel om het spel :D Nog eens doen?! Jammer dat jullie er niet bij waren, Bar en Cis!
Oz liep helaas nog niks beter vanochtend, duimen jullie mee dat het de komende dagen in ieder geval wat verbeterd? Op advies van Annemarie nu maar medicatie aan het geven en verder rust, Oz z'n hobby...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 17:22

Haaai! :wave:
ja ik vond het ook super leuk gisteren! :):) En dit keer hebben we jullie natuurlijk laten winnen Thirz en Marieke, volgende keer zit dat er niet meer in hoor ;) Het blijft geen feest! Maar ik stem voor nieuwe hollandse date! Wanneer?! Dit jaar nog in ieder geval lijkt me? Dat moet haalbaar zijn toch? Een keer op een vrijdag avond of zaterdag overdag/ avond?

Oh hè balen Bianz.. Dus het lag niet aan het balkje? Of zou hij daar nu nog steeds last van kunnen hebben? (zou je denken dat er wel iets verbetering in zit hè) En waar is de medicatie nu op gericht? Hopen dat iig het snel aanslaat! Ik duim mee hoor!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:41

Kan nog wel aan de balk liggen hoor Anne, als hij er erg last van heeft gehad dan is dat niet zo maar weg in een dag. En heel misschien zit er toch ook nog een hoefzweer die er later uit komt zei Annemarie, ze zag wel vaker dat er eerst helemaal niets te vinden is en het later alsnog op komt. Nu pijnstilling en ontstekingsremmer en dan maar afwachten. Annemarie komt evt. volgend weekend als hij nog niet beter is, dus dat is wel een geruststelling. Hij loopt iig op het zachte beter dan op het harde, dus dat zegt ook wel wat over dat het echt in de hoef zit. Duimen voor Ozzie maar! Hij is wel een beetje zielig nu, arm paard.
Nog eens een date plannen moeten we zeker doen, al moeten we misschien eerst de high-tea regelen?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:06

Bianz schreef:
Goeiemiddag!
Wilde ff zeggen dat ik het een superleuk feestje vond gisterenavond; gezellig om weer bij te kletsen! Lig nog steeds dubbel om het spel :D Nog eens doen?! Jammer dat jullie er niet bij waren, Bar en Cis!
Oz liep helaas nog niks beter vanochtend, duimen jullie mee dat het de komende dagen in ieder geval wat verbeterd? Op advies van Annemarie nu maar medicatie aan het geven en verder rust, Oz z'n hobby...

Ja zeker balen dat ik niet kon :(

Wat is er met Orsie gebeurt?!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:59

he dames, fijn dat het gezellig was!!! Baalde wel dat ik er niet bij was hoor. Het seizoen bij de beekse bergen is eind deze week over, dus dan ben ik weer alle weekenden vrij!! Lijkt me heel leuk om een high tea te doen :)

En ik stel een avondje voor bij mij? In de kerstvakantie ofzo...in ieder geval voor ik wegga. dat zou ik wel heel leuk vinden (ondanks dat ik de afgelopen paar keren steeds 'sjaak afhaak' heb gespeeld!)

Wat vervelend Bianz, dat Oz niet goed loopt! Wat heeft hij gedaan? Belastingskreupel las ik net, dus dat is wel heel vervelend...succes!

Leuke vakantiefoto's Bar! en jij ook Anne, heeerlijk op het strand joh!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:05

Gezelig Cis, nog een avondje bij jou voor je grote avontuur begint! Stel ik wel de tweede week van de kerstvakantie voor; de eerste hoop ik te gaan skiën!
Oz was vandaag gelukkig al beter dan gisteren!! Het komt ws doordat de balk op de zeer gevoelige straal drukte, mogelijk zat daar toch iets te broeien omdat z'n hoef ook warm was. Die balk is zaterdag verwijdert en de straal nog bijgesneden. Voor de zekerheid dus medicatie tegen een mogelijke ontsteking rond de straal en vandaag was hij al een stuk fitter (hij had weer praatjes voor tien) en liep hij niet meer stokkreupel, eerder nog onregelmatig. Goed teken dus: dat geeft weer moed. Hopen dat het nu elke dag weer iets beter is!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 11:01

Hoi! Feestje was zeker geslaagd, vond t erg gezellig :j En spel is hilarisch :+ Zeker nog een keer doen! Idd jammer dat we niet helemaal compleet waren! Zeker leuk om nog eens af te spreken Cis; ik hoop dat ik kan, want ben tussen kerst en oud&nieuw vrij, maar 2e week van de vakantie moet ik wel gewoon werken! En moet je morgen toevallig bij Beekse Bergen werken? Kids van mn werk komen dan :))
Zal de paardjes vanavond lekker verwennen met een warme hap Bianz! Vinden ze vast lekker met dit vieze weer! En hopen dat die vooruitgang bij Oz zich goed doorzet!

Nou, ik ga weer verder kids entertainen :wave:

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 19:46

Jaaaa spel moeten we zeker nog een keer doen! :):) haha

Geen idee hoe mijn kerstvakantie eruit ziet tegen die tijd. Voorlopig kan ik de hele vakantie wel :j Lijkt me gezellig Cis! Zou zeggen, roep wat data? wie weet hebben we met zn allen een match? Voor het kado van Thirz & Marieke hebben we verrassend snel een match gevonden (waarschijnlijk deze maand al!! :wow: het moet niet gekker worden :P Record lijkt me?) Dus wie weet lukt het met de hele groep ook wel voor december ;)

Hoe is t nu met de voetjes van Oz Bianz? Was het inderdaad de balk en is het iedere dag wat beter gegaan? En loopt hij nu weer helemaal fris en fruitig met zn praatjes voor 10? (zie hem al gaan :Y) ) Zou wel lekker zijn dat het zoiets 'simpels' is. Tsja, helemaal zonder gezondheidsproblemen zal wel een utopie zijn..

De kids zich gedragen in de Beekse Bergen Thirz? Of hadden je collega's hun handen vol?

25 okt hadden de paarden nog behoefte aan een warme hap, gister smolt ik uit mn winterjas op de fiets! Ik klaag niet hoor, heerlijk! Maar het is zo lastig in te schatten wat je aan moet hè :?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 20:08

ik maak wel even een datumprikker aan. Dat werkt altijd wel handig :)