Vroeeeemmmm

Moe!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

*
Genieten!!! Heerlijk zo'n nazomer
)

(je zal maar vakantie hebben met dit weer!
haha)
Super interessant, prima te volgen (erg blij met mn kapstok waar ik toch al een hoop aan kan hangen!) en goede/ leuke docenten + lesstof. Dus ik ben erg blij met mn keuze. Ik hoop jij ook!
Groot paard, klein hartje.. die golven waren ook hem te gevaarlijk
Twee weken terug die stortbui die ons tegen hield, nu stralend weer! (vreesde wel even voor de drukte, maar die viel reuze mee!) Heb weer genoten!
Super weer, super laag water, super paarden! Laat maar komen die herfst, ik heb nog zat zomer-energie-punten over
(Zo blij dat we dit kunnen/mogen!!
)

) 

Galopje! 

Vorig weekend alvast een beetje mijn verjaardag gevierd, want morgen ga ik lekker een weekendje naar Utrecht en 's avonds naar Miss Saigon

(lekker turbulentie tijdens t landen)... en dat terwijl het vanaf maart al niet meer had geregend daar! En het was 4 jaar geleden dat het er zo veel had geregend, dus half Djerba stond blank.
(die had ze net 2 weken, echt een beetje een opknappaardje aangezien hij zo mager was). Super tof beestje, hengst en 10 jaar oud. Zat ik daar in mn spijkerbroek met slippers op dat paard!

haha
Was het net kwijt, maar gelukkig had een klas vandaag feest, dus...
Gingen we weer

Pfft, weekend!
Nog eens doen?! Jammer dat jullie er niet bij waren, Bar en Cis! 
En dit keer hebben we jullie natuurlijk laten winnen Thirz en Marieke, volgende keer zit dat er niet meer in hoor
Het blijft geen feest! Maar ik stem voor nieuwe hollandse date! Wanneer?! Dit jaar nog in ieder geval lijkt me? Dat moet haalbaar zijn toch? Een keer op een vrijdag avond of zaterdag overdag/ avond?Bianz schreef:Goeiemiddag!
Wilde ff zeggen dat ik het een superleuk feestje vond gisterenavond; gezellig om weer bij te kletsen! Lig nog steeds dubbel om het spelNog eens doen?! Jammer dat jullie er niet bij waren, Bar en Cis!
Oz liep helaas nog niks beter vanochtend, duimen jullie mee dat het de komende dagen in ieder geval wat verbeterd? Op advies van Annemarie nu maar medicatie aan het geven en verder rust, Oz z'n hobby...

En spel is hilarisch
Zeker nog een keer doen! Idd jammer dat we niet helemaal compleet waren! Zeker leuk om nog eens af te spreken Cis; ik hoop dat ik kan, want ben tussen kerst en oud&nieuw vrij, maar 2e week van de vakantie moet ik wel gewoon werken! En moet je morgen toevallig bij Beekse Bergen werken? Kids van mn werk komen dan
haha
Lijkt me gezellig Cis! Zou zeggen, roep wat data? wie weet hebben we met zn allen een match? Voor het kado van Thirz & Marieke hebben we verrassend snel een match gevonden (waarschijnlijk deze maand al!!
het moet niet gekker worden
Record lijkt me?) Dus wie weet lukt het met de hele groep ook wel voor december
) Zou wel lekker zijn dat het zoiets 'simpels' is. Tsja, helemaal zonder gezondheidsproblemen zal wel een utopie zijn..