een poedelprijs met de laagst aantal punten hahaha
gr shir
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
......Anous, zal ik zijn manen even mooi kortwieken
...? Jetta schreef:Ik groom en lees bij Zarah! Na dat groomen van Didje zal ik wel pijn in mijn rug hebben!......Anous, zal ik zijn manen even mooi kortwieken
...?
Wel snijden of trekken, want knippen vind ik lelijk hoor
Diddle'tje moet natuurlijk wel mooie kleine knotjes
zal ik een potje honing en dropjes voor je halen??
mischien jij marieke??
haha zo ja mag je mijn knollie ook doen 
verder was het echt onwijs gaaf de express was ook super!!!! en ik ben nieteens misselijk haha
*
Hoop dat je snel weer een beetje opknapt
\
Ik ga in september weer eens naar walibi 
Ik leg wel een hengstenvlecht of een hengstenvlecht achter haar oren. Gisteren voor de gein eens een knot in haar voorpluk gedaan, hihi stond echt niet! Ze heeft toch een te dikke bos haar om er een beschaafd knotje van te kunnen maken, zo'n dikke bol op haar hoofd staat niet. pumbaa_nr_1 schreef:he nous
leuk dat je zadel klaar is !!
Ff kijken wat het lekkerste zit op Biz

) maar hoorde dat ik op een gegeven moment doei zei me omdraaide en in 1 keer weg was, niet meer wakker te krijgen, goed pilletje dus
Sily schreef:Tanx mensen![]()
Irene vannacht als een blok, schijn eerst nog allerlei gekke dingen uitgehaald te hebben (heb zelfs nog gehuild) maar hoorde dat ik op een gegeven moment doei zei me omdraaide en in 1 keer weg was, niet meer wakker te krijgen, goed pilletje dus
![]()
Wordt alleen nu beetje gek...zitten doet pijn, liggen doet pijn, tv kijken doet pijn en puteren doet pijn, heb geen idee wat ik nu moet doen dus ga zo maar douchen, pil nemen en slapen.
Dat doet dan denk geen pijn.
Binar schreef:Balen SilHoop dat je snel weer een beetje opknapt
\
Madelon, is jouw zadel al klaar?? Ik ben vanmiddag gebeld dat ik de mijne weer kan komen halen!! (ik ga denk dond.middag!!)
AnitaJoeri schreef:aniet moet ook nog 4 nachtjes slapen Shir en heeft de veearts nor naar der been g4ekeken en donderdagavond haal ik der manen eraf hahaha en sil slaap lekker
(mag ook snijden
)