Vandaag een rijles gehad achteruit inparkeren ik heb hem een aantal keer er goed ingezet maar was toch bang om iets te raken haha op het laatst wou het echt niet meer dus toen zijn we gewoon gaan rijden en toen voor mijn huis had ik hem na enkele pogingen keurig tussen 2 auto's neergezet haha
Ik vond het op les niet zo lastig maar nu ik me rijbewijs heb wel! Haha stom... Ik zou laatst even achteruit tussen 2 auto's door. Reed bijna de spiegel eraf...
Maar voor het examen maakt het niet uit als je het de 1e keer fout doet
heel leuk zo'n school, krijg ik vandaag pas te horen dat ik morgen Examen nederlands heb en ook nog is op een andere locatie!! Leuk zo'n school waar ze ongeregeld zijn, ze hadden het wel ff wat eerder door mogen geven!!
ja het is een officiële Nederlands examen die de hele klas moet doen, Dus we waren behoorlijk pissig in de klas dat we het vandaag pas te horen kregen Ze zijden dat het een vergissing was en wat mis was gegaan met het door geven, nou sorry hoor hoe kan je nou met het door geven van een examen de mist in gaan
Heb je ook een tekst voor nl? Ik had vandaag mijn tentamen nl, morgen scheikunde!
Chantaliiejj
Geplaatst: 06-01-14 19:08
Franka, nee ben gelukkig maar een half uurtje onderweg. En kim nee heb geen tekst voor nl we kregen net wel te horen wat we allemaal op het examen kregen , hoe ging jou toets ?
Ik moest een tekst schrijven we kregen of een beschouwing of een betoog. Ik had het liefst een betoog gehad dus je raadt het al.... Had hem wel af binnen de tijd en goed gedacht om spelling en interpunctie. Dus ik hoop gewoon op een 6'je. Ik vind schrijfopdrachten namelijk altijd wel moeilijk...
Jeeetje flink *** chantal! Stay relax dat is alles wat ik kan zeggen Scholen die dingen laat doorgeven of gewoon niet zijn errug leuk. Vandaag had ik les van 12:45 - 14:15, maar we konden om 1 uur alweer weg... Wisten niet dat we presentatie vandaag af moesten hebben dus bijna de hele klas had niet af. We hoefden niet meer te melden, dus dat was: DOEI... AAARGH soms xD
Vandaag weer rijles gehad, ging weer lekkerrrr. Morgen half 10 nog ff rijles om mezelf naar Winschoten te rijden en dan om 10:45 examen... Spannend, maar gaat helemaal goed komen.
Morgen middag weer naar mijn paardje toe, lekker rijden. Wordt weer "warm" morgen. Hier wordt het ongeveer 12 graden. Hallo? We zitten in januari en niet in maart hoor!
Nog een paar weekjes en dan mag ik ook. Mag alleen wel ff goed opletten want we liggen steeds in een druk omdat ik stomme fouten maak. Moest parkeer opdracht doen in de stad. Dus ik plekje zoeken om achteruit in te parkeren. Begon ie tussendoor te kletsen en reed ik achteruit gewoon mn parkeerplaats voorbij. Ik lette heel goed op netjes achteruit en keek goed. Vergat alleen dat ik wou inparkeren xd
Gelukkig is mn examen midden op de dag. Ben ik tenminste niet moe van een lange dag of korte nacht
En dan is het lekker rustig op de weg lucy is ook fijn!
Ik heb vandaag een uitnodiging via de mail gekregen voor de perspectievengroep voor de endurance! gaaf dat ik toch nog uitgenodigd ben haha. Ook al zijn er vast een hele hoop uitgenodigd... Ik ga wel als het kan denk ik. Het is toch vrijblijvend.