Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar wel leuk om alle familie weer te zien
Moet om 3 uur bij me opa&oma zijn en ik denk dat we nog wel even slapen aangezien Wietse laat is. Anders komen we rond half 11 nog even langs denk ik...

en de volgende nacht word ook lekker kort dus dat gaat leuk worden maandag op school xD
!!
?
. extra hard stampen(voeten optillen, doet ze normaal nooit!) willen ruiken, na het rijden had ze de modder achter dr oren zittebn
1 puntje te kort... maar ja had een 5 voor me nageeflijkheid, maar dat paard is gewoon zoooo stug in ze mond. me instructrice had ook gezegd, als het nou veel moeite kost kun je t beter niet doen, dus ik deed t maar niet.
dus ben benieuwd....
Halstertje om (om dr halster wat ze al om had) voetjes geven dekentje op, pasje opzij, naar achter en aan 2 touwen ongeveer vast gezet (1 hield beide touwen vast en ze zaten zegmaar om een spijl van de box) ze heb van de week 2 touwen kapot getrokken toen me instructrice bezig was, dus hebben we t ff zo geprobeerd
en ze in aan t wisselen!!! vet schattig
collendoorn schreef:waarom heb je een elastiek?? t ziet er niet uit dat je m nodig hebt![]()
Vind je het in een weiland niet griezelig??
Ziet er verder leuk uit