Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en komt mijn dagelijkse 'planning' niet meer uit
Rando is verkocht, en we hebben besloten om Charmette dit jaar nog even 24/7 weidegang te geven. Volgend jaar pakken we haar weer op, als ze 4 is en wat gegroeit is.
Wonderboy heb ik nu ook niet zoveel aan, maar ben uiteraard wel elke dag bij hem. En verder alleen Vendee en de Polydox. Dus wat dat betreft kan ik wel even 'ademhalen'. Over +/- een maandje krijg ik het weer druk wat betreft paarden rijden.
Melanie_B schreef:Klopt..
Maar momenteel is het erg druk op stal. Indoor Wierden is begonnen, (heel bekend concour) en daar doen me broer en de rest uiteraard ook mee. Dus er moet veel gewerkt worden, en 9 van de 10 keer ook tot heel laat. Daarnaast heb ik ook qua paarden het nu ff minder druk hoor.Rando is verkocht, en we hebben besloten om Charmette dit jaar nog even 24/7 weidegang te geven. Volgend jaar pakken we haar weer op, als ze 4 is en wat gegroeit is.
Wonderboy heb ik nu ook niet zoveel aan, maar ben uiteraard wel elke dag bij hem. En verder alleen Vendee en de Polydox. Dus wat dat betreft kan ik wel even 'ademhalen'. Over +/- een maandje krijg ik het weer druk wat betreft paarden rijden.
Vandaar dat ik vanmorgen vroeg al de Polydox had gereden, daarna nog ff paard van stal gelongeerd, want vanavond uit school moet ik weer door naar Indoor Wierden, werken!

: Het is maar hoeveel tijd je aan de paarden wilt besteden.
(Zou wel lekker wezen als ik ook zo'n limiet kon hebben!)
Melanie_B schreef:Daar heb je wel een punt Kirs: Het is maar hoeveel tijd je aan de paarden wilt besteden.
En dat is ook wel eens een discussie punt hier in huis.
De paarden gaan bij mij voor alles. En ik werk ook in de paarden, en in de paarden is áltijd wel
wat te werken, dus zijn de dagen zo gevult. Daarnaast heb ik ook best wel wat paarden te
rijden (nu dan ff wat minder, maar heb een poos lang het behoorlijk 'druk' gehad.)
Ik vind het knap dat jij er 3/4 avonden aan kwijt bent. Voor mij is dat weinig, ik ben er elke
dag mee bezig.(Zou wel lekker wezen als ik ook zo'n limiet kon hebben!)
Maargoed, jij hebt daar weer andere bijkomende dingen, met onder andere het huishouden. En dat
is ook niet niks!
Ik heb verder dan wel school, en in februari weer stage's.. maarja.. Ik stel wellicht andere prioriteiten.
Vriendinnen bijvoorbeeld, weten dat ik door de weeks nooit kan afspreken, aangezien ik vaak tot zo'n uurtje of 9/10 bezig ben met de paarden. (nu ben ik momenteel wel wat eerder klaar, omdat ik 'maar' 1 paard echt te rijden heb (vendee is gewoon relaxen) dus heb ik nu wel even wat meer tijd, alleen is nu net Indoor dus moet ik werken, en in de vakantie's werk ik ook altijd wel.. )
Maar rust houden is ook niet zo mijn ding

(das meer, dat ik een dag dan helemaal niks hoef te doen er niet uithoef enzo..
)
Kirsten_D schreef:Whaha, dat is wel duidelijk..
Ik heb een bijrijdster, dat maakt ook echt wel het verschil.
In de vakantie vind ik het wel eens leuk meerder paarden te doen, maar moet zeggen, meer dan twee hoeft van mij niet..![]()
Het is voor mij echt een hobby en voor jou meer, dat is het grootste verschil.
En idd, ik wil nog wel wat vrije tijd overhouden, vind het soms heerlijk een dagje niet naar pony..(das meer, dat ik een dag dan helemaal niks hoef te doen er niet uithoef enzo..
)
Maar zoals vanavond eet ik bij een vriendin, dan doet mijn bijrijdster Venice, aangezien ik tot 5 uur op mijn stage zit.
(nu heb jij een bijrijder, dus dat is ideaal.. dus dan kun je ook wel een dagje weg wezen!!) Melanie_B schreef:Ja, dat is idd ook al een heel verschil. Jij hebt een bijrijdster, dus dan heb je ook de mogelijkheid iets minder aanwezig te zijn bij Venice. Vind het wel goed
van jou dat je ook tijd besteed aan je vrije tijd enzo. Want ik had bijvoorbeeld
niet naar een vriendin gaan eten als ik daarvoor niet bij de paarden ben geweest(nu heb jij een bijrijder, dus dat is ideaal.. dus dan kun je ook wel een dagje weg wezen!!)