Steef schreef:Hmm Lot zei vandaag dat ie vanavond de wei op ging Heeft vandaag verder toch niet meer geregend?Ik heb nog niets anders dan regen gezien hier
Zo trouwens, we hadden beeldende vorming, ik heb gelachen Wat een grap was het joh Volgens mij wil die vrouw ons nu echt weghebben
Morgen moet ik voor de eerste keer B springen starten Dat is best wel spannend,, vooral omdat ik het dinsdag pas wist , leuk hoor die collin.
Jaaaa spanneeeend Maybe kom ik je wel even aanmoedigen Heeeel misschien kom ik vanavond wel Heb toch niks anders te doen
Steef schreef:Jaaaa spanneeeend Maybe kom ik je wel even aanmoedigen Heeeel misschien kom ik vanavond wel Heb toch niks anders te doen Waar moet je starten? Als het goed weer is kom ik misschien ook wel...
dankje, nou collin zei dinsdag doodleuk: Ooo als het vanavond goed gaat dan ga je donderdag met nina mee naar wedstrijd. En ja zo gezegd zo gedaan
je tas al ingepakt kaar ik ben gelukkig weer een beetje bijgeslapen was de laatste tijd zo moe.. was blij dat ik avonddienst had.. kan ik lekker utislapen!
morgen lekker dagje vrij. dan 1 dag werken (zit alleen), dan weekend, 3 dagen werken en dan lekker weekend weg