Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb morgen om 9 uur wiskunde herkansing.
En vandaag had ik eco herkansing.
Haha worden jullie woordenboeken niet gecheckt dan??
.
.
Doeeegg truste alvast!! 

Er zat gelukkig bij mij geen biominale verdeling in.
Wel de normale verdeling, liniaire en exponentiële formules, kansrekening enzo.. En ik kreeg 1 opgave nu al voor de 3e of 4e keer. Met logaritmisch papier, maar ik had geen werkblad.
En verder moest je daar ook nog een formule bij opstellen en met intersect iets uitrekenen enzo.. Hij kwam nog steeds niet uit bij mij.
Echt.. als ik in het boek zie staan hoe je een formule moet opstellen snap ik het wel, maar zelf doen is weer een héél ander verhaal. 
Er staat in: 'Het aantal zonnecollectoren neemt zelfs spectaculair toe.' Hahaha de eerste keer dat ik dat las dacht ik huh.. Ik ken exponentieel, liniair enzo.. maar spectaculair..
Moest 3 keer nadenken voor ik dacht: 'Ohja, dat is natuurlijk een gewoon Nederlands woord.'

.
.
heeel lelijk natuurlijk maar ben ik wel in stijl op koninginnendag
een oranje legging is hip joh!
StillAngel schreef:Ja, maar 600. Je hebt meer publiek somseen oranje legging is hip joh!
![]()
@iris_okke: Nee, niet iedere post gaat over Poel inderdaad omdat veel van ons er niet echt meer rijden/kamp gaan. Maar als je nog wat mensen weet die dat wel doen of je nog een leuk verhaal er over hebt, mag je die natuurlijk altijd hier zetten.
@fiona: balen zeg
maak maar