meelen schreef:GEVIND.........Veldtschatjes's woorden en daden onder het genot van chocolade. (part 5)jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik ben echt bang dat ik er aan moet geloven.???????? waaraan ?Dat ik de meeste keren een nieuwe pagina heb geopend en dat ik dan een taart moet bakken.
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik ga me bed inEcht??? Gaan jullie touwens nog een friezen kur doen???willen we wel maar tilly is weer opgenomen
LIQUITA schreef:ATE schreef:???????? waaraan ?Dat ik de meeste keren een nieuwe pagina heb geopend en dat ik dan een taart moet bakken.hahahahahahahahahahahaahahahahaha
meelen schreef:GEVIND.........Veldtschatjes's woorden en daden onder het genot van chocolade. (part 5)Thanks
LIQUITA schreef:meelen schreef:GEVIND.........Veldtschatjes's woorden en daden onder het genot van chocolade. (part 5)Thanks Hmmmm...is helaas te lang. Komt tot chocola
meelen schreef:Wat is er met Tilly dan?tilly is weer opgenomen voor depresie ze heeft haar ondslag gekregen ze heeft zelfmoord neigingen wel heel jammer ging net weet wat beter met haar
LIQUITA schreef:ATE schreef:willen we wel maar tilly is weer opgenomenEcht? Niet zo mooi.nee zielig hoor
ATE schreef:meelen schreef:Wat is er met Tilly dan?tilly is weer opgenomen voor depresie ze heeft haar ondslag gekregen ze heeft zelfmoord neigingen wel heel jammer ging net weet wat beter met haarHe jakkie, wat naar.
meelen schreef:ATE schreef:veld schatjes woord en daad onder genot van chocolaatHihija paar letters minder hahahahaha