Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

redbutton

Re: Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 17:52

ik ben van de zomer in de laatste toetsweek ziek geweest.. had pfeiffer met een ongelooflijk zware keelonsteking.. nou ik dacht dat ik dood ging

ik heb vandaag geoefend :D ik ging rijen maar t aardappelland is vet zwaar en hij luisterde voor geen meter... dus ging ik maar racen whahahaha

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 17:56

aaaaai, dan ben je ook niet blij. ><

ik heb gister geoefend met springles zonder sprongen... xD

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 17:57

ik heb binnenkort springles vanuit de kring.. nal springt alles eraf omdat ie veel te nonchalant is.. maar t gaat nu al veel beter.. maar foutloos rondkomen zou ook wel eens leuk zijn :D

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:00

xEmy schreef:
Wat leuk! :)
Ik ga in mijn eentje, maarja, je ontmoet daar toch mensen dus daar maak ik me niet zo druk over..!
Ga je met je verzorgpaardje of niet? (net even op je profiel gekeken)
Ken jij verder nog mensen die in die week gaan, ik was de zesde die zich inschreef zeiden ze..!
En ik had nog een vraagje.. hoe werkt dat nou precies met JT1 en JT2, wordt je daar dan bij ingedeeld ofzo, of kan je kiezen waar je bij gaat..?
En die t-shirts die iedereen in dezelfde kleur heeft op foto's, krijg je die of moet je die kopen? :P

Tshirts krijg je daar :) En je wordt gewoon ingedeeld in JT1 of JT2, je kan niet kiezen

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:02

ik heb er zo'n zin in.. hij ging zo hard vandaag

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:10

Okee das mooi!

@loesje: ga jij met je eigen paard..? :)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:28

ik heb er ook zoooo veel zin in. *D

mijne ging vorig jaar op de holterweg echt keihard.
en telkens als ze van '3, 2, 1, go!' riepen, ging hij al bij 3. xD

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:57

Yeah ik heb er ook zo'n zin in, en het is pas januari ofzo! :P

Ga jij ook met je eigen paard?

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 19:03

jaa, ik neem mijn peerdie mee. :)

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:52

AA wat leuk dat lijkt me nou echt zo gezellig, met je paard op kamp!
Naja ik heb geen eigen paard ofzo, maar als ik er een had lijkt het me echt super leuk!

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 17:29

xEmy schreef:
Okee das mooi!

@loesje: ga jij met je eigen paard..? :)

jaa natuurlijk neem ik die mee :D ik heb t niet zo op onbekende paarden.. ik heb altijd een eigen pony gehad dus ik ben alleen dat gewend :P (klinkt wel beetje verwend :D )

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 17:32

xEmy schreef:
_Iris_Iris_ schreef:

ik ga ook in week 34 met een vriendin :)

Wat leuk! :)
Ik ga in mijn eentje, maarja, je ontmoet daar toch mensen dus daar maak ik me niet zo druk over..!
Ga je met je verzorgpaardje of niet? (net even op je profiel gekeken)
Ken jij verder nog mensen die in die week gaan, ik was de zesde die zich inschreef zeiden ze..!
En ik had nog een vraagje.. hoe werkt dat nou precies met JT1 en JT2, wordt je daar dan bij ingedeeld ofzo, of kan je kiezen waar je bij gaat..?
En die t-shirts die iedereen in dezelfde kleur heeft op foto's, krijg je die of moet je die kopen? :P

Ach ik ben ook 3x alleen geweest, alleen vorig jaar en dit jaar dus niet,
maar het is toch altijd heel gezellig hoor, de eerste avond maak je gelijk al vrienden haha :)
en ik weet nog niet, het duurt nog zo lang, ik kijk tegen die tijd wel als het allemaal lukt met der conditie etc.
de paarden van daar zijn ook geweldig dus mij maakt het niet echt uit haaha.
En je wordt gewoon ingedeeld, als je met iemand samen gaat kan je wel aangeven dat je bij elkaar wilt,
maar voorderest wordt je dus gewoon in een van de twee geplaatst,
en de shirts die krijg je :)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 17:46

Ik denk dat ik niet zonder mn paardje zou gaan, tenzij hij vlak voor JT kreupel word ofzo.
Want ik zie JT meer als een 'weekje samen er lekker op uit en lekker boscrossen' inplaats van het trainen elke dag. Het is gewoon voor beide wat anders en aangezien het dichtsbijzijnde bos 2 plaatsen verderop is komen we er niet vaak..
En die T-shirts; zoals de anderen al zeggen, die krijg je. Ik vind die roze & groene shirts zoooo vet. ^^
Vorig jaar hadden we geel, en laat dat nou net de kleur zijn die ik echt HAAT. :')

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 17:50

whahahaha
ik heb wel t geluk dat ik midden in het bos woon.. maar tis er echt saai want ik ken de weg al :')
ik zie t ook als een weekje afleiding,, eens een xtje iets anders als dressuur of springen... ik zou t denk niet zonder nal gaan doen...

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 17:54

ja maar jullie hebben een eigen, dat is weer heel anders :j
ik heb een verzorgpony, dan ligt het er maar net aan als alles uitkomt.

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 17:58

dat is zoo :P ik vind t heerlijke een eigen pony.. over 1.5 jaar ga ik studeren en dan ga ik t echt missen,, dat ik niet als ik me rot voel of als ik moet ben lekker mn ei kwijt op mn pony....
ik hoop dat ik daar dan een verzorgpaard kan vinden,, maar dan zit je weer aan iemand anders vast en dat zal ook moeilijk zijn want dat ben ik totaal niet gewend

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 18:03

moet je hem dan verkopen? :oo

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 18:06

Ik heb zo'n 1,5 jaar verzorgpony's gehad, maar daar waren steeds weer dingen waardoor ik stopte. (eigenaar vervelend, alleen maar geld betalen en niet kunnen rijden) Toen vond ik een B-ponytje bij een boer, en die mocht ik voor gratis en voor niets alles mee doen! Toen heb ik hem samen met een vriendin ingereden (dat valt nog niet mee als je 9/10 bent) en na een maand zagen we in dat we geholpen moesten worden. Toen zijn we bij een stal iets verderop de straat beland en toen ik te groot werd voor die pony hebben mijn ouders op diezelfde stal, waar ik nu nog steeds sta, Loki gekocht. *D En mijn vriendin is trouwens nog tot december 09 met die pony doorgegaan, maar nu is zij er ook uitgegroeid. Ze heeft het M1 dressuur met hem bereikt! Nu rijdt er een meisje van 8 op.

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 18:53

Ik heb nooit een eigen paard gehad of verzorgpony, alleen een paard op de manege waar ik een tijd lang elke zondag op reed, maar dat was alleen binnen..
Want dat paard had een trauma aan verkeer, en bij ons op de manege zijn er op zondag alleen 2 tweeurige buitenritten, die altijd naar het strand gaan, maar dan moet je eerst 10 minuten over een paardenpad langs de weg stappen, en als er een tractor aankwam ofzo sprong ze meteen de heg van een of andere tuin over, dus dat was echt gevaarlijk!
Maar nu is ze er zo'n beetje 'overheen', ze is nog wel heel zenuwachtig enzo, maar ze is eerst met 'ontbijtritten' meegegaan, alleen in de zomer is dat, van 6-8 uur 's ochtends en dan ontbijt op de manege, maar dan is er nog geen verkeer.. en nu is ze zo ver dat ze ook met de middag ritten mee kan, maar ze houden haar met de lessen als we naar buiten gaan toch nog liever binnen..
Mis het wel een beetje, was altijd wel heel gezellig met dat paardje, maar ja toch ook veel lekkerder voor dat beest dat ze weer een beetje buiten kan lopen, ze kan vaak niet eens de paddock in omdat ze dan al helemaal opgefokt wordt en langs het hek gaat lopen enzo.. beetje zielig, gewoon echt een nerveus paard!
En bij ons kan je echt heel ver rijden trouwens, naar het strand enzo, dus daar raak je niet zo gauw uitgekeken, das wel leuk! *D

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:22

_Iris_Iris_ schreef:
moet je hem dan verkopen? :oo

nee nal gaat nooit meer weg bij ons.. mn zusje gaat erop en als zij 18 is is hij 23 dus dan mag tie lekekr met pensioen :D

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:25

maar ik heb ook neit de makkelijskte pony's gehad.. eerst gabber,, nou daar viel ik echt elke week 2x vanaf... heb zelfs een x mn arm gebroken maar t was echt zo'n schat,, dan viel je,, keek hij je aan en dan vergaf je hem maar weer :D toen ging ik op bonita,, op haar ben ik toch wel mn angst kwijtgeraakt.. en toen kwam renaldo.. mn eerste pony die al wedstrijdervaring had maar hij is echt een kwallebal af en toe en totaal niet de makkelijkste

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:28

oooh beter dan :)

ik verzorg nog steeds bij dezelfde mensen, eerst een ponytje waar ik echt veel van heb geleerd, toen de rest van de pony's erbij.
daar werd ik toen te groot voor, maar al gauw kochten ze iris
heb het daar altijd naar mijn zin ehad, nooit gezeur of wat dan ook,
en mag altijd op iris klimmen alls ik zin heb :D

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:30

haha sita dat ponytje waar ik mee begonnen was bij die mensen
die was precies zo als die gabber van jou haha :P

en iris was eerder altijd zo sloom enzo
nu is ze echt wild jonge, maar ik vind het wel leuk
tenminste weer wat uitdaging :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:30

Ik rijd mijn verzorgpony nu 2 jaar! Veelal recreatief, soms lekker naar buiten.. En rijdt ook afentoe 2 ijslanders. :)

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:33

leuk :)