ik heb vandaag geoefend
ik ging rijen maar t aardappelland is vet zwaar en hij luisterde voor geen meter... dus ging ik maar racen whahahaha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ging rijen maar t aardappelland is vet zwaar en hij luisterde voor geen meter... dus ging ik maar racen whahahaha
xEmy schreef:Wat leuk!![]()
Ik ga in mijn eentje, maarja, je ontmoet daar toch mensen dus daar maak ik me niet zo druk over..!
Ga je met je verzorgpaardje of niet? (net even op je profiel gekeken)
Ken jij verder nog mensen die in die week gaan, ik was de zesde die zich inschreef zeiden ze..!
En ik had nog een vraagje.. hoe werkt dat nou precies met JT1 en JT2, wordt je daar dan bij ingedeeld ofzo, of kan je kiezen waar je bij gaat..?
En die t-shirts die iedereen in dezelfde kleur heeft op foto's, krijg je die of moet je die kopen?
En je wordt gewoon ingedeeld in JT1 of JT2, je kan niet kiezen 
xEmy schreef:_Iris_Iris_ schreef:
ik ga ook in week 34 met een vriendin
Wat leuk!![]()
Ik ga in mijn eentje, maarja, je ontmoet daar toch mensen dus daar maak ik me niet zo druk over..!
Ga je met je verzorgpaardje of niet? (net even op je profiel gekeken)
Ken jij verder nog mensen die in die week gaan, ik was de zesde die zich inschreef zeiden ze..!
En ik had nog een vraagje.. hoe werkt dat nou precies met JT1 en JT2, wordt je daar dan bij ingedeeld ofzo, of kan je kiezen waar je bij gaat..?
En die t-shirts die iedereen in dezelfde kleur heeft op foto's, krijg je die of moet je die kopen?

ik vind t heerlijke een eigen pony.. over 1.5 jaar ga ik studeren en dan ga ik t echt missen,, dat ik niet als ik me rot voel of als ik moet ben lekker mn ei kwijt op mn pony....
En mijn vriendin is trouwens nog tot december 09 met die pony doorgegaan, maar nu is zij er ook uitgegroeid. Ze heeft het M1 dressuur met hem bereikt! Nu rijdt er een meisje van 8 op.
toen ging ik op bonita,, op haar ben ik toch wel mn angst kwijtgeraakt.. en toen kwam renaldo.. mn eerste pony die al wedstrijdervaring had maar hij is echt een kwallebal af en toe en totaal niet de makkelijkste