Manege Chardon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:58

Stef_Winston schreef:
Van mij heb je nu toch allemaal Joyce?

Ja ;) af!

Steef

Re: Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 22:58

JAA HIJ IS LEUKKK!!!!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 22:59

Eevj schreef:
ik ga slapen, trusten chicks :+:

TRUSTEN EEFFF :+:

Meerreell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:01

welterusten, ik ga ook ! Xx

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 23:01

Kuskus lievemerel :+:

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:02

Ik geloof dat ik maar niet mee doe voor de opening, de meesten hier kennen mij toch niet, en ik houd het hier de laatste tijd ook niet meer zo bij. Het gaat zo hard en ik heb nog een paar topics die ik wel fanatiek volg. Ik zal wel af en toe blijven reageren, maar heb de tijd niet om alles te lezen.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 23:03

Je hoeft ook niet alles te lezen hoor ;) Maar als je niet in de opening wil hoeft dat natuurlijk niet

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:25

Ik heb net stiekem een voorbeeld bekeken!! en hij wordt leuk!!!! :D

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:26

Stef_Winston schreef:
Citaat:
Stef_Winston / Stefanie
DjoysDesignz: Door mij aangestoken fotograaf ;). En houd van mijn camera en Macho/Manno
Eevj: Is lief, en kan gezellig met haar kletsen :D
Meerreell: Altijd lol met Steef; is altijd gezellig met jou!
sambagirl: Steef wil altijd heel graag foto's maken met de camera van Joyce, is ook op hyves mijn vriendinnetje, maar op Chardon heb ik haar nog nooit gezien!

lovefi / Liselot:
Stef_Winston: Was ik bijna liselot vergeten, Liselot kent natuurlijk iedereen van Figador, die nog niet helemaal volwassen is en nog overal in bijt (en dan vooral in mij) Verder is het gewoon een hele gezellige meid.
Meerreell: Tjaa aangezien ik je al zo lang ken, kan ik veel over je zeggen!; Gewoon altijd gezellig naar winterswijk en overal!

Meerreell / Merel:
Stef_Winston: Merel is supersupersuperlief en helemaal gek van Bram. We hebben soms echt lol om niks, gewoon een hele gezellige meid :D
DjoysDesignz: Merel heeeeeel lief en gezellig

Eevj/ Eef
DjoysDesignz: tof wijf! Wij kunnen goed met elkaar overweg ;) en ze heeft een mooie pownie voor mijn lens ;)
Stef_Winston: Strijd voor de A pony's

Roomiey/ Romy:
Stef_Winston: Romy is lichtelijkgestoord maar natuurlijk ook heel lief en schattig, vooral als ze d'r Geer en Goor gezichten doet ligt iedereen dubbel.
DjoysDesignz: Gek kind! maar super grappig :P
Meerreell: Mijn Oomieeee! Altijd lief, en megalol op de boerderij! ;)

KarinW86/ Karin:
Stef_Winston: Karin rijdt meestal op Maxi, maar nu die kreupel is rijdt ze ook Nico, laatste keer ook Stefan, verder doneerde ze me altijd geld op Horse Tycoon wat natuurlijk erg lief is.
Karin: Mijn tweelingzus en nu een echte Stefan gek.
Eevj: Karin heeft een gigantisch hart voor dieren, en is gewoon super lief!!!!!!
Meerreell: Met Karin & Joyce is het ALTIJD zo lacheen ! [ Oohh ja, en ik kom ooit nog in jou winkel maatschappelijke stage ofzo doen :P ]
sambagirl: dierenfanaat 1e klas! is om de paar pagina's haar beestjes aan het verzorgen

DjoysDesignz/Joyce:
Stef_Winston: Joyce is helemaal gek van Musketier en vond het dan ook erg jammer toen die wegging, gelukkig kwam die weer terug, maar jammergenoeg liep die niet meer in de lessen. Tegenwoordig vind ze trix heel leuk, maar ook daar mag ze niet meer op. Verder is Joyce natuurlijk ook heel lief net als de rest uit dit topic, en ze kan natuurlijk de beste foto's maken met haar geweldige camera!
Eevj: Joyce is gewoon de beste :D, kan super mooie foto's maken! En we kunnen het super vinden met z'n 2e :D
Meerreell: (zelfde als bij Karin;) Met Joyce & Karin is het áltijd lachenn !
sambagirl: Joyce is zelfs in te huren voor het maken van boekjes voor collega's! supertof

Jorine_falco/ Jorine:
Stef_Winston: Jorine is/was helemaal gek van Falco, het was dan ook een grote schok toen die weg was. Verder is Jorine soms een beetje gek, maar kan meestal wel lachen om alles.
DjoysDesignz: Een echte Falco gek, helaas is deze weg. Nu een nieuw liefie Thomars.
Eevj: Een falco verslaafde, en heel verdrietig omdat hij nu weg is. Maar blijft ondanks alles toch vrolijk :)

Lisa_Caro/ Lisa:
Stef_Winston: Lisa, tsja wat moet ik daar nou over schrijven. Lisa is natuurlijk heel erg lief, ik ken Lisa nu nog niet zo erg lang. Ze loopt stage bij Chardon en zo heb ik d'r ontmoet. Ook ben ik een keer meegeweest naar de friezen, wat ook erg gezellig was!
DjoysDesignz: Lisa, leuke meid met uber sexy friezen.
Meerreell: Wij zijn samen de Bramfanclub!

Fe_m_ke/ Femke
DjoysDesignz: Gezellig! En een Maxi fan!

Esile/ Elise
DjoysDesignz: De reiziger! ;)
Eevj: Volgens mij super aardig, en we hebben aardig gedeelde intresses :)
sambagirl: mede Gup fan! dat schept een band!

sambagirl/Jeannette
DjoysDesignz: Mijn donderdagavond collega!

Twinklebel/Fieke :
Eevj: Fieke is gewoon cool :D, we kunnen het goed vinden, en kunnen altijd allerlei dingen even kwijt bij elkaar via pm :), grappige en minder grappige dingen. En ze heeft een geweldig knappe merrie!!!!!
sambagirl: heb nog een paard met haar gedeeld.... Sem, nou ja.... als Len en Sabine tegelijk op vakantie waren en Annemiek de donderdagavond les gaf, mocht ik op Sem in de les....woww..........gevoel!

xsabine/Sabine

andalusierX / Joyce:
Stef_Winston: Joyce is mijn mede Mannofan, want zeg nou zelf, Manno is gewoon ook erg leuk! Verder is ze ook gewoon heel gezellig.
DjoysDesignz: Mijn naamgenoot!

kimmiepimmie / Kim:
Stef_Winston: Kim is gewoon een beetje gek, haha
DjoysDesignz: Gek gezellig wijf! Met een super mooie arabier Kariq.
sambagirl: Kim ken ik niet, wel dat lieve toetje van Kariq

aatjuh12/ Amanda:
Stef_Winston: Amanda kletst in d'r eentje het hele topic vol op dat 'werk' van d'r. Al vinden wij dat natuurlijk niet erg, want zo gaan we nog sneller!
DjoysDesignz: Onze schizofreen
Eevj: Een 'bekende' zonder dat we het wisten :D, en heel gezellig! Kan heerlijk kletsen, ook in zichzelf :D
Meerreell: AMANDAAA! Komt nu niet meer op zaterdag, en vind merel niet leuk1 ;(
sambagirl: Amanda heeft echt geen dikke billen en hoeft niet meer op babypownies te rijden, wel door blijven kletsen hier in dit topic hoor

palousaboy / Jeffrey
DjoysDesignz: De enige man in ons gezelschap ;). En altijd vrolijk!
sambagirl: Jeff houdt wel van een biertjes :D

Flurk / Lida
sambagirl: Fjorden fan 1e klas, haar 1e fjord is met pensioen en mag lekker in de natuur rondlopen met zijn vriendjes en vriendinnetjes!

jullie hebben lekker veel over mij te melden zeg! _O- _O-

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:30

Oh, ben jij die Jeannet? Weet ik gelijk wie jij bent.....Sem was zo gaaf, absoluut niet de gemakkelijkste, maar wel mijn grote vriend. Heb heel wat op hem gereden, denk wel een jaar lang elke vrijdagavond en dan als Annemiek niet kon ook op andere dagen. Ik heb nog ergens foto's van mij op Sem bij het Kraayennest, tijdens 1 van de 2 buitenritten die ik op hem gemaakt heb. Helaas alleen niet digitaal, moet ze een keer inscannen bij mijn ouders.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:38

hahaha ja jeanette we kennen je nog niet zo lang ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:42

Even een berichtje aan: Amanda / Joyce D. / Elise / Femke / Jorine / Karin / Kim / Liselot / Jeffrey

Zouden jullie vóór het eind van deze week jullie berichtje willen insturen ;) (Neem mijn stukje a.u.b. als voorbeeld, dus een verhaaltje schrijven + 3 upgeloade foto's)

Dank jullie wel :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:42

En van Flurk mis ik nog 3 foto's !

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:43

@ Sabine ;) die van jou doe ik morgen! wel bedankt! :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:47

Mensen geef me even de tijd om t/m vrijdag de spullen te ontvangen en in het weekend alles klaar te maken ;) dan mogen jullie pas bij de 500 zijn :P

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:48

Ik ga slapen byeee!!! :D

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:52

DJoysDesignz schreef:
hahaha ja jeanette we kennen je nog niet zo lang ;)

houden zo.... nee grapje

Volgens mij zijn er wel meer mensen die elkaar niet kennen, we kunnen ook een keer met zijn allen afspreken...... buitenritje in Noordwijk of zo? (bij Smit... supergaaf)

Fieke jij moet dan ook mee hoor!

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:54

Ik kan niet aansluiten oi het lijstje :| Ikken verder niemand alleen fieke. Dat we een super tijd hebben gehad met 6 super paarden in schipluiden, en dat we er lekker samen op uit gaan naar 't harde om ze op te zoeken omdat ze zijn verhuisd :)

En niemand heeft ook wat over mij te vertellen, hahaha :p

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:54

Twinklebel schreef:
Oh, ben jij die Jeannet? Weet ik gelijk wie jij bent.....Sem was zo gaaf, absoluut niet de gemakkelijkste, maar wel mijn grote vriend. Heb heel wat op hem gereden, denk wel een jaar lang elke vrijdagavond en dan als Annemiek niet kon ook op andere dagen. Ik heb nog ergens foto's van mij op Sem bij het Kraayennest, tijdens 1 van de 2 buitenritten die ik op hem gemaakt heb. Helaas alleen niet digitaal, moet ze een keer inscannen bij mijn ouders.

:D :D 1e les was vooral om hem in zijn waarde te laten en ik leerde van meneer Sem in 3 minuten meer dan in 5 jaar manegeles! helemaal super om dat mee te mogen maken!

Zou het leuk vinden nog eens een foto van hem te zien!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 00:32

zo jullie gaan ook wel door zeg.. heb niet alles gelezen hoor :P ben ik morgen nog niet klaar.. wat dus ongeveer op een half uur uit zou komen :P

maar zal stukje sturen van de week als het lukt.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 08:56

Stef_Winston schreef:
Meer ik hoorde dat je het niet snapte met uploaden, als je even online komt leg ik het uit!

en hoe ga je het mij dan uitleggen :P ?

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:07

ik ga eerst even mijn o zo creative brein breken op dat verhaaltje van mij.. zijn er mensen die het voor het volgende topic al met ons willen delen? en mij nog meer inspiratie op laten doen?

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:07

en over die foto's ik weet niet dat moet hoor :o

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 09:08

Citaat:
Stef_Winston / Stefanie
DjoysDesignz: Door mij aangestoken fotograaf ;). En houd van mijn camera en Macho/Manno
Eevj: Is lief, en kan gezellig met haar kletsen :D
Meerreell: Altijd lol met Steef; is altijd gezellig met jou!
sambagirl: Steef wil altijd heel graag foto's maken met de camera van Joyce, is ook op hyves mijn vriendinnetje, maar op Chardon heb ik haar nog nooit gezien!

lovefi / Liselot:
Stef_Winston: Was ik bijna liselot vergeten, Liselot kent natuurlijk iedereen van Figador, die nog niet helemaal volwassen is en nog overal in bijt (en dan vooral in mij) Verder is het gewoon een hele gezellige meid.
Meerreell: Tjaa aangezien ik je al zo lang ken, kan ik veel over je zeggen!; Gewoon altijd gezellig naar winterswijk en overal!

Meerreell / Merel:
Stef_Winston: Merel is supersupersuperlief en helemaal gek van Bram. We hebben soms echt lol om niks, gewoon een hele gezellige meid :D
DjoysDesignz: Merel heeeeeel lief en gezellig

Eevj/ Eef
DjoysDesignz: tof wijf! Wij kunnen goed met elkaar overweg ;) en ze heeft een mooie pownie voor mijn lens ;)
Stef_Winston: Strijd voor de A pony's

Roomiey/ Romy:
Stef_Winston: Romy is lichtelijkgestoord maar natuurlijk ook heel lief en schattig, vooral als ze d'r Geer en Goor gezichten doet ligt iedereen dubbel.
DjoysDesignz: Gek kind! maar super grappig :P
Meerreell: Mijn Oomieeee! Altijd lief, en megalol op de boerderij! ;)

KarinW86/ Karin:
Stef_Winston: Karin rijdt meestal op Maxi, maar nu die kreupel is rijdt ze ook Nico, laatste keer ook Stefan, verder doneerde ze me altijd geld op Horse Tycoon wat natuurlijk erg lief is.
Karin: Mijn tweelingzus en nu een echte Stefan gek.
Eevj: Karin heeft een gigantisch hart voor dieren, en is gewoon super lief!!!!!!
Meerreell: Met Karin & Joyce is het ALTIJD zo lacheen ! [ Oohh ja, en ik kom ooit nog in jou winkel maatschappelijke stage ofzo doen :P ]
sambagirl: dierenfanaat 1e klas! is om de paar pagina's haar beestjes aan het verzorgen

DjoysDesignz/Joyce:
Stef_Winston: Joyce is helemaal gek van Musketier en vond het dan ook erg jammer toen die wegging, gelukkig kwam die weer terug, maar jammergenoeg liep die niet meer in de lessen. Tegenwoordig vind ze trix heel leuk, maar ook daar mag ze niet meer op. Verder is Joyce natuurlijk ook heel lief net als de rest uit dit topic, en ze kan natuurlijk de beste foto's maken met haar geweldige camera!
Eevj: Joyce is gewoon de beste :D, kan super mooie foto's maken! En we kunnen het super vinden met z'n 2e :D
Meerreell: (zelfde als bij Karin;) Met Joyce & Karin is het áltijd lachenn !
sambagirl: Joyce is zelfs in te huren voor het maken van boekjes voor collega's! supertof

Jorine_falco/ Jorine:
Stef_Winston: Jorine is/was helemaal gek van Falco, het was dan ook een grote schok toen die weg was. Verder is Jorine soms een beetje gek, maar kan meestal wel lachen om alles.
DjoysDesignz: Een echte Falco gek, helaas is deze weg. Nu een nieuw liefie Thomars.
Eevj: Een falco verslaafde, en heel verdrietig omdat hij nu weg is. Maar blijft ondanks alles toch vrolijk :)

Lisa_Caro/ Lisa:
Stef_Winston: Lisa, tsja wat moet ik daar nou over schrijven. Lisa is natuurlijk heel erg lief, ik ken Lisa nu nog niet zo erg lang. Ze loopt stage bij Chardon en zo heb ik d'r ontmoet. Ook ben ik een keer meegeweest naar de friezen, wat ook erg gezellig was!
DjoysDesignz: Lisa, leuke meid met uber sexy friezen.
Meerreell: Wij zijn samen de Bramfanclub!

Fe_m_ke/ Femke
DjoysDesignz: Gezellig! En een Maxi fan!

Esile/ Elise
DjoysDesignz: De reiziger! ;)
Eevj: Volgens mij super aardig, en we hebben aardig gedeelde intresses :)
sambagirl: mede Gup fan! dat schept een band!

sambagirl/Jeannette
DjoysDesignz: Mijn donderdagavond collega!
Stef_Winston: Ook mijn hyves vriendinnetje, die zelfs een poke van mij heeft gehad :oo, verder was ze hier eerst niet zo vaak te vinden, maar tegewoordig wel, wat natuurlijk heel gezellig is!

Twinklebel/Fieke :
Eevj: Fieke is gewoon cool :D, we kunnen het goed vinden, en kunnen altijd allerlei dingen even kwijt bij elkaar via pm :), grappige en minder grappige dingen. En ze heeft een geweldig knappe merrie!!!!!
sambagirl: heb nog een paard met haar gedeeld.... Sem, nou ja.... als Len en Sabine tegelijk op vakantie waren en Annemiek de donderdagavond les gaf, mocht ik op Sem in de les....woww..........gevoel!

xsabine/Sabine
Stef_Winston: Ik ken Sabine niet zo goed, wel heeft ze supergave verzorgpaarden en is ze altijd heel aardig :D

andalusierX / Joyce:
Stef_Winston: Joyce is mijn mede Mannofan, want zeg nou zelf, Manno is gewoon ook erg leuk! Verder is ze ook gewoon heel gezellig.
DjoysDesignz: Mijn naamgenoot!

kimmiepimmie / Kim:
Stef_Winston: Kim is gewoon een beetje gek, haha
DjoysDesignz: Gek gezellig wijf! Met een super mooie arabier Kariq.
sambagirl: Kim ken ik niet, wel dat lieve toetje van Kariq

aatjuh12/ Amanda:
Stef_Winston: Amanda kletst in d'r eentje het hele topic vol op dat 'werk' van d'r. Al vinden wij dat natuurlijk niet erg, want zo gaan we nog sneller!
DjoysDesignz: Onze schizofreen
Eevj: Een 'bekende' zonder dat we het wisten :D, en heel gezellig! Kan heerlijk kletsen, ook in zichzelf :D
Meerreell: AMANDAAA! Komt nu niet meer op zaterdag, en vind merel niet leuk1 ;(
sambagirl: Amanda heeft echt geen dikke billen en hoeft niet meer op babypownies te rijden, wel door blijven kletsen hier in dit topic hoor

palousaboy / Jeffrey
DjoysDesignz: De enige man in ons gezelschap ;). En altijd vrolijk!
sambagirl: Jeff houdt wel van een biertjes :D

Flurk / Lida
sambagirl: Fjorden fan 1e klas, haar 1e fjord is met pensioen en mag lekker in de natuur rondlopen met zijn vriendjes en vriendinnetjes!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 09:10

aatjuh12 schreef:
Stef_Winston schreef:
Meer ik hoorde dat je het niet snapte met uploaden, als je even online komt leg ik het uit!

en hoe ga je het mij dan uitleggen :P ?

Haha merel heeft ze in mijn album geupload :P anders kan je ze mss ook wel mailen naar Joyce