Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Slapen de kinderen alweer, of zit je met Mart op schoot.Mogen ze niet opblijven voor oud en en nieuw
xan schreef:Jammer dat jij niet mijn plaats op het feestje kunt innemen.
Met bed en al natuurlijk. Ik kan ze ook naar jou toe sturen, inclusief olliebollen en vuurwerk !!!

xan schreef:winnitou schreef:Slapen de kinderen alweer, of zit je met Mart op schoot.Mogen ze niet opblijven voor oud en en nieuw
hoezo alweer ???
Ze hebben nog helemaal niet geslapen.
Ga nog even niet kijken want dan worden ze steeds weer zo wakker. Ik hoop dat ze langzaamaan in slaap vallen.

xan schreef:Die wasplaats is echt super joh.
Je kunt je paard netjes aan 2 kanten vastzetten.
Het water kun je regelen met een thermosstaat. Je kunt het dus tot 40 graden opstoken !!!!! Een beetje overdreven vind ik dat. Als de kou er maar af is. Dan is het prettig. Je kunt je spullen ook wel aardig kwijt. En het solarium is er nu dus ook. Die moet nog wel gaan werken, maar het is er.
Zou niet weten waar ik die voor moet gebruiken, maar daar kom ik nog wel achter.
xan schreef:Ik laat je alleen.
Ga nog even wat lezen en dan hoop ik naar de buren te kunnen gaan. Duim voor me morgen.
Groetjes.
winnitou schreef:We gaan dit jaar waarschijnlijk weer met de huifkar weg. Wil alleen wel wat meer comfort om te slapen. ga iets zoeken waar de bedden al klaarstaan.
De kinderen zijn ook groter en de oudste kan niet meer in de breedte in de huifkar. Dan moeten we een tentje er bij opzetten.
(en 's morgens weer afbreken.)
winnitou schreef:winnitou schreef:We gaan dit jaar waarschijnlijk weer met de huifkar weg. Wil alleen wel wat meer comfort om te slapen. ga iets zoeken waar de bedden al klaarstaan.
De kinderen zijn ook groter en de oudste kan niet meer in de breedte in de huifkar. Dan moeten we een tentje er bij opzetten.
(en 's morgens weer afbreken.)
Heb ook al zitten denken om bij Ria ons kamp op te slaan. ga maar eens op internet kijken voor leuke adressen en mogelijkheden
winnitou schreef:Als er toch niemand meer is (Xan je bent nog wel ingelogd) ga ik mezelf maar zitten quoten

en dat je maar veel winstpunten mag rijden. winnitou schreef:Zo komen we nooit aan de laatste bladzijden van dit topic toeZo kom ik nooit aan de laatste bladzijden van mijn boek toe,
ga toch een poging wagen
. winnitou schreef:nog 15 bladzijden...............
winnitou schreef:nog 15 bladzijden...............