Anders ben ik weer in mijn uppie.
Morgen weer rijden he Maaike?
Ik had een vet leuk idee voor mijn proviel ging ik het doen was het toch niet zoleuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Vandaag was Mel gezellig bij me
morgen even mijn hoofdstel etc poetsen voor zondag ( a )

Elja schreef:Astor schreef:Vandaag was Mel gezellig bij me
morgen even mijn hoofdstel etc poetsen voor zondag ( a )
Gaan we dan met jouwe?
Ik heb nog wel een wit dekje

!

Elja schreef:gefeliciteerd sammieee =D
fallenangel3 schreef:18 Annika Posthumus Dunja 70 uitgebeld
18 Kirsten Stegink Roxanne 70 uitgebeld
18 Martine Pomp Dunja 70 uitgebeld
waarom was martine uitgebeld?

Melanieetjuh schreef:Ik denk dat je het gewoon moet proberen. Als Frans mij nu op Dunja zou zetten, ik zou het gewoon proberen. Misschien juist omdat het die vorige keer niet echt lekker ging, en dat ik het daarom juist beter zou willen doen. En ik zou haar eens goed op haar flikker geven! Want, later, in die hoek toen ik haar een paar meppen had verkocht, toen ging ze verdomme wel. Dus, ik zou het wel doen. Alleen al om wraak te nemen op Dunja.![]()
En haar nu gewoon wél goed aanpakken, want dan lukt het wel.![]()
Twijfel niet aan jezelf, het gaat je vast lukken. En probeer het gewoon. Maar doe het wel als jij zelf er een goed gevoel over hebt, en dat je niet bang wordt/bent. Want dat voelt Dunja ook. En das niet de bedoeling.

fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Ik denk dat je het gewoon moet proberen. Als Frans mij nu op Dunja zou zetten, ik zou het gewoon proberen. Misschien juist omdat het die vorige keer niet echt lekker ging, en dat ik het daarom juist beter zou willen doen. En ik zou haar eens goed op haar flikker geven! Want, later, in die hoek toen ik haar een paar meppen had verkocht, toen ging ze verdomme wel. Dus, ik zou het wel doen. Alleen al om wraak te nemen op Dunja.![]()
En haar nu gewoon wél goed aanpakken, want dan lukt het wel.![]()
Twijfel niet aan jezelf, het gaat je vast lukken. En probeer het gewoon. Maar doe het wel als jij zelf er een goed gevoel over hebt, en dat je niet bang wordt/bent. Want dat voelt Dunja ook. En das niet de bedoeling.
Dat is het probleem nou juist.. ik had er die keer flink aangepakt..... en juist... weigering... zou dus eerder de neiging hebben om langzaam op die hindernissen of te rijden dan dat ik op een goed vlot tempo zou gaan...