LIQUITA schreef:GEVONDEN VOORWERP:
Taartschep: Gevonden op manege Veldt, tijdens de taart meeting. Van wie o wie?
Die was toch van Xan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:GEVONDEN VOORWERP:
LIQUITA schreef:Hackie schreef:Vind het trouwens wel belachelijk laat hoor...
Tja, de vogeltjes gaan voor.....en wat mijn betreft TERECHT!!!
Shenavallie schreef:Shenavallie schreef:Linda Dekker is gecertificeerd instructrice Freestyle Trainen. Een onderdeel van het paardengebeuren waar ik zeer geïnteresseerd in ben. Linda heeft haar instructeursopleiding bij Emiel Voest zelf gevolgd en behaald. Zij heeft haar jongste zoon bij Wesley op school zitten + dat zij mij heel, heel vroeger nog les heeft gegeven bij Veldt. Ook heeft Wesley op een blauwe maandag paardrijles van haar gehad (zij heeft de paarden aan huis). Vandaar dat ik bij haar terecht ben gekomenOh ja, nog even een blokje (om de 500 te sponsoren): donderdagochtend gaan Tamara en ik met Maisie naar Linda Dekker! Ik ben benieuwd of het haar lukt, dus zorg er maar alvast voor dat jullie niet ontbeten hebben
. 
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:GEVONDEN VOORWERP:
Die was toch van Xan?
Hackie schreef:Ik moet zeggen dat ik nog geen een vogel in het land gezien heb
Maar bij veldt zit het idd wel vol ja![]()
Als ze nou gewoon hun eieren in februari leggen, kunnen de paarden in april het land op
. Ga jij ze het vertellen
.
winnitou!!! Weer terug van weg geweest? Je hebt aardig wat te lezen he....ga je w.s. niet redden voor onze laatste Carrousel-lesje
. Shenavallie schreef:Tamara (van Elke) en ik hebben vandaag geprobeerd om Maisie wat meer onder de indruk te laten zijn van onze rol als leider...Je raadt het al: mevrouw is totaaaaaaaaaaaal niet onder de indruk
Gelukkig heb ik een uitnodiging gehad van Linda Dekker om een keer met Maisie langs te komen. Linda is nl. gecertificeerd instructrice op het gebied van Freestyle trainen. Als het haar lukt, dan trakteer ik volgende keer op taart
(Zal ik maar vast aan het bakken slaan....?)

winnitou schreef:Shenavallie schreef:Tamara (van Elke) en ik hebben vandaag geprobeerd om Maisie wat meer onder de indruk te laten zijn van onze rol als leider...Je raadt het al: mevrouw is totaaaaaaaaaaaal niet onder de indruk
Gelukkig heb ik een uitnodiging gehad van Linda Dekker om een keer met Maisie langs te komen. Linda is nl. gecertificeerd instructrice op het gebied van Freestyle trainen. Als het haar lukt, dan trakteer ik volgende keer op taart
(Zal ik maar vast aan het bakken slaan....?)
Leuk, ook om bij te kijken. Heb haar verschillende keren aan het werk gezien (en ook Emil Voest).
LIQUITA schreef:Haaaiwinnitou!!! Weer terug van weg geweest? Je hebt aardig wat te lezen he....ga je w.s. niet redden voor onze laatste Carrousel-lesje
.

In het restaurant 
maarja
marjoleinft schreef:LIQUITA schreef:Tja, de vogeltjes gaan voor.....en wat mijn betreft TERECHT!!!
mijn paarden staan ook op vogeltjesland maar bij ons heben ze paaltjes neergezet en maaien ze er omheen moet bij julie ook kunnen en idd het is belachelijk laat de paarden van mij staan al bijna 2 maanden buiten
Shenavallie schreef:He Hackie, hoe gaat het nu met het Jeugd forum?
LIQUITA schreef:xan schreef:Liquita, wanneer kan je langs komen ??
Dat hebben we toch net besproken...vrijdag einde van de ochtend, begin van de middag
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik ben bang dat we het vanavond niet gaan redden...of meelen moet vanacht nog komen.
En Winnitou
Tytje schreef:Toch zal ik de carrouselavond wel missen. Het is heel anders paardrijden (niet individueel), dat vond ik toch wel gezellig. We sluiten het inderdaad leuk af dinsdag.
Welkom trouwens Daniellee!

Sanniiy16 schreef:zopoo ik ben dr ook weer eens
alleen de helft zit vast nu opp de manege
ik ben ook heerlijk een weekendje weg geweest
maar dat haddenjullie al gelezen
Shenavallie schreef:@Liquita: Ik heb er echt zin in om vrijdagochtend te rijden!
!!!
. LIQUITA schreef:GEVONDEN VOORWERP:
die is van xan