manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 19:27

Ah wat een dropje Bar! En een mooitje ook weer :j Hopen dat die twee snel aan elkaar gewend zijn. Is wel zo leuk!

Haha is goed hoor Thirz ;) Ik hoor het wel dan! In de nazomer is het water meestal wel lekker. Dat koelt niet zo vlot af natuurlijk :)

En ik weet ook niemand voor Annemoon Nel. Zelf nog steeds geen behoefte aan een eigen paard ;)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 12:20

Nog 2 foto's van Roxy!
Afbeelding
Afbeelding
Vienna en Roxy komen al dicht bij elkaar, Vienna gromt wel maar doet niets...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 13:45

ahh schattig hoor! Floppy deed gewoon alsof ie doof was en liep elke keer achter dizzy aan, ze heeft het uiteindelijk opgegeven...

Leuk marieke dat je ook op mn verjaardag komt!

Thirz of bianz kan ik bij 1 van jullie van de week de bel ophalen en lenen?
Dat zou het wel compleet maken!
Of komen jullie as woensdag nog op visite bij de pagter?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:00

Je mag de bel ophalen hoor Nel; alleen ben ik niet veel thuis ivm werk. Had je een dag en tijd in gedachten dat je in de buurt bent?
En as woensdag gaat het niet lukken om langs te komen; moet dan nog werken. Maar komt echt goed andere x :)
Net was er zon, maar die is nu weer weg :\

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 14:56

Neem je de beugelriemen zaterdag voor me mee Thirz? (als je komt, of wil je ze aan Bianz geven?)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 11:03

Gaan zeker snel stranddate plannen Thirz! In mijn vakantie heb jij het misschien ook iets minder druk, zodat we echt een dag de tijd hebben!
Weet ook niemand voor Annemoon Nel, helaas! O ja, je mag de bel wel bij me ophalen, maar ben niet veel thuis, dus bel je me van te voren ff? Tof dat het ringrijden zo goed ging!
Bar, de beugelriemen aan mij geven heeft ook niet veel zin, omdat ik nog niet zeker weet of ik kom (zie eerdere post). Moeten jullie dus ff onderling regelen. Zoals ik al eerder krabbelde naar je; Roxy is een leukje!
Anne, lekker aan het relaxen met je vrije dagen tussendoor?
Marieke, hoe is het nu met Jade? Anouk al gesproken?
Ik ga weer verder aan het werk, tot snel!
X

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 21:46

Wat een dropje Bar! Gaat het al helemaal goed samen met Vienna?

Gezellig om jullie zaterdag te zien :) Het is echt schandalig hoe weinig ik thuis ben.
Bianz, hoe is het met jou? Gaat het met Oz ook goed?
Leuk Mariek dat je lekker met Jade naar het strand kan. Die spanning zal uiteindelijk wel weggaan toch, als je het vaker doet...en met Anne als fotograaf komt het helemaal goed!
Nel, ik ben misschien wat later zaterdag. Moet eerst de hele dag werken dus ben waarschijnlijk pas om half 7 klaar. Ga mijn best doen om er rond half 10 te zijn, is dat goed?
Hoe is de kamer van Febe geworden Kims? En hoe voel jij je?
Zij jullie allemaal nog op vakantie geweest van de zomer?

Hier gaat het wel goed, erg druk bij de Beekse Bergen dus veel aan het werk...Oja, ik ben aangenomen voor dat programma in Afrika, dus dat komt steeds een beetje dichterbij:D

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:05

Heej Bar; zoals eerder gepost ben ik niet op t feestje, want moet werken. Ik zal de beugels een keer bij je in de bus doen, heb je ze snel nodig?
Veel plezier allemaal alvast zaterdag :)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 18:59

Nee heb ze op zich niet nodig, maar wil ze gewoon gaan verkopen...
Nel; ik wil mn stangbit ook graag weer een x terug, want nu heb je m wel lang genoeg kunnen testen toch (vanaf mn verjaardag; 18 maart)...?
Dat bakstuk mag je wel houden als je wilt...

@ Cis; kijk :D
Afbeelding

Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 18:13

He Bar,

lees nu pas je bokt berichtje ;)
Maar tuurlijk mag je hem terug, weet niet wanneer ik nog ermee moet rijden.
Herinner me er even aan als ik je op stal zie want anders ga ik het toch vergeten. ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 18:59

Ahh fliendjes! :+: Leuk hoor Bar zo gezellig samen!

En Bianz, ik vermaak me prima hoor zo tussen mn werkdagen door :D Stiekem toch altijd wel erg relaxt zoveel vrij nog tussendoor O:) Nog even extra van genieten nu het nog kan hè! Vanaf sept wordt het weer bikkelen!!! Jij al meer duidelijkheid trouwens? Ik ben alvast in het eerste boek gaan lezen. Volgens collega las dat erg makkelijk weg, maar toch interessant. En t klopt: boeiend, maar leuk boek :j

Was leuk je verjaardag Nel :D En erg lekker! :9 Al party&co slachtoffers gevonden?

Gefeli Cis! weer naar Afrika! *\o/* Wanneer ga je daar dan weer heen?

Wat een plakkerig benauwd weer hè!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 18:57

Hoi!
Vakantie!! En ik ben superblij; het begint met prachtig weer! Laat de zon maar blijven :)
Cis, supertof dat je nog naar Afrika gaat! Zou je echt graag komen opzoeken daar!
Bar, leuke foto's van de katten samen, ze worden nog vriendjes!
Anne, bijna aan de cursus SI beginnen! Is het die van 15 zaterdagen? Ik heb mijn rooster gehad, gewoon alle woensdagen aankomend jaar, maar nog niets van een vrijdag of zaterdag gehoord. Komt ws nog. Nog maar even op DW ook, gaat hard zo zeker?
Marieke, hoe is het met Jade? Merk je alweer verbetering? En wat was het geheimzinnige cadeau nu?!
Thirz, ook lekker in de zon gereden vandaag?
Kims, hoe is het met je buik?
Nel, ik zie je morgen, ben benieuwd wat Jud er van gaat vinden ;)
Ben vandaag heerlijk met Samantha een hele dag naar de paarden geweest. Eerst Oz, toen lekker terrasje gedaan en daarna naar Flint. Prima te doen in het zonnetje!
Ze heeft ook nog een berg foto's van Oz gemaakt, waar ik er een paar van wil laten zien!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 13:15

Mooie foto's Bianz!
Tot Straks! xxx

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 15:17

Hele gave foto's in een heerlijke zon! :D Rest wil ik ook nog eens zien!
Zeker genieten zo van je vakantie :j
Ik kan tussendoor mn diensten gelukkig ook nog wat vitamine D opdoen; heb toevallig net allemaal slaapdiensten en dat is met dit weer niet erg! Al was t vanmorgen met de les wel erg warm :+
Anne; kan je maandag nog komen met *-:) Zou leuk zijn!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:06

Hele mooie foto's Bianca!

Thnx voor t terugbrengen van de beugelriemen Thirz :D!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 16:15

Mn fiets is vandaag gewoon gejat toen ik 15 min boodschappen aan het doen was in de albert heijn! Hij stond gewoon op slot :(
Lekker dan, aangezien ik mn fiets iedere dag gebruik ivm mn werk! Baal echt enorm!
Is er iemand die nog een fiets over heeft?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 19:20

Nee sorry Bar.. Heb nog een extra fiets, maar die staat in Breda! En wie weet heb ik die binnenkort toch ook zelf weer nodig. Dus helaas. Wel balen zeg :\ En dan zo snel?! Toch maar vaker braaf mn fiets óók aan de ketting leggen ipv alleen op slot denk ik.. Wat nu? Met je scoot?

Mooie foto's Bianz! Oz glimt weer lekker als een spiegeltje in de zon! En hij is goed aan de sjouw :j Hoe was t op t strand? Wel ok weer volgens mij hè! Windje, maar wel droog! Hoe lang heb je vakantie? Nog plannen? Dagjes weg ofzo?
En hoe was t zaterdag? Iedereen tevree? Het zonnetje feestte iig lekker mee! *\o/* Heeeeeerlijk! (maar wat een bui ineens 's avonds hè! :oo)

Ja hoe is t met jou Kim? Ook goed gefeest van de week/ weekend met de jarige jet?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 19:53

Erg balen Bar! Zoals gezegd: mocht je mijn extra fiets alsnog nodig hebben laat je het maar weten! Dan zagen we er gewoon een stukje frame tussenuit hahaha!
Thanx Bar, Nel, Thirz en Anne! Ik vond de foto's ook erg mooi door het zonnetje en Oz zijn glimmende velletje. Vind zelf dat hij er goed uit ziet momenteel en lekker in zijn vel zit en dat is dan goed te zien op de foto's. Ik heb twee weken vakantie, heerlijk! Ga nog paardrijden in de Achterhoek bij mijn familie en met mijn zus naar een hotel op de Veluwe voor relaxen in het zwembad, sauna etc. en lekker wandelen. Komt dus zeker goed! Jud d'r vrijgezellenfeestje was erg leuk; ze was echt verrast en superblij dat iedereen er bij was. Daar doe je het dan toch voor he!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 15:11

Hoi!
Das echt balen Bar, wat een pech en echt aso dat ze t doen! Heb je al wat vervangends?
Het weer was vorige week idd beduidend beter :+ Vind het fijn voor de paardjes dat ze lekker binnen/op paddock staan :j
Bianz; alles al ingepakt? Veel plezier daar!

Vanmorgen kwam Sam bij mij langs op foto's te maken van mij en Nous. Lekker in de storm gereden :Y) Helaas geen zonnige foto's (nogal verschil met die van Bianz vrijdag qua weer en hoeveelheid kleding :') ) maar wel een paar leuke:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 15:27

Foto's zijn zeker leuk geworden Thirz, vind vooral de laatste vrolijk! Doen het nog eens over als de zon schijnt.
Idd wel een verschil qua weer, bah! Zeker fijn dat de paarden wel lekker ff een dagje binnen staan uit de blub.
Cake om mee te nemen staat in de oven, nu inpakken maar! Kan alles meenemen, want de komende dagen voorspellen ze kou, regen, warmte in het weekend en zon. Dus: waterdichte rijkleding mee en een korte broek op de Veluwe? Bizar wel!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 13:59

Ha vakantieganger! Hoe is t Bianz? Je vermaakt in de achterhoek? Lekker door de bossen gereden daar? Het relaxen met je zus ook gelukt? Helemaal zennnnn nu?

Leuke foto's Thirz! Ook Nous zit lekker in der vel zo te zien :j En met t nieuwe zadel? Ziet er (zo op de foto) iig al sjiek uit! De laatste foto is idd erg mooi!
Verschil met die van Bianz qua weer? Waar? Het is de laatste tijd sowieso echt wisselend hè. Zag vanmorgen dat ze de strandhuisjes ook al aan het opruimen zijn bij Dishoek. Toch zonde. Stel dat er nog een mooie nazomer komt... Ach gelukkig blijft het strand er altijd :D

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 15:01

Gisteren fjorden/haflinger wedstrijd gehad.
Was echt heel leuk, 1ste x Aleandro op wedstrijd, kon een paar weken terug nog niet goed galloperen maar dat gaat gelukkig steeds beter.
Daan voor het eerst L1 gereden, had maar 1x geoefend op Daan want had er geen tijd voor gehad.
Maar het ging allemaal heel goed.
Met Aleandro in de B 187 punten, er waren 25 deelnemers in de B en wij waren 4de geworden, echt boven mn verwachtingen dat die pony het al zo goed deed voor de 1ste x.
Met Daan 180 punten, het wijken ging nog niet zo soepeltjes maar verder deed hij het erg goed.

Aleandro
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Halsstrekken
Afbeelding
Afbeelding

Daan
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 18:15

Leuke foto's Nel! Het ziet er netjes uit hoor!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 19:17

Goed gedaan Nel! (en pony's ;) ) Ziet er goed uit. Knappe Daan al!

Wie had die regen vanmorgen besteld? Wilde naar buiten met de paarden. Uiteindelijk heel eigenwijs toch maar op pad gegaan (stralende zon toen). Helaas.. we liepen op de Galgeweg toen t begon te hozen! Nog een stukje door gereden (en maar zeggen; Joh het wordt daar al licht!). Op het kruispunt wilde ik stoppen om even met de rest te overleggen, draaien de paarden alle 3 synchroon om. "Uh wat jullie doen, weten we niet, maar wij gaan NU naar huis" :Y) De hint was duidelijk :+

Toen het nog droog was.
Afbeelding
Zo'n heerlijk dier :D Heb mn paardje weer gevonden hoor :j

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:01

Hoi!
Vakantie was heerlijk Anne! Lekker met mijn nicht gereden door de bossen en met mijn zus gewandeld en gefietst op de Veluwe. Weer was echt zo wisselend als voorspelt; heb het warm en koud gehad haha! Heide stond al mooi gedeeltelijk in bloei, prachtig zicht. Zag geweldige galopeerpaden (in de Achterhoek zijn ze ook prachtig, maar hier nóg langer en breder) en zag mezelf al scheuren met Oz :)
Toffe foto van Troy Anne! Hij ziet er happy uit! Thirz en ik zaten ook in een stortbui toen, wat een topweer! Hoe is het met de SI cursus? Leuk om te doen? Ik start woensdag de 5e met kinderfysio, spannend!
Leuke foto's Nel! Ga je Daan nu vaker rijden? Rijdt Jarno dan nog op Voice?
Gisteren gezellige bruiloft van Judith en Ricardo gehad! Vanochtend lekker uitgewaaid buiten met de paarden, vanmiddag mezelf weer nuttig gemaakt met huishouden etc., vanavond maar weer eens op tijd naar bed, morgen gaat de werkweek weer gewoon verder!
X Bianz