Irene we kunnen ook vragen of we een pas de deux mogen doen, winnen we dubbelop
Ik is eff weg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eefje23 schreef:ikke hoor! Vandaag gezelli met Anita geweest, de paardjes hadden er zin in, zagen af toe wat kabouters maar dat mocht de pret niet drukken!!
Sorry Madelon en Jet, dat ik er vanmorgen niet was met buiten zetten, ik deed mijn oogjes veel te laat open!!!
Wie gaat er donderdagochtend mee naar buiten???

AnitaJoeri schreef:hoi allemaal.Nou had veel te lezen zeg.Joyce en Anous allebei beterschap,Ik ben al dagen niet op stal geweest,Amanda wel hoor en zondag kom ik ook niet ,er moet nou eenmaal ook gewerkt worden.John hoor dat je mijn trailler uit de begroeiing heb weten te halen haha.Thanx. En Karin je mag ook wel op joer de wedstrijd rijden hoor dan loop ik wel met Spettertje.En Eef leuk hoor dat je wat meer van robje zijn fam. te weten ben gekomen.Syl jij ook beterschap hoor.Nou ben net lekker in de stad op terras wezen eten,heb fiets van ruben gehad,pfffffffffff alleen met hem fietsen met mooi weer hoor anders gewoon brommer en auto hoor.Nou ga slapen morgen weer om 6 uur op. Truste!!!!!!!!!!
Jetta schreef:Shirley!!!! Vergeet effe niet welke proef en waar ik die kan krijgen....voor Zarah....
Marieke_ schreef:Bij wie kan ik groomen
Marieke_ schreef:Is goed! Manen trekken heb ik alleen nog nooit gedaan. Vlechten wel
Jetta schreef:Shirley!!!! Vergeet effe niet welke proef en waar ik die kan krijgen....voor Zarah....
Jetta schreef:Ja, dat snap ik, en welke proef wordt het? Diddle wil wel een Z-proef doen, maar hij begrijpt nog niet helemaal dat hij dat echt nog niet kan.....
Jetta schreef:Bedankt!
Marieke_ schreef:Bij wie kan ik groomen
En iemand die mijn paard kan vasthouden als ik de beker in ontvangst moet nemen