ponykamp het fjordenpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

collendoorn

Re: ponykamp het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 18:45

haha dat spleetje dat krijg ik doordat ze nu me kaak verbreden! dus dat duwen ze uit elkaar waardoor ik ruimte tussen me voortanden krijg... afschuwelijk dus!
klanten herkennen me niet eens! een man die ik al is had geknipt zegt zo "ben jij nieuw" Ikke "nee hoor! ik was eerst blond en heb nu een spleet tussen me tanden" OOOOO zegt hij haha lekker dááán!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:04

en komt dat wel weer goed dan?

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 19:08

gelukkig wel!! dat gaat met brackets weer bij elkaar!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:08

en hoelang duurt dat dan? Bloos!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 19:12

geen idee eigenlijk...! ik moet maandag dus weer terug en dan gaat hij kijken of me kaak breed genoeg is! en ik hoop eigenlijk dat ik heel snel brackets krijg! (A)

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:39

Oeeh Nan. Tong uitsteken

Wie moet er aan draaien dan?!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:15

Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent dan, Nan! ^^ Doet het erg pijn?

Blêgh; ik moet weer leren en samenvatten o.O

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 21:15

@ Zus... Me vader! haha die mag me lekker pijnigen!!

@ maris! ... jaa jammer genoeg wel! ze duwen gewoon je kaak uit elkaar en het is ook niet zo dat het met 1 draai "genoeg" is zeg maar meestal 2,5 tot 3 slagen! de eerste slag is gewoon een rot gevoel! echt dat ze duwen! en die draaien daarna komt er gewoon een flike steek!!
Maar ik neem daarvoor wel een pijnstiller in!! dus heb geen idee hoe het zonder pijnstiller zal voelen!!
Maar me kaak doet helemaal pijn leef de hele dag nog op pijnstillers, doordat het elke dag opgedraaid word krijgt het geen rust! en heeft me kaak dus nog geen kans om te genezen! Nu zit er zeg maar tussen het "loze" verbreede gedeelte bindweefsel! en dat moet dan bot worden...!
en zodra het begint vast te groeien mag ik ook weer harder kauwen! waar ik nu dus mee moet opassen! omdat me kaak niet helemaal meer vast zit! en dus ik "verzwakt" zoals ze dat noemen!

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:17

der vader draait het altijd....

nog 1,5 jaar nog 1,5 jaar nog 1,5 jaar
ik heb een doel voor ogen nog 1,5 jaar en dan ben ik eindelijk van school en die klasgenooten af.... eindelijk me ouders zeggen steeds kom op je hebt al 16 jaar school gered dan red je die 1,5 jaar ook nog wel....
net weer ff heerlijk boos geworden open je even je email staan er 5 emails of je al eens iets hebt gedaan aan school want over 6 weken moet het werkstuk af en bla bla bla stel je voor dat er iets geberut in die 6 weken en je werkstuk nog niet af is, tsjaa dan heb je egt een probleem maar dan hoeft toch NU nog niet het werkstuk af of zie ik dat fout.....?

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 21:42

ooohmygod! zoo gruwlijk irritant is dat!! ik ben zelf iemand vand de last minute! moet er nu dus ook aan geloven! t is lastig maar ik vind t gruuuuwlijk irritant als iemand dus 6 weken van de voren al gaat "zeiken!!!"

Wat wil je doen martien over 1.5 jaar?

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:11

Jeetje Nan! maar gelukkig komt het allemaal weer goed aan het eind! even volhouden.. Tong uitsteken
ik had dat ook.. bij mij tussen mijn kiezen was ook geen genoeg ruimte en daardoor stonden mijn kiezen gedraait waardoor er aan de voorkant van mijn tanden voor 1 klein tandje geen ruimte was en dus ook helemaal uit de rij stond Clown maar dat is nu na drie beugels ofzo ook helemaal achter de rug en het ziet er weer uit als nieuw Knipoog dus het komt goed Tong uitsteken

En Martien, al iets van talkpoeder ofzo geprobeert? helpt echt Tong uitsteken

Maris, ik heb het nog eens aan mijn vader gevraagt en die zei dat we zoieso nog ff moeten wachten op de data's van de vakantie enz.. maar dat ik wel gewoon mag.. en ik zat ook nog eens te denken, misschien is het ook wel eens leuk om wat anders te proberen.. naja aan jou de keus. maakt mij echt niks uit Tong uitsteken

heb vandaag iets heel erg leuks gedaan.. mijn ouders, zus en ik gingen eerst wandelen op de Utrechtse Heuvelrug, vlakbij Hilversum ergens Tong uitsteken en toen daarna zijn we het paleis van Soestdijk in geweest van Koningin Juliana.. was echt super tof!! allemaal hele sjieke kamers enz gezien.. was echt tof!! Haha!

heb nog steeds last van tintelingetjes in mijn vingers en handen en soms ook in me gezicht op een plekje en in me been soms.. maar me vader zegt dat als het echt iets ergs is dat je het wel merkt.. en hij zou niet weten wat het zou moeten zijn.. maar ik denk toch dat ik ff langs de dokter ga Tong uitsteken voor alle zekerheid! jaa ben znel bang he! Tong uitsteken that's me.. maar dat is ook een goed voor nemen voor het nieuwe jaar: ME NIET ZO AANSTELLEN ENNIET ZO BANG ZIJN Tong uitsteken nou ben benieuwd of het lukt Knipoog

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 23:37

hahaha eef als je het zeker wilt weten dan moet je toch gewoon ff langsgaan!!! daar is die dokter voor!

En idd geduld geduld geduld! máár t verotte is dat ik op mijn 9é ook al gebeugeld heb! en dat nu dus allemaal voor niks is geweest!

ooohjaa we gaan ook nog steeds een westernweekendje! weet niet wie er van jullie meewillen! want daar moeten we ook maar is een datumpje voor prikken! dan kan ik vast beginnen met sparen hahaha!

WORD KNETTERBEK VAN DAT KLERE WERKSTUK! werd er al 3/4 avonden aan en ben NOG niet op de helft!

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:53

ooh jaa dat hoor ik ook wel vaak.. dat je dan inderdaad eigenlijk die beugel voor niks hebt gehad.. heeel vervelend is dat ja!!

jaa westernweekendje lijkt me ook leuk Haha!

ohh werkstukken haat ik ook echt!! word daar ook helemaal gek van Tong uitsteken ik hou niet van lange verhalen schrijven Knipoog

jaa ik denk dat ik maar ff langs ga.. ik hoop dat het niks ernstigs is..

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 07:53

ja talk poeder gehaald werk wel denk gezicht is in ieder geval wel lekker zacht de schurft of wat het ook is zit er nog wel...
maar moet nu weer werken ik vlieg...
(K)

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 10:20

Oohh. Ja zie je wel.. Knipoog dat dacht ik al want ik heb het ook wel eens.. maar geen schurft maar gewoon een beetje exeem in me knieholte en daar bij me arme.. en dan doe ik er altijd een beetje zwitsal talkpoeder op en dan gaat dat een soort van in werken en dan kan ik er weer ff tegen aan Tong uitsteken Clownnou ik moet ook weer weg, oppassen om half tien Clown

Succes Martien!

xx

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:27

Darlin's <3
Eef; Denk je dat je allebei mag? Tong uitsteken Weekje kamp en een westernweekend? Schijnheilig En anders doen we gewoon het westernweekend met iedereen hier Ja
Ai, klinkt pijnlijk, Nandaa! Lang leve de pijnstillers Nagelbijten / Gniffelen Hoelang duurt het allemaal?
Ik zou over een week of 3 beginnen met dat werkstuk, Martinaa Tong uitsteken

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 17:14

ja doe ik ook.... ze moeten zich niet zo aan stellen als hun het eerder willen afhebben oke maar dan moeten ze het zelf maar maken

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 17:32

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 19:01

Ik moet nu tot maandag of nog langer aandraaien en dan blijft dat "ding" er nog een half jaar in zitten!! en ik denk dat ik tegelijkertijd brackets krijg! en als dat allemaal genezen en blablabla is komt er nog een operatie dus het duurt allemaal nog wel ff Knipoog

Nice geworkt martien?
Nice opgepast eef?

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 22:19

Komen jullie wel zasserdag meiden? Haha!

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:25

ja heerlijk gewerkt Nan...
@ inge ik weet nog niet of ik kom heb het er morgen wel ff over met Nanda....

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 00:17

Jaa ik ook heerlijk opgepast Haha!
toch weer 27.00 euro verdient in een dagje Knipoog
gaat in de pot van me scooter Tong uitsteken

ik kan het vragen, Marisie! maar ik weet niet of ik dat mag! ja tenzij ik het zelf moet betalen.. maar dat kan ik echt niet doen, want ik moet echt sparen! maar ik weet niet of ik dat ook red met de vakantie twee keer.. moet ff kijken maar 1 keer kan wel, en mag ook volgens mij Haha!

en mij lijkt zo'n westernweekendje echt superrr vet!! is en weer is wat anders en het lijkt me super tof! die kamers man echt onwijs gezellig! nu nog een beetje hopen op lekker weer! Haha!

xx

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 05:42

zo was ik ook weer... ik word knetterbek van die uitslag lig zo erg te krabben dat ik een hele kras heb die naar me oog hoek loopt.. iedereen vraagt of ik op me bek ben geslagen...
maar moet WEER werken ondertussen schrijf ik hier niks anders denk.. whaha

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 12:52

hoi!

Ik ben mijn stem kwijt.. Bloos!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 13:11

martien en ik hebben gesproken ing! en we want to come!! alleen zondags moeten we zeker half 12 uiterlijk weg! en dan heb martien nog een onwijs drukke dag dus we gaan liever dan niet nog weg.. en ik loop onwijs voor aap met die spleet tusse me tanden Koe