Jeetje Nan! maar gelukkig komt het allemaal weer goed aan het eind! even volhouden.. 
ik had dat ook.. bij mij tussen mijn kiezen was ook geen genoeg ruimte en daardoor stonden mijn kiezen gedraait waardoor er aan de voorkant van mijn tanden voor 1 klein tandje geen ruimte was en dus ook helemaal uit de rij stond
maar dat is nu na drie beugels ofzo ook helemaal achter de rug en het ziet er weer uit als nieuw
dus het komt goed 
En Martien, al iets van talkpoeder ofzo geprobeert? helpt echt 
Maris, ik heb het nog eens aan mijn vader gevraagt en die zei dat we zoieso nog ff moeten wachten op de data's van de vakantie enz.. maar dat ik wel gewoon mag.. en ik zat ook nog eens te denken, misschien is het ook wel eens leuk om wat anders te proberen.. naja aan jou de keus. maakt mij echt niks uit 
heb vandaag iets heel erg leuks gedaan.. mijn ouders, zus en ik gingen eerst wandelen op de Utrechtse Heuvelrug, vlakbij Hilversum ergens
en toen daarna zijn we het paleis van Soestdijk in geweest van Koningin Juliana.. was echt super tof!! allemaal hele sjieke kamers enz gezien.. was echt tof!! 
heb nog steeds last van tintelingetjes in mijn vingers en handen en soms ook in me gezicht op een plekje en in me been soms.. maar me vader zegt dat als het echt iets ergs is dat je het wel merkt.. en hij zou niet weten wat het zou moeten zijn.. maar ik denk toch dat ik ff langs de dokter ga
voor alle zekerheid! jaa ben znel bang he!
that's me.. maar dat is ook een goed voor nemen voor het nieuwe jaar: ME NIET ZO AANSTELLEN ENNIET ZO BANG ZIJN
nou ben benieuwd of het lukt