Ik ben een analoge man in een digitale wereld, maar jij maakt me een nieuwsgierige kerel, Zoveel dat ik je terug wil geven, dromen durven delen. Ik vond de kracht in mn hart maar ik zocht niet alleen, zoveel lieve mensen om me heen, en ik train elke dag in de zin van het leven, dromen, durven delen. in de mond ben ik grof, ik deed soms wat te tof, vliegen voelt het best na happen in het stof. Iedereen met wrok ik smeek me te vergeven, dromen durven delen. Pak alles op mn pad, vol gas non stop, Bal mn beide vuisten en zeg kom maar op, kom maar op, ik zeg kom maar op. Ik bal mn beide vuisten en zeg KOM MAAR OP !!
zet een appel op mijn hoofd gooi de eerste steen naar mij hang me aan de hoogste boom mijn lied zou klinken voor altijd
druk je stempel op mn borst en men veren op mijn lijf? zet t zwaard maar op mn keel je krijgt mn ziel er niet mee klein
ik heb de liefde in mijn hart voel de kracht van het leven hier stromen door mij mn ogen open en men armen wijd de angst en de twijfel ik zet ze opzij
en wat de morgen mij ook brengen mag zal het omhelzen als het licht van elke dag en die paar tranen heb ik van de lach
ja doe wat je wilt met mij, ik ben voor altijd vrij hamma hamma hamma hamma hamma
plaats je muren om mij heen maak een martelaar van mij bind mn handen snoer mijn mond mn woorden zijn voor eeuwig vrij brand je merk maar in mijn arm laat me voelen al jouw pijn sla die zweep stuk op mn rug je breekt toch nooit mn waardig heid
ik heb de lieeeefde in mn hart voel de kracht van het leven hier stromen door mij mn ogen open en mn armen wijd de angst en de twijfel ik zet ze opzij en wat de morgen mij ook brengen mag zal het omhelzen als het licht van elke dag en die paar tranen heb ik van de lachhh
ja doe wat je wilt met mij ik ben voor altijd vrij
sleep me door de hell en terug mijn liefde vind de weg wel terug als een boomerang of een bungykoort àlles wat ik heb zijn mn ballen en me woord stap lachend op de guiltine als dat is wat wij verdienen Speel jij God ik vind het prima ik weet wie ik ben en ik ken mn vrienden maar langs de lijn is niet aan de bal sturen gaat niet vanaf de wal voor wie er smikkelt als ik val ik bikkel tot mijn liefde zal overwinnen ik geloof in dingen mijn hoop is nooit de dupe nou ik kan niet verliezen überhaupt ik heb de liefde van mn kids en een supervrouw een supervrouw!
Ik heb de lieeeeeeeefde in mijn hart, voek de kracht van het leven hier stromen door mij kommaarop kommaarop kommaarrop mn ogen open en mn armen wijd de angst en de twijfel ik zet ze opzij en wat de morgen mij ook brengen mag zl het omhelzen als het licht van elke dag en die paar tranen heb ik van de lach
ja doe wat je wil met mij kommaarop kommaarop kommaarop heuj