Vind foto nr 2 van Wen en Mazzel erg gaaf! goed gedaan Milou

Es hoe was het trouwe jurk passen? En L1 +5 las ik? goed gedaan hoor!
Sas heeft Foxekind al gereserveerd zie ik doe je goed Sas
Ik ben gisteren teruggekomen van een week in in Berlijn, gelijk door naar Beek voor les. Ik zou een paardje wat Gijs heel erg leuk vind proberen en dat was voor herhaling vatbaar
vrijdag ga ik weer!
. Veel plezier alvast vrijdag!
. Geslaagd voor een trouwjurk echt een super mooie jurk nu nog paar maandjes wachten tot ik m aan iedereen mag showen
. Weer 2 puntjes erbij gereden in het L1, ook erg leuk! Alleen loop ik sinds vrijdagochtend al met pijn in mn rug..... Kan niet bukken, liggen is ook niet echt fijn (nu dus ook lekker vroeg wakker terwijl ik wilde uitslapen). Lopen is het fijnste en zitten gaat gelukkig ook nog.... Maar ja dat zorgde wel voor wat uitdagingen zoals de schoenen die ik bij de bruidszaak aan had gekregen uittrekken. Met paardrijden kwam het laarzen aantrekken en uittrekken en sporen aan doen erbij. Doorzitten was ook niet echt super fijn
. Maar ach ondanks de rug toch met alles geslaagd! Nu maar even rust houden en hopelijk wat opknappen!
). Hij was echt super braaf en had er ook wel zin in. In begin twijfelde hij wel, toen ff actief gereden en toen was het over. Onderweg peloton wielrenners tegen gekomen, was totaal niet eng. 2 omgewaaide boompjes over pad, waren ook niet eng, stapte hij netjes overheen. Maar een laag en kaal struikje was dood eng, ging hij vol in de remmen voor. Lekker rondje kunnen maken van half uurtje. Voor hem mooi buiten met alle rare dingen.
Laatste galopje had hij echt gewoon zin in, hij vloog vooruit. Morgen maar kijken of we rondje strand kunnen doen.
, alleen op het strand wilde ze maar niet achter die sexy billetjes van Adje blijven....had handjes vol en uiteindelijk Aad gevraagd of we misschien gang terug konden (hadden al weer eindje gegaloppeerd), voor ik de groep voorbij zou sjezen
! Blijft een heerlijk ding
!