Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

antoinetje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 20:35

Mooie foto's Wen zowel van de Paddo's als van Mazzel en Milou. Foto nr 3 is inlijstwaardig :-)
Vind foto nr 2 van Wen en Mazzel erg gaaf! goed gedaan Milou :-)

Es hoe was het trouwe jurk passen? En L1 +5 las ik? goed gedaan hoor!

Sas heeft Foxekind al gereserveerd zie ik doe je goed Sas :o

Ik ben gisteren teruggekomen van een week in in Berlijn, gelijk door naar Beek voor les. Ik zou een paardje wat Gijs heel erg leuk vind proberen en dat was voor herhaling vatbaar :+: vrijdag ga ik weer!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 08:45

Sas, ga je toch weer gewoon een keer zonder zadel op Fox (echt respect nog steeds dat je dat toen een keer een hele les hebt volgehouden).

Antoinet, zie ik daar een potentieel paard wat jij en Gijs allebei leuk gaan vinden en een klik mee hebben ;). Veel plezier alvast vrijdag!

Ja was een leuk weekend met een minder leuk randje :P. Geslaagd voor een trouwjurk echt een super mooie jurk nu nog paar maandjes wachten tot ik m aan iedereen mag showen :D. Weer 2 puntjes erbij gereden in het L1, ook erg leuk! Alleen loop ik sinds vrijdagochtend al met pijn in mn rug..... Kan niet bukken, liggen is ook niet echt fijn (nu dus ook lekker vroeg wakker terwijl ik wilde uitslapen). Lopen is het fijnste en zitten gaat gelukkig ook nog.... Maar ja dat zorgde wel voor wat uitdagingen zoals de schoenen die ik bij de bruidszaak aan had gekregen uittrekken. Met paardrijden kwam het laarzen aantrekken en uittrekken en sporen aan doen erbij. Doorzitten was ook niet echt super fijn :'). Maar ach ondanks de rug toch met alles geslaagd! Nu maar even rust houden en hopelijk wat opknappen!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 12:00

Ja Es ik ben bang dat je gelijk hebt! hihi

Wat heb je met je rug gedaan? ben er erdoorheen gegaan? Mischien even de fysio bellen?
ben wel benieuwd naar je jurk kun je een hint geven?! :D

Shaggy gaat lekker!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 13:57

Wat leuk! Spannend hoor! Heb je foto's :P?

Ik weet niet wat ik gedaan heb met mn rug.... Had er ineens last van en werd erger gedurende de dag.... Anders inderdaad maar is langs de fysio.... En een hint over de jurk... Uhhhh hij is wit :'). En heel mooi :D.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 14:44

Hahaha kleur is al bekend van je jurk dus, geen apart kleurtje :P

Leuk antoinette, goed begin van je weekend paardrijden! En fijn dat paard voor herhaling vatbaar is. Zou erg leuk zijn als jullie paardje kunnen vinden wat bij jullie allebei past!

Goed van je Esther, weer winstpunten erbij, ooit worden jullie wel Z met zijn 2en!

Ik heb vanochtend rondje om met Amor gereden (lekker dat extra uurtje O:) ). Hij was echt super braaf en had er ook wel zin in. In begin twijfelde hij wel, toen ff actief gereden en toen was het over. Onderweg peloton wielrenners tegen gekomen, was totaal niet eng. 2 omgewaaide boompjes over pad, waren ook niet eng, stapte hij netjes overheen. Maar een laag en kaal struikje was dood eng, ging hij vol in de remmen voor. Lekker rondje kunnen maken van half uurtje. Voor hem mooi buiten met alle rare dingen.
En daarna Mazzel nog gereden. Ik zag dat Mazz ook weekje vakantie gehad heeft. Dus maar rondje langs de weg gedaan van uurtje. Lekker overgangen kunnen rijden en wat stelling en pasjes zijwaarts. Ooit gaat hij het wel begrijpen :Y) Laatste galopje had hij echt gewoon zin in, hij vloog vooruit. Morgen maar kijken of we rondje strand kunnen doen.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 20:25

Nee ik heb nog geen foto's, als er iemand zin heeft om vrijdag mee te gaan om foto's te maken ;-)
Wit en heel mooi haha dat klinkt alvast goed, hoe gaat het verder met de planningen? weet je al precies wat je wil?

Klinkt als een lekker dagje Wen, heerlijk zo'n paardendagje!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 20:46

Kan vrijdag helaas niet mee, dan gaan we naar de zeemeeuw om te kijken als potentiële trouwlocatie ;). Dus dan gaan we hopelijk wat verder komen qua planning. Maar kan wel neerzetten wat wat mn vriend tot nu toe weet: Het is een witte jurk, hij is strapless en heeft een mooi lijfje en loopt daarna lekker wijd uit. Hij is echt zoooo mooi!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 22:02

Oeeehhhh een prinsessenjurk wat gaaf!!
Even 2 dingen over de Zeemeeuw (die je mischien al wel weet maar toch) a) je hebt de locatie niet alleen (tenzij je natuurlijk met heel veel mensen komt) en b) honden zijn niet welkom (voor het geval je Puk mee wil nemen). Hou dat even in gedachten.
Heb je verder nog locaties in Noordwijk in gedachten? een hele leuke tent is Alexander Beach, die hadden wij initieel in gedachten maar dat koste exclusief €4500 en aangezien wij maar 40 man hadden waarvan 21 incl eten vonden we dat wat aan de prijs (hadden ook een laag budget).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 22:28

Bij de Zeemeeuw kunnen ze wel een ruimte geluidsdicht afsluiten, dat is al besproken. Wij zijn inderdaad ook niet met een heel groot gezelschap... Dan zit je al snel met het punt dat je niet de hele tent voor jezelf hebt ;). Alexander beach ben ik een keer met werk geweest, ook erg leuk inderdaad. Daar was toen ook gewoon een deel van het terras afgezet en gereserveerd voor ons (dat doen ze ook bij de Zeemeeuw). En Puk blijft thuis, die is veeeeeeel te neurotisch om mee te gaan :P. Die zou gek worden van alle mensen en daarnaast wil ze alleen maar bij mij staan en wordt ze helemaal gek als ze al op twee meter van mij vastgehouden wordt.....

Waar zijn jullie eigenlijk uiteindelijk getrouwd?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 22:31

Ok dat klinkt goed! Bij de Zeemeeuw kun je in ieder geval wel lekker eten!
Trouwen jullie dan ook aan het strand?

Wij hebben eerst bruidstaart en Champagne bij ons thuis gedaan (toen nog vakantiehuisje met een grote tuin). getrouwd bij het gemeentehuis in NWH en aansluitend bij de Heeren van Noortwyck. Was een geslaagde dag!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 09:36

Dat is inderdaad lekker als je een grote tuin hebt. Dat trouwen op strand is inderdaad een overweging.... Even kijken of ze hebben binnen ook leuk kunnen doen, vaak ziet het er buiten leuk uit maar binnen niet en het is en blijft Nederland :P. Gemeentehuis is ook nog een optie in dat geval. Heb je in ieder geval wel alle rust voor de ceremonie.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:34

Gemeentehuis in Noordwijkerhout heeft een mooie oude trouwezaal!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 19:41

Mijn vriend vond ze allemaal oudbollig, en ik vond het juist leuk :'). Maar dat komt wel goed :D.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:51

Tja het is wel een donkere ruimte met al dat hout je moet ervan houden

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:54

Lekker druk hier weer! Gezellig :D !

Vanochtend op tante tut gereden, was weer heerlijk :j , alleen op het strand wilde ze maar niet achter die sexy billetjes van Adje blijven....had handjes vol en uiteindelijk Aad gevraagd of we misschien gang terug konden (hadden al weer eindje gegaloppeerd), voor ik de groep voorbij zou sjezen O:) !
In het bos en duin gaan wij als combinatie steeds beter snappen dat ze niet door haar voorganger hoeft *\o/* ! Blijft een heerlijk ding <3

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 19:55

Ik vind het altijd wel wat moois hebben :). Maar we zien het nog wel :P.

Hahahaha dat langs de voorganger sjezen heb ik ook een aantal keer meegemaakt.... Met Bowie was ik de groep tijdens de dagtocht bijna kwijt en ooit op een hele grote merrie waar ik de naam van vergeten ben (Sas weet jij vast O:)). Daar was ik al eerder een keer vanaf gevallen en vond het toen ook even niet zo tof. En had ik dr eindelijk terug kwam de groep me weer voorbij en ging ze weer. Maar dat was ook met een vervelende voorrijder, Aad zou denk wel stoppen in dat geval :P. Maar de 'gevorderde' groep moest zo nodig van de ene naar de andere opgang in galop....
Laatst bijgewerkt door evdpanne op 27-10-14 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:56

Ben benieuwd waar jullie voor kiezen Esther! En leuk dat je geslaagd bent voor je jurk!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 20:23

Ik ben ook benieuwd :P. Heb er wel zin in! Gaan vrijdag bij de Zeemeeuw de opties bekijken en even eten :). Hopelijk kunnen we de knoop dan doorhakken en alles verder gaan plannen! Als locatie bekend is kunnen we de datum definitief maken en mensen gaan uitnodigen :). En dan moeten we nog de huwelijksreis zoeken, Leon moet zn pak nog gaan zoeken er moet een auto gereserveerd worden. En de trouwringen en een taart :'). Nog genoeg te doen!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:31

Leuk Milou, tante tuttebol! haha

Es was dat Xandra niet?

Ringen... wij hebben ringen van paardenhaar! erg gaaf :-)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:33

Es, ik ben dit keer de voorrijden niet voorbij gesjeesd. Paar weken terug wel met tante tut, wat eigenlijk erg leuk en toch ook wel beetje grappig was :+ !

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 20:39

Owwww ja Xandra :D. Met Bowie kon ik er toen ook wel om lachen, maar van Xandra was ik nogal hard afgeklapt buiten (nadat ik eerst van Boy af gelazerd was op strand en daarbij mijn schouder had gebroken). En nadat ik alle moed weer bij elkaar had geraapt om weer voor het eerst mee te gaan naar buiten (na een aantal maanden alleen binnen te hebben gereden) zag ik mijn naam bij Xandra staan op het lijstje. Toen had ik al zoiets van O jee.... Yvonne vroeg me nog wil je ruilen, maar ik was stoer ik ging het gewoon doen. Jammer dat de voorrijder niet van mijn dappere actie wist en er geen rekening mee hield :').

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:42

Das altijd balen!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:44

Was dat die keer dat je alleen naar huis werd gestuurd?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:49

Dat met xandra de eerste keer herrinner ik me nog ja. Na 10x voorgesteld te hebben om met meerdere terug te rijden, maar nee kon wel. Met ronnie wel keer rengalopje, hij wilde zijn plek voorop niet opgeven. Aad kwam er uiteindelijk in handgalopje op boyachter ons aan. Met bowie wel van laatste paard naar eerste paard gevlogen.

Mazzel heeft lekker 2 uur gelopen, rondje strand gedaan. Zijn conditie mag nog wel beter. Terug had hij niet veel zin meer. Hij deed alles omdat het moest. Was wel heerlijk weer en mooi strand!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 20:51

Die keer dat ik alleen naar huis werd gestuurd was dat ik eerst van boy afviel en mn schouder brak (maar dat wisten we toen nog niet, al kon ik niet meer opstappen aangezien ik geen kracht kon zetten op mn arm). Toen ben ik inderdaad alleen op Xandra naar huis gereden, maar die ging er nadat ik de klucht had gehad al vandoor (daar bij de golfbaan) en toen en ik er in de overgang duin/bos vanaf gevallen (op dat hoekje waar dat gemene boompje staat waar je je knie tegen kan bezeren :P).

En na die ervaring was mijn eerste buitenrit dus weer op Xandra :'). Niet handig vooral niet toen ze besloten van de ene naar de andere klucht te galopperen en Xandra bedacht dat ze de hele groep wel kon inhalen.... Had ik dr eindelijk terug kwamen ze weer in galop langs kon ik weer van vooraf aan beginnen...