[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 09:25

;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 09:28

guten morgen.

Jey 5 graden,alleen mijn sneeuwbergen die ik geschoven heb liggen er nog.
De grond is nog wel bevroren.
Maar mag de pret niet drukken.

Het regent nu weer zelfs hihi :D

amandaaa

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 10:24

Morge, ga lekkr weer eens op de scooter naar stal er ligt geen zooi meer :D

Ben zo blij dat ik mijn afstuderen heb gehaald :D, gister uit eten geweest bij shabu shabu om het te vieren :D

Nu effe huis doen boodschappen klaar maken voor maandag (als ik naar utrecht ga met mijn werk) en dan lekkr naar stal misschien kan ik zelfs wel effies naar buiten met tank. :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 10:36

Eeeeen hele goeiemorgen!

Voor onze vrijgezelle dames onder ons:

In de week van de liefde (14 februari ergens) komt dan ein de lijk de speeddate! Dus mocht je nog mensen kennen die opzoek zijn naar loooove: Let me know! :D Als ik meer info heb gooi ik het erop.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 10:36

amandaaa schreef:
Morge, ga lekkr weer eens op de scooter naar stal er ligt geen zooi meer :D

Ben zo blij dat ik mijn afstuderen heb gehaald :D, gister uit eten geweest bij shabu shabu om het te vieren :D

Nu effe huis doen boodschappen klaar maken voor maandag (als ik naar utrecht ga met mijn werk) en dan lekkr naar stal misschien kan ik zelfs wel effies naar buiten met tank. :D

Lijkt me heerlijk om afgestudeerd te zijn. En je hebt het ook echt super goed gedaan, ben jaloers haha

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:59

Lay schreef:
18

Als beloning van al het hoofdwerken daar lreeg je een rondleiding??
Uhm, uhm, uhm je ging mee als begeleider en je cliënten kregen een rondleiding??
Je houd van voetbal en was daar gewoon omdat je het leuk vind!
Knvb sponsert jou?!

:D

Genoeg geraden Jet???

Hahahaha, nee, niets van dit alles, helaas! Stel je er niet teveel van voor, het terrein van de KNVB ligt mooi in Zeist, lekker bossig. Er staan een aantal oerlelijke gedateerde gebouwen, die verhuurd worden voor congressen, studiedagen enzo. Ik had gewoon een studie ochtend over zorglijnen! Heel interessant. Geen voetballer gezien! Ik hou ook niet van voetbal, al vind ik het wel grappig om op een klein veldje een balletje te trappen met mijn boys!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 12:03

*\o/* Whow, Amanda! Je bent een kanjer, gefeliciteerd *\o/* !

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 13:48

sybje schreef:
Eeeeen hele goeiemorgen!

In de week van de liefde (14 februari ergens) komt dan ein de lijk de speeddate! Dus mocht je nog mensen kennen die opzoek zijn naar loooove: Let me know! :D Als ik meer info heb gooi ik het erop.

jippie!! Wat is de leeftijdscategorie? Ik weet nog wel mensen denk ik :j

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 16:22

zo ff naar heel klein kerstmarktje in de buurt geweest en was niks aan.
Toen dus maar ff een grote kerstboom voor in huis wezen kopen en een kleine om buiten voor het huis te zetten.
Zo een kleine noemen ze hier een oma boompje.Grappig.
Ga straks ff kijken met Ruubje om die grote in mijn eetkamer te zetten en dan ga ik hem fijn optuigen.Leuk.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 16:40

Marjo_Wystan schreef:
sybje schreef:
Eeeeen hele goeiemorgen!

jippie!! Wat is de leeftijdscategorie? Ik weet nog wel mensen denk ik :j

Ik dacht van 24 tot 34 jaar. Maar ik kan wel wat schuiven haha leuk he!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 17:55

heerlyk buitengereden met tank en net patat op :)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 18:29

sybje schreef:
Eeeeen hele goeiemorgen!

Ik dacht van 24 tot 34 jaar. Maar ik kan wel wat schuiven haha leuk he!

Jaaaaaa :D Heel erg leuk!

Hey Sinterklaas is er nog! <:)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 18:40

ikke lekker bami op met sate was ook erreg lekker.

Kerstboom staat alleen heb Ruben de piek fijn geknepen hihi.
Ga hem zo versieren.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 18:47

Ruubje met z'n ongekende krachten, ga hem maar lekker versieren, zal ie leuk vinden! :P

Ik ga zo een lekker vissoepje eten...simpel met wat brood erbij.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 18:49

Nou lekker val ik weer buiten de boot met mijn 50 + :=
Ha ha laat mij maar hoor 8-)

De bak was weer lekker te doen gisteren avond,dus Mandy heeft weer lekker haar beentjes kunnen strekken met loswerken ;)

Morgen weer even profiteren van een dag zonder winterse perikelen....naar buiten Marjo?....met Mandy en Blando....?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 18:58

Blando is gelukkig ook weer zijn ergste energie kwijt, bokken en gek doen in de bak en heerlijk voluit in de galop. Mocht ie wel even, daarna weer even luisteren en toen was het goed.

Wat mij betreft kunnen we morgen wel lekker naar buiten, ik weet alleen niet hoe de ruiterpaden zijn op het moment.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:05

vind ik een leuk idee! Uuh, moet alleen wel echt om 1 uur bij mn ouders zijn? weet niet hoe laat jullie willen gaan?

Holland's best fashion designers aan het kijken: wat een raar programma zeg!? Lijkt wel zelf opgenomen, geen mooi professioneel programma... De ontworpen kleding is ook echt raar en lelijk ...

Heb vandaag een jasje gekocht en twee truitjes met zo'n blousje eraan .. Eindelijk weer na drie maanden geshopt :P wel goed volgehouden...

Ben nu echt op zoek naar een soort van leren legging (een nette) en leuke enkelboots ..

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:11

lekkr he om weer eens te shoppe heb ik pas ook gedaan :D ik heb vorig jaar een leren legging (nep wel) bij de primark gekocht. Net even lekkr in bad geweest nu aant afkoele had um weer iets te heet gemaakt

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:21

En ach ...na een half jaartje .. :P kunnen we toch weer shoppen nadat de paardjes weer van alles zijn voorzien :D
We hebben het zo slecht nog niet <:)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:42

Nee zo slecht heb ik het niet :D

Was gisteren bij de primark, vond helemaal niets leuk. Nou ja, wel een aantal dingen, maar niet genoeg om me daarmee naar de kassa te begeven.

Net bij zara.nl hele leuke dingen gezien. Je kunt nu online bestellen, maar nog maar niet gedaan. Denk dat ik even in de winkel ga kijken... dan is dat "I need to shop" gevoel misschien weer minder.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:48

AnitaJoeri schreef:
ikke lekker bami op met sate was ook erreg lekker.

Kerstboom staat alleen heb Ruben de piek fijn geknepen hihi.
Ga hem zo versieren.

Die boom of Ruub?? :P

LEkker hoor shoppen :)

En allemaal naar buiten geweest??
IKKE WEL!! En raad is?? Helemaal alleen met Lay!!! :D :D :D :D :D :D :D
Zóóóó trots......... Een heel rondje.. Hier komt mijn verslag haha :P
Het begron goed en daarna rechtsaf geslagen richting de Middelweg, waar gelijk in het begin al wapperende vlachetjes hangen, wat natuuuurrlijk beren eng was! Stond gelijk 2 meter naar rechts in de berm, Lay toch weten te overtuigen en verder gegaan.. Helaas stond er halverwege de weg een heel eng hekje met een rood/wit lintje er aan en eeen hele enge berg met tegels.. Ben afgestapt en probeerde paard lief t overtuigen, wat mij helaas niet lukte, zag de bui alweer hangen, maar der was een hele lieve meneer die hielp mee en drijft haar een soort van achter aan.. En zo ging ze er langs.. Ben maar blijven wandelen naast der, want verder op is ook een hele 'enge' brug waar ze niet over heen durft zonder mij of een andere paard voor der.. :+ En ja hoor, mevrouwtje was opperbest gestemd en weigerde ook de brug, ging alleen nog maar erg hard achter uit... Als ze het zo wilde hebben kon ze het zo krijgen.. ;) Heb der achertuit over de brug gestuurd, tot verbazing van Lay stond ze ineens aan de andere kant van de sloot :P haha erg lachwekkend die gezichtuitdrukking := Op de parkeer plaats weer opgestapt en zo naar het ruiterpad gestapt, waar we heerlijk hebben aangedraafd.. Ging echt super lekker.. Ze werd er zelfs super enthoussiast van, waardoor ik er maar heb aangegaloppeerd.. Daarna rustig nog wat overgangentjes gemaakt, ben der op de terug weg wel een paar keer kwijt geweest, maar was mijn eigen schuld.. Ik werd op bepaalde stukjes wat onzeker, aangezien ze daar vaker 'geschokken' is.. Maar na een paar passen wel weer terug kunnen rijden.. :)
We zijn wel bijna 1 keer gevallen.... ;( We zaten in een heerlijk galopje, ze schok van een witte put in de bosjes, die nu door alle kale bomen zichtbaar was.. Ze sprong opzij over de bosjes naar links, waarna ik op het voetpad zat.. Lay terug genomen en een stuk verder weer braaf het ruiterpad opgestuurd, waarna ze eigenlijk gelijk weer wilde aangalopperen wat van mij niet mocht, doordat ze in verzet ging zaten we bijna op een boom, waarna ze haar evenwicht verloor en ik ook, ik voelde der al gaan, maar heb gelukkig mijn evenwicht kunnen verplaatsen, waardoor zij haar gewicht ook weer goed kreeg.. Was wel even schikken, maar gelukkig goed gegaan... :o Daarna nog wat overgangentjes gereden en heerlijk naar huis gestapt.... Daarna nog 1 keer afgestapt, bij dezelfde hekjes.. en daarna verder naar huis gestapt.. Lay nog ff lekker 10 minuutjes in de molen op adem komen en daarna lekker naar buiten gezet... We waren allebei versleten...... Maar ja, ben nog steeds erg trots! :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:50

hihi leuk marjo!! Ben benieuwd :D
mooie leren broek is ook gaaf, een hele strakke :)
probeerde je net te bellen maar kreeg voicemail :(

net doodle gereden in de bak, hij was weer perfect!
Wannadoo was heeeel braaf liep ook best lekker, had ik niet verwacht, nu super blij en in de wolken .
Had ik net nodig!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:54

klinkt errug spannend kay! Maar wel heeeel stoer dat je hebt volgehouden!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:55

En ja...julie zijn nu mijn voorbeeld :D Dit gaat mij dus ook lukken als het weer voorjaar is...ga ook ik met Mandy naar buiten....saampjes <3

Jullie kunnen het ook nu....echt Top Kay!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:15

Goed Kayleigh!!! Lekker naar buiten gegaan :j

Ja Pres, batterij is op en oplader ligt bij mijn bed :P Veeels te ver. Kom net terug van een wandelingetje met Cicero.. En nu ligt hij lekker naast me. Straks lekker weer in mijn armen :D Hij wil het liefst met zn hoofd tussen je borsten.. :=