Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, gister uit eten geweest bij shabu shabu om het te vieren 
Als ik meer info heb gooi ik het erop. amandaaa schreef:Morge, ga lekkr weer eens op de scooter naar stal er ligt geen zooi meer
Ben zo blij dat ik mijn afstuderen heb gehaald, gister uit eten geweest bij shabu shabu om het te vieren
Nu effe huis doen boodschappen klaar maken voor maandag (als ik naar utrecht ga met mijn werk) en dan lekkr naar stal misschien kan ik zelfs wel effies naar buiten met tank.
Lay schreef:18
Als beloning van al het hoofdwerken daar lreeg je een rondleiding??
Uhm, uhm, uhm je ging mee als begeleider en je cliënten kregen een rondleiding??
Je houd van voetbal en was daar gewoon omdat je het leuk vind!
Knvb sponsert jou?!![]()
Genoeg geraden Jet???
sybje schreef:Eeeeen hele goeiemorgen!
Voor onze vrijgezelle dames onder ons:
In de week van de liefde (14 februari ergens) komt dan ein de lijk de speeddate! Dus mocht je nog mensen kennen die opzoek zijn naar loooove: Let me know!Als ik meer info heb gooi ik het erop.
Marjo_Wystan schreef:sybje schreef:Eeeeen hele goeiemorgen!
In de week van de liefde (14 februari ergens) komt dan ein de lijk de speeddate! Dus mocht je nog mensen kennen die opzoek zijn naar loooove: Let me know!Als ik meer info heb gooi ik het erop.
jippie!! Wat is de leeftijdscategorie? Ik weet nog wel mensen denk ik
sybje schreef:Eeeeen hele goeiemorgen!
Ik dacht van 24 tot 34 jaar. Maar ik kan wel wat schuiven haha leuk he!
Heel erg leuk!
wel goed volgehouden...
ik heb vorig jaar een leren legging (nep wel) bij de primark gekocht. Net even lekkr in bad geweest nu aant afkoele had um weer iets te heet gemaakt
AnitaJoeri schreef:ikke lekker bami op met sate was ook erreg lekker.
Kerstboom staat alleen heb Ruben de piek fijn geknepen hihi.
Ga hem zo versieren.

En ja hoor, mevrouwtje was opperbest gestemd en weigerde ook de brug, ging alleen nog maar erg hard achter uit... Als ze het zo wilde hebben kon ze het zo krijgen..
Heb der achertuit over de brug gestuurd, tot verbazing van Lay stond ze ineens aan de andere kant van de sloot
haha erg lachwekkend die gezichtuitdrukking
Op de parkeer plaats weer opgestapt en zo naar het ruiterpad gestapt, waar we heerlijk hebben aangedraafd.. Ging echt super lekker.. Ze werd er zelfs super enthoussiast van, waardoor ik er maar heb aangegaloppeerd.. Daarna rustig nog wat overgangentjes gemaakt, ben der op de terug weg wel een paar keer kwijt geweest, maar was mijn eigen schuld.. Ik werd op bepaalde stukjes wat onzeker, aangezien ze daar vaker 'geschokken' is.. Maar na een paar passen wel weer terug kunnen rijden..
We zaten in een heerlijk galopje, ze schok van een witte put in de bosjes, die nu door alle kale bomen zichtbaar was.. Ze sprong opzij over de bosjes naar links, waarna ik op het voetpad zat.. Lay terug genomen en een stuk verder weer braaf het ruiterpad opgestuurd, waarna ze eigenlijk gelijk weer wilde aangalopperen wat van mij niet mocht, doordat ze in verzet ging zaten we bijna op een boom, waarna ze haar evenwicht verloor en ik ook, ik voelde der al gaan, maar heb gelukkig mijn evenwicht kunnen verplaatsen, waardoor zij haar gewicht ook weer goed kreeg.. Was wel even schikken, maar gelukkig goed gegaan...
Daarna nog wat overgangentjes gereden en heerlijk naar huis gestapt.... Daarna nog 1 keer afgestapt, bij dezelfde hekjes.. en daarna verder naar huis gestapt.. Lay nog ff lekker 10 minuutjes in de molen op adem komen en daarna lekker naar buiten gezet... We waren allebei versleten...... Maar ja, ben nog steeds erg trots!