xan schreef:ATE schreef:heb net ff gehyved naar sharon het is haar moeder die ate op maandag doet
Gezellig als Jacqueline mee wil doen.
heb geen idee of ze het leuk vind
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:ATE schreef:ik vind het altijd wel leuk maar heb juist op de maandag ff paarddag vrij
Ik vind het ook altijd wel erg gezellig en leuk om te doen.
En de maandag komt mij wel lekker uit.
Ik ben benieuwd of er veel animo voor is.

xan schreef:Ik strijk eigenlijk zo'n beetje alles.![]()
Op ondergoed na dan, en mijn rijbroeken ook niet.
Maar alle t-shirts, broeken, overhemden etc gaan over de strijkplank.
Tytje schreef:Zo, ben bijna de hele dag op stal geweest. Valentino heeft wel last van een traanoog, dat maak ik schoon met uitgekookt water. Maar even goed in de gaten houden! Thierry heeft op Mary gereden aan de longeerlijn. Ging prima, hij was helemaal trots! Veel in draf geweest, dan kan hij zaterdag met de beginnersles meedoen.
Shenavallie schreef:Citaat:ik strijk zeer weinig hoor maar soms moet het toch wel eens gebeuren.
Ik werk natuurlijk wel 5 dagen en uit mijn werk sta ik alleen voor Rowan dus komt ook alles op mij neer en dan blijft er weinig tijd over voor de vele dingen er nog liggen.
Oh, ik begrijp je heus wel hoor!Maar alles komt tegelijk en dan is het zoveel op 1 dag!
![]()
Ben net het klusje van Dennis wezen doen: schilderen. Of in mijn geval: verven. Omdat ik het niet zo netjes doe, doet Dennis het liever zelf. Maar omdat hij - net als jij - door zijn ploegendienst bijna geen tijd heeft voor dit soort dingen, had ik aangeboden om het vandaag voor hem te doen. Aan de ene kant was hij heel blij, maar ook wat terughoudend. Heb net 2,5 muur gedaan en ben best trots op mijzelf! Zou er zelf makkelijk mee kunnen leven (maar dat gaat al gauw hoor)!Nu maar hopen dat Dennis ook tevreden is en ik niet nog meer werk voor hem heb gecreëerd!
winnitou schreef:xan schreef:Ik las op de site van Manege Veldt dat er weer een poging wordt gedaan een volwassen carroussel groep op te zetten.
Ik denk dat Petra ook wel mee wil doen. Ik ook.
Nog meer schatjes die mee willen doen ??
hoe wat waar en wanneer
xan schreef:Ik strijk eigenlijk zo'n beetje alles.![]()
Op ondergoed na dan, en mijn rijbroeken ook niet.
Maar alle t-shirts, broeken, overhemden etc gaan over de strijkplank.