Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DJoysDesignz schreef:aatjuh12 schreef:ik vond Feygenc juist een beetje sloomhihi was bij ons van de vier witte 1 van de braafste
Ja bij ons zijn Magus en Feygenc het braafst, dan inci en illem het drukst
aatjuh12 schreef:maar jij mag normaal wel altijd erop.. omdat jullie vaak al helemaal bovenaan de lijst staan.. waarschijnlijk heeft leone gedacht.. die onderste mensen worden vaker gevraagd een ander paard te kiezen.. misschien dat joyce nu een ander paardje kan kiezen? ik weet het niet?
aahh lieve mussiejaa die is wel goed terecht gekomen!
Citaat:Stefanie:
Adios 1
Mexx 2
Zorro 8
Figador 1
Maxi 1
Aron 1
Thomars 1
Vainqueur 4
Manno 1
Nico 1
Paraat 2
Karin:
Mexx 1
Tracy 3
Thalita 3
Robin 1
Kelvin 9
Maxi 1
Absan 1
Ollever 1
Illem 1/2
Magus 1/2
Amanda:
Wizzard 7
Kelvin 3
Zavier 1
Ietsen 8
Paraat 2
Vainqueur 1
Zorro 1
Feygence (zoiets?) 1
Joyce:
Manno 1
Koos 4
Ollever 1
Zorro 9
Mexx 1
Vainqueur 1
Iris:
Thomars 2
Tracy 1/2
Maxi 1/2
Zorro 1
Adios 6
Theo 2
Gup 3
Shadow 1
Kelvin 3
Paraat 1
Zavier 4
Jeannette
Gup 14
Vainqueur 2
Koss 1
Wizzard 1
Zorro 1
Femke:
Zorro 17
Manno 1
Wizzard 4
Vainqueur 5 1/2
Thomars 1/2
Gup 2
Kelvin 1
Stefan 1
Zavier 1
Citaat:Opening Deel 5
Wie wil er in de opening
Graag hier melden!
• Joyce
• Stefanie / ingeleverd
• Karin
• Amanda
• Celine
• Sabine
• Merel
• Femke
• Jeany
• Wilma - Ietsen
• Liselotte
• Anke
• Iris
Ook maar even een lijstje doen van mensen die er niet in de openingspost willen? Dan hoef je niet steeds rond te vragen
• Jeannette
• Monica
• Fieke
aatjuh12 schreef:maar jij mag normaal wel altijd erop.. omdat jullie vaak al helemaal bovenaan de lijst staan.. waarschijnlijk heeft leone gedacht.. die onderste mensen worden vaker gevraagd een ander paard te kiezen.. misschien dat joyce nu een ander paardje kan kiezen? ik weet het niet?
aahh lieve mussiejaa die is wel goed terecht gekomen!
Citaat:Stefanie:
Adios 1
Mexx 2
Zorro 8
Figador 1
Maxi 1
Aron 1
Thomars 1
Vainqueur 4
Manno 1
Nico 1
Paraat 2
Karin:
Mexx 1
Tracy 3
Thalita 3
Robin 1
Kelvin 9
Maxi 1
Absan 1
Ollever 1
Illem 1/2
Magus 1/2
Amanda:
Wizzard 7
Kelvin 3
Zavier 1
Ietsen 9
Paraat 2
Vainqueur 1
Zorro 1
Feygence (zoiets?) 1
Joyce:
Manno 1
Koos 4
Ollever 1
Zorro 9
Mexx 1
Vainqueur 1
Iris:
Thomars 2
Tracy 1/2
Maxi 1/2
Zorro 1
Adios 6
Theo 2
Gup 3
Shadow 1
Kelvin 3
Paraat 1
Zavier 4
Jeannette
Gup 14
Vainqueur 2
Koss 1
Wizzard 1
Zorro 1
Femke:
Zorro 17
Manno 1
Wizzard 4
Vainqueur 5 1/2
Thomars 1/2
Gup 2
Kelvin 1
Stefan 1
Zavier 1
Esile schreef:DJoysDesignz schreef:Ja bij ons zijn Magus en Feygenc het braafst, dan inci en illem het drukstIk had inderdaad dat Fegyenc in het begin een beetje op gang moest komen, maar elke keer als ik het hem wat moeilijker maakte, dan zat er ineens een hele nieuwe versnelling op! Moest hem echt bij me houden en van Annemiek ook een paar keer bewust keihard naar voren rijden, zodat ik hem niet heel de tijd op de handrem zou rijden.
Magus is inderdaad braaf, alhoewel hij echt heel scheef is en nog moeite heeft met z'n balans. Inci heb ik nog niet zien lopen en Illem trekt inderdaad af en toe een sprintjeMaar das ff een half rondje en dan is 'ie er weer klaar mee.
Ik wil nog even het partijprogramma voor de landelijke verkiezingen doorlezen, maar ik denk dat ik gewoon GroenLinks stemPff, David Cameron is premier geworden in de UK, fijn