Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar rijd je nu met martigaal met pasje?Pebbs schreef:Ja en Pasje deed Passage !
Je hebt wel dik verloren hey, ik had echt snelste tijd !
Heb gelijk goud gehaald
, jij had driedubbel goud!
?
?
Hoe was het?

fijn!! gina2003 schreef:Leuke foto's!
Maar waarom had je mijn zweetdekentje niet gepakt?
Er ligt ook een uitrijdekentje in mijn kast bovenin.
Maar als je echt een keer wedstrijdje wilt doen, denk ik dat Pas het hard te voorduren gaat krijgen, Gina kan nl bloedhard als ze wil, en dat wil ze wel...
Maar nog des te meer reden dat ik blij ben dat ik van die ... stal wegben!
Astor schreef:Ik heb nog even een nieuwtje voor jullie. Wel minder leuk nieuws maar vond dat ik het wel even moest vertellen.
Ik ben gestopt met het rijden en verzorgen van Ayla ivm verschillende redenen. Ik heb wel al een nieuwe uitdaging aangeboden gekregen.
En die ga ik na mijn vakantie uitproberen, ookal heb ik er een tijd geleden al een keer opgezeten. Naam maak ik bekend tegen die tijd!
alice in wonderland komt niet meer in de bios
Astor schreef:Ik heb nog even een nieuwtje voor jullie. Wel minder leuk nieuws maar vond dat ik het wel even moest vertellen.
Ik ben gestopt met het rijden en verzorgen van Ayla ivm verschillende redenen. Ik heb wel al een nieuwe uitdaging aangeboden gekregen.
En die ga ik na mijn vakantie uitproberen, ookal heb ik er een tijd geleden al een keer opgezeten. Naam maak ik bekend tegen die tijd!