ATE schreef:meelen schreef:Bij de hamam wordt je gescrubd en gewassen en gemasseerd.En dat is ZOOOOOOO lekker.ooh oke klink lekker maar wil echt niet door zo n man gemaseert worden Ze komen niet aan je muts of zo hoor whahaha
meelen schreef:winnitou schreef:Denk dat ik maar ga stoppen met werken, heb ik tenminste wat tijd over. (en dan kan floris meer betalen haha)Jaaaaaaaaaa, goed ideeeeeeeeeeee
meelen schreef:ATE schreef:ooh oke klink lekker maar wil echt niet door zo n man gemaseert worden Ze komen niet aan je muts of zo hoor whahaha
ATE schreef:hoe lang sta jij er dan liquita en meelen ?9 jaar als pensionner en heb daarvoor iets van 2 jaar in de les gereden.
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja das waar smuidraWaar zie je Smuidra???die zie ik niet maar is wel veteraan hahahahhh
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja das waar smuidraWaar zie je Smuidra???Soms op de manege hahaha.We bedoelden Smui als veteraan.
ATE schreef:meelen schreef:Ik kom nu 10 jaar op Veldt, samen met Sanne.nou zijn jullie toch veteranenWelnee joh.
ATE schreef:meelen schreef:Ik kom nu 10 jaar op Veldt, samen met Sanne.nou zijn jullie toch veteranenNee....nog laaaaaaang niet.