Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:B komt ie wel rond hoorMaar ik schreeuwde eerst ook overal en nergens dat ik 'm wel ff tot de M zou rijden, maar daar ben ik nu ook ineens stil over geworden
_Lizzy_ schreef:lieziej schreef:B komt ie wel rond hoorMaar ik schreeuwde eerst ook overal en nergens dat ik 'm wel ff tot de M zou rijden, maar daar ben ik nu ook ineens stil over geworden
ja geloof je best, maar ik denk dat het anders is voor een pony. die vindt het misschien wel een makkie, maar het lijkt zo eng vindt ik altijd.
Had ik ook bij die Muizenval, dacht dat bruin dat noooooit zou kunnen zo breed, maar voor een paard valt dat dus mee blijkbaar
Nathaliia schreef:Je komt de B vast wel door Liz! maar die hindernissen die wij hebben, kun je echt niet vergelijken met de meeste hindernissen opp een officiele spring wedstrijd
lieziej schreef:Nathaliia schreef:Je komt de B vast wel door Liz! maar die hindernissen die wij hebben, kun je echt niet vergelijken met de meeste hindernissen opp een officiele spring wedstrijd
Daarom zou ik kijken of je een x op oefenwedstrijd kan voordat je een startkaart aanvraagt
nickyforever schreef:lizzy ben je niet een keer vroeg uit of zo dan kunnen we wel een keer gaan springen bij laseur daar kun je voor weinig de bak huren met springmateriaal dan kun je een keer een oefenparcours springen met echte hindernissen?
Dan pakken we gewoon een keer de trailer en gaan we.
Nathaliia schreef:weten jullie wat ik gister heb gekocht voor rocky?
Jimb0o schreef:nickyforever schreef:lizzy ben je niet een keer vroeg uit of zo dan kunnen we wel een keer gaan springen bij laseur daar kun je voor weinig de bak huren met springmateriaal dan kun je een keer een oefenparcours springen met echte hindernissen?
Je hebt ook bij Zilfia's Hoeve en ergens in Utrecht elke zoveelste van de maand oefenspringen, scheelt je weer bak huren en opbouwen. Plus dat er dan denk ik wel een representatief parcours staat.
Ik vond het ook fors staan, vooral de oxers waren een stuk breder dan thuis. Ik denk dat het weinig zin heeft om thuis hoger te oefenen dan normaal, je kan denk ik beter op zo''n oefenparcours ergens springen waar ook wedstrijdhindernissen staan, want die bij ons thuis zijn er echt niet mee te vergelijken.
lieziej schreef:Vandaag heb ik weer eens gewerkt op die spring/handelsstal, ik dacht dat ik het gewoon onbetaald deed, makkelijk leuk werkMaar vandaag kreeg ik ineens een "cadeautje" voor mijn werk: hartstikke leuk natuurlijk! Het was een fijne zachte trui van Björn Borg met kaartje enzo er nog aan! Op de weg naar huis keek ik ff op het prijs kaartje.. IK VIEL ZOWAT VAN MIJN FIETS: 229 !!!!!!! Euro!
no way dat ik dat zelf voor een trui betaal, maar erg vind ik het niet hoor
Ze zei trouwens ook dat ze zo blij met me was dat we het binnenkort over loon gaan hebben
lieziej schreef:Nathaliia schreef:weten jullie wat ik gister heb gekocht voor rocky?
Vertel!!
JimBeer schreef:lieziej schreef:Vandaag heb ik weer eens gewerkt op die spring/handelsstal, ik dacht dat ik het gewoon onbetaald deed, makkelijk leuk werkMaar vandaag kreeg ik ineens een "cadeautje" voor mijn werk: hartstikke leuk natuurlijk! Het was een fijne zachte trui van Björn Borg met kaartje enzo er nog aan! Op de weg naar huis keek ik ff op het prijs kaartje.. IK VIEL ZOWAT VAN MIJN FIETS: 229 !!!!!!! Euro!
no way dat ik dat zelf voor een trui betaal, maar erg vind ik het niet hoor
Ze zei trouwens ook dat ze zo blij met me was dat we het binnenkort over loon gaan hebben
goed voor elkaar Elise
Nathaliia schreef:lieziej schreef:
Vertel!!
een rose scapa dekje!
nickyforever schreef:super elize het klinkt erg leuk.
Is het alleen voor de vakanties of ook de weekends?
nickyforever schreef:lizzy ben je niet een keer vroeg uit of zo dan kunnen we wel een keer gaan springen bij laseur daar kun je voor weinig de bak huren met springmateriaal dan kun je een keer een oefenparcours springen met echte hindernissen?
Nathaliia schreef:een rose scapa dekje!