Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Ik had geloof ik geen slechter moment kunnen uitkiezen om te gaan rijdenWas echt suuuuper druk in de bak zeg
Ben blij dat ik voor deze week 2x les gepland heb staan, want dat kunnen we wel weer gebruiken
AndreaB schreef:Ik wilde het niet zeggenen ook lichtelijk vervelend dat er 8 linksom rijden en er eentje stug rechtsom blijft gaan en vise versa. Maakt het er allemaal niet makkelijker op.
AndreaB schreef:Tja, geloof dat iedereen het er toch wel mee eens moet zijn dat het niet ideaal is om te trainen met zoveel combinaties in de bakAls er dan ook nog een wandelaar in de bak aanwezig is, tja, dat is nu eenmaal vervelend. Kan ik ook niks aan doen
Geloof dat iedereen er toch wel de voorkeur voor heeft om de 20x60 bak voor zichzelf te hebben toch?!
Olympia schreef:AndreaB schreef:Tja, geloof dat iedereen het er toch wel mee eens moet zijn dat het niet ideaal is om te trainen met zoveel combinaties in de bakAls er dan ook nog een wandelaar in de bak aanwezig is, tja, dat is nu eenmaal vervelend. Kan ik ook niks aan doen
Geloof dat iedereen er toch wel de voorkeur voor heeft om de 20x60 bak voor zichzelf te hebben toch?!
Dat is ook wel vervelendMaar ik ben wel allang blij dat we nog kunnen rijden ondanks het weer. Maar blijf het een geven en nemen verhaal vinden
Clouwdy schreef:Olympia schreef:Dat is ook wel vervelendMaar ik ben wel allang blij dat we nog kunnen rijden ondanks het weer. Maar blijf het een geven en nemen verhaal vinden
Helemaal mee eens! Jammer dat niet iedereen dat zo ziet... Laat het maar snel flink dooien.. Ik ben ook zo'n wandelaar in de binnenbak... simpelweg omdat mijn paard niet meer in de stapmolen kan omdat hij er anders kreupel uit komt... En ik niet buiten ga stappen met hem als het glad is omdat ik het risico niet wil lopen dat hij uitglijd.. Zo zijn er meer paarden die niet meer in de stapmolen kunnen. Had ook liever dat hij in de molen kon... dan had ik tijdens de vrieskou fijn zijn box kunnen doen terwijl hij in de molen zou lopen.. Nu moest ik de kou wat langer doorstaan omdat ik het niet tegelijk kon doen..
Het gaat maar om een paar weken per jaar... Toch jammer dat er dan zo geklaagd moet worden.. te druk in de bak... karren in de bak... wandelaars in de bak...