stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 18:09

Overigens vandaag nog een ontdekking gedaan,schoof deur open en zette pony op stal om daarna direct terug te lopen naar de deur om deze dicht te schuiven dat is sneller dan pony draaien en met mijn lamme handje proberen pi.y vast te houden en deur dicht te schuiven. Echter stalgenootje beleefde dit heel anders en ging uit haar dak.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:14

Ik had geloof ik geen slechter moment kunnen uitkiezen om te gaan rijden :P Was echt suuuuper druk in de bak zeg :wow: Ben blij dat ik voor deze week 2x les gepland heb staan, want dat kunnen we wel weer gebruiken :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 18:16

AndreaB schreef:
Ik had geloof ik geen slechter moment kunnen uitkiezen om te gaan rijden :P Was echt suuuuper druk in de bak zeg :wow: Ben blij dat ik voor deze week 2x les gepland heb staan, want dat kunnen we wel weer gebruiken :)

Ja zag het en dan zijn er ook nog mensen die persé met hun paard moeten wandelen terwijl we zo,n mooie stapmolen hebben. Hoe bedoel je rekening met elkaar huiden.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:13

Ik wilde het niet zeggen :o en ook lichtelijk vervelend dat er 8 linksom rijden en er eentje stug rechtsom blijft gaan en vise versa. Maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 19:25

AndreaB schreef:
Ik wilde het niet zeggen :o en ook lichtelijk vervelend dat er 8 linksom rijden en er eentje stug rechtsom blijft gaan en vise versa. Maakt het er allemaal niet makkelijker op.

weet je wat leuk is? een meelezer heeft me een pb gestuurd.
ik rol van mijn stoel van de tekst maar zal de eer aan mezelf houden.
_/-\o_

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:42

Tja, geloof dat iedereen het er toch wel mee eens moet zijn dat het niet ideaal is om te trainen met zoveel combinaties in de bak :o Als er dan ook nog een wandelaar in de bak aanwezig is, tja, dat is nu eenmaal vervelend. Kan ik ook niks aan doen :o Geloof dat iedereen er toch wel de voorkeur voor heeft om de 20x60 bak voor zichzelf te hebben toch?! :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:00

hahahahahaha ik lig in een deuk!! _O- _O- _O- Staat er op FB een bericht van mijn zus met haar adres voor iedereen die haar dinsdag een kaartje wil sturen :') Geniaal!!! lol

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:27

AndreaB schreef:
Tja, geloof dat iedereen het er toch wel mee eens moet zijn dat het niet ideaal is om te trainen met zoveel combinaties in de bak :o Als er dan ook nog een wandelaar in de bak aanwezig is, tja, dat is nu eenmaal vervelend. Kan ik ook niks aan doen :o Geloof dat iedereen er toch wel de voorkeur voor heeft om de 20x60 bak voor zichzelf te hebben toch?! :D

Dat is ook wel vervelend :j Maar ik ben wel allang blij dat we nog kunnen rijden ondanks het weer. Maar blijf het een geven en nemen verhaal vinden :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:29

Precies!! Daarom hoor je mij ook niet klagen!! :D Ben allang blij dat ik met haar kan trainen en dat het nog steeds goed gaat <3

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 20:31

Tja nog 2 dagen zei de boer en die heeft meestal gelijk.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:34

Hoezo nog 2 dagen?? Het begint morgen toch al met dooien?? :+

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:35

Denk voordat we de buitenbaan weer kunnen gebruiken?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:36

Nou... morgen is het overdag al 6 graden!! Dan zal de topping toch al wel ontdooid zijn??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (het moet! :Y) )

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:37

Ik wil! Ik wil! Ik wil! :Y) hahaha

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:37

Voor morgen maakt het me nog niet zoveel uit, maar de les gaat dinsdag niet door als ik niet in de buitenbak terecht kan :P

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 23:42

Olympia schreef:
AndreaB schreef:

Dat is ook wel vervelend :j Maar ik ben wel allang blij dat we nog kunnen rijden ondanks het weer. Maar blijf het een geven en nemen verhaal vinden :)

Helemaal mee eens! Jammer dat niet iedereen dat zo ziet... Laat het maar snel flink dooien.. Ik ben ook zo'n wandelaar in de binnenbak... simpelweg omdat mijn paard niet meer in de stapmolen kan omdat hij er anders kreupel uit komt... En ik niet buiten ga stappen met hem als het glad is omdat ik het risico niet wil lopen dat hij uitglijd.. Zo zijn er meer paarden die niet meer in de stapmolen kunnen. Had ook liever dat hij in de molen kon... dan had ik tijdens de vrieskou fijn zijn box kunnen doen terwijl hij in de molen zou lopen.. Nu moest ik de kou wat langer doorstaan omdat ik het niet tegelijk kon doen..

Het gaat maar om een paar weken per jaar... Toch jammer dat er dan zo geklaagd moet worden.. te druk in de bak... karren in de bak... wandelaars in de bak...

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 08:32

Ben blij als het gaat dooien :d haha.

Dan kan ik ook weer wandelen in de bakken met mijn poownie, aangezien ze de buitenbak toch wat leuker vind dan de binnenbak :)

En om met vier mensen bijvoorbeeld in de binnenbak erbij te komen is voor mij geen doen aangezien Eef dan denkt van 'heee leuk! spelen' :')

Ik heb wss eindelijk iets leuks gevonden om een klein zakcentje mee te verdienen, dat kan dan mooi me potje in voor het zadel van Eef. Ookal twijfelen we tussen een veelzijdigheidszadel en een springzadel voor haar.. haha..

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 09:09

Kijken jullie vandaag uit voor de gladheid?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 09:12

Clouwdy schreef:
Olympia schreef:

Helemaal mee eens! Jammer dat niet iedereen dat zo ziet... Laat het maar snel flink dooien.. Ik ben ook zo'n wandelaar in de binnenbak... simpelweg omdat mijn paard niet meer in de stapmolen kan omdat hij er anders kreupel uit komt... En ik niet buiten ga stappen met hem als het glad is omdat ik het risico niet wil lopen dat hij uitglijd.. Zo zijn er meer paarden die niet meer in de stapmolen kunnen. Had ook liever dat hij in de molen kon... dan had ik tijdens de vrieskou fijn zijn box kunnen doen terwijl hij in de molen zou lopen.. Nu moest ik de kou wat langer doorstaan omdat ik het niet tegelijk kon doen..

Het gaat maar om een paar weken per jaar... Toch jammer dat er dan zo geklaagd moet worden.. te druk in de bak... karren in de bak... wandelaars in de bak...

Zie het vooral niet als klagen hoor :) Ik vind het echt totaal niet erg dat er mensen in de bak wandelen en dat er mensen in de bak rijden is niet meer dan normaal :) En met menwagens heb ik al helemaal geen probleem!! Zoals ik zei, ik ben allang blij dat we nog door kunnen trainen en dat geldt denk ik toch wel voor al onze stalgenootjes. De opmerking die ik plaatste was echt niet zo bedoeld! Daar bedoelde ik meer mee dat de bak een uur later leeg stond.

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 12:16

Andrea... Ik bedoelde het klagen in het algemeen.. Er zijn ook mensen die niet op Bokt zitten en opmerkingen hebben over de drukte in de binnenbak...de karren...de wandelaars.. Zou zo leuk zijn als we er dan gewoon met z'n allen wat van maken.. Het is misschien meer dat ik mij aangesproken voel omdat ik in de binnenbak wandel.. Dan vind ik het jammer dat mensen dingen aannemen in plaats van zeker te weten.. Zo komt er gekletst wat niet nodig is omdat er genoeg mensen zijn die een reden hebben om in de binnenbak te lopen.. En daarbij.. Al hebben ze geen reden.. Je mag er wandelen met je paard. Niemand vind deze kou leuk.. Dus laten we het vooral gezellig houden :-)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:11

Dat is zo! ^^.

Als we allemaal gezellig zijn en aan de zomer denken, komt het vanzelf goed! <3

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:43

Daarom! Iedereen mag gebruik maken van de bak, dus wat de reden ook is, maakt mij echt niet uit. Was alleen wel vervelend dat ik net het verkeerde moment had uitgekozen om de bak in te gaan, want een uurtje later was het uitgestorven. Als halve Nederland baal ik dan toch :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:54

Verzorgmeisje heeft afgezegd, dus zit voorlopig nog even zonder. Kan er niks aan doen, maar heel erg vind ik het niet eens :')

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:55

Wat ik eigenlijk nog het ergste vind is dat ik zaterdag geen lekker buitenritje heb kunnen maken, terwijl het zulk prachtig weer was :+

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 19:46

Hoera het regent