) gaat nog naar binnen, de rest blijft achter staan terwijl ze de ene helft al gaan maken.Als hier de stallen af zijn, gaan de paarden die nog achter staan erin en gaan ze de 2e helft maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) gaat nog naar binnen, de rest blijft achter staan terwijl ze de ene helft al gaan maken._Angelique_ schreef:Alleen Cento(zit nu te twijfelen hoe je z'n naam schrijft) gaat nog naar binnen, de rest blijft achter staan terwijl ze de ene helft al gaan maken.
Als hier de stallen af zijn, gaan de paarden die nog achter staan erin en gaan ze de 2e helft maken.

Di + wo worden de stallen en schuur gebouwd, en donderdag is het de 15e. En als het goed is gaan we woensdagavond al verhuizen. En anders maar óp en niet voor de 15e

haha
ben echt benieuwd hoe het gaat worden! ik hoop dat ik wel naast lara blijf staan, volgens mij vind chels het wel gezellig, toch?
Werd vannochtend wakker met 38,3 graden koorts!! Natuurlijk net met dit weer!! Ga zo maar gewoon in de zon liggen denk k! ff kijken hoe het gaat!!
haha
) ga ik zo ook nog wel doen, maar heb wel ff in het zonnetje gezeten
heeeerlijk
EN ik had springles.
ze zijn echt kwijlbaar! nu 8 weken wachten... 5 juli ophalen, 6 juli kan ik er dan misschien al me wedstrijd mee rijden