manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 14:34

Hoi!
Kims, nogmaals gefeliciteerd!
Nel, ik ben er ook bij hoor! Behoorlijk zuur dat Voice een trap heeft gehad, hopelijk is ze snel weer fit!
Spannend Marieke, nog een keer op wedstrijd met Jade! Hoe ging het vorige keer nog? Succes! Leuk als je naar het strand gaat, we zien de foto's wel voorbij komen!
Idd mooi hoofdstel hoor Bar! Hoe is het nu met Shaar? Echt ontzettend balen!
Cis, plezier vandaag, hoor de muziek thuis al!
Anne, leuk paard! Hij lijkt op de foto's wel kleiner, als ik je dan weer op Oz zie ;)
Thirz, alweer 3 weken vakantie voorbij. Snel gegaan, maar wel genoten he!
X Bianz

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 18:11

Leuk dat jullie er ook bij zijn!
Ga alvast hard werken aan de quiz ;)

Thirz, ik had 2 weken geleden bij de reumatoloog andere medicijnen gekregen om te proberen, na een paar dagen slikken begon ik me niet lekker te voelen en moest ik veel spugen en had veel hoofdpijn.
Elke ochtend en avond eigenlijk nadat ik ze had ingenomen voelde ik me het slechtste en daartussen ging het eigenlijk wel. Moest er gelijk mee stoppen want kon er duidelijk niet tegen, de dag daarna was ik weer beter.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-11 19:40

Ik heb mooi weer besteld hoor Marieke :j Weinig wind, hier en daar een wolk (anders blijven die strandgasten zo plakken hè) en rond de 20 graden. Lijkt me goed? Of ik t krijg... Ik zou nog maar even die zonnedans doen :P die hielp de vorige keer ook zo goed hahaha.
Jade al op de hoogte gesteld van haar wedstrijd morgen? Hoop dat het een beetje mee gaat vallen met de regen.. Gisteravond zei de weermeneer dat het vannacht gaat plenzen := Veel plezier en suc6 :D Laat je t even weten hoe ze t deed?

Hoe is t nu met Voice Nel? Pfft en wat een gedoe met je medicijnen :\ Heb je nu toch nieuwe medicijnen, of gewoon je oude? Ben benieuwd naar de vragen die je verzint ;)

En ik ben gewoon gekrompen Bianz, nadat ik op Oz gereden heb. Sssssst! :P Te heet gedouched :Y)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:16

Met Voice gaat t nog hetzelfde, helaas, geen verbetering.
Ik heb nu weer mn oude medicijnen dus nu gaat t ook weer goed.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 19:06

Naja zoals jullie misschien al weten heeft Shaar weer een peesblessure... don't ask me why.... :(

Heb gisteren met Dolce meegedaan met de onderlinge wedstrijd op stal. Gewoon B proefje gereden. Ging op wat storinkjes na toch wel echt goed! Ze was natuurlijk wel gespannen, maar heeft zo dr best gedaan! Wilde eerst B zonder galop doen, maar besloten om toch wel te galoperen. Dit ging af en toe wat mis (ze sprong achter een x over en viel er ook 1x uit)... Maar had nog 190 en 182 punten. Was met de 190 punten zelfs 4e (van de 16 ofzo). Dus megatrots op mn paardje!
Helaas heeft niemand foto's gemaakt :(

Balen Nel van Voice!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 15:30

Wat goed Bar!
Echt gaaf dat je zo al rijdt met Dolce!
Ja zeker balen, maar jij ook met shaar.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 22:30

Wat een rust hier....
Nel, Bar hoest nu met jullie poowny's....

Ben dinsdagavond met Jade naar het strand geweest. Anne was mee voor de foto's, mentale ondersteuning en gezelligheid, Leonie en liza waren mee voor de ondersteuning op het strand en natuurlijk ook voor de gezelligheid...Liza deed vooral dienst als plakpaard...Ideaal die dikke billen, kon ik Jade mooi achter plakken haha.... Vond het weer superspannend...weet niet wat dat is, maar elke keer als ik de eerste stappen op t strand zet en Jade wordt enthousiast denk ik weer....mmm waarom doe ik dit? Nou omdat ik het stiekem toch zo ontzettend gaaf vind om lekker over het strand te rijden. Jade had er flink zin in, waardoor ik ook wat te gespannen was. Hebben het deze keer rustig aan gedaan, wil niet dat ze leert dat strand alleen maar scheuren is.... De volgende date staat alweer gepland voor 9 augustus....Anne kun jij dan ook?

Wedstrijdje van Jade ging redelijk...Iris had het gevoel dat ze op een stier zat haha....ondanks dat had ze toch 183 en 184 punten....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:44

Daarnet les gehad met Dolce, ging best lekker :D
Heb iemand gestrikt om foto's te maken :D

Kijk baas! Ik weet al wat ik moet doen (krult zich lekker op)
Afbeelding

Veel beter
Afbeelding

En we kunnen ook de andere kant op
Afbeelding

Net aangedraafd
Afbeelding

Ok turbo erop?!
Afbeelding

Hmmm niet dus :( (rem functioneerde niet naar behoren, haha)
Afbeelding

Ja Barbara, de lus van je teugels hoort rechts te hangen, niet links...
Afbeelding

Lekker verkeerd moment
Afbeelding

Knaaaaaap paard!
Afbeelding

Bla bla bla...
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 14:43

Leuke foto's Bar.

Leuk Marieke dat je lekker op het strand bent geweest met je pony!
Het zal er bij alle paardjes op het strand wel n beetje inzitten denk ik, zelfs mijn pony wordt druk, springerig en drammerig op het strand en dat is de rust zelve... ;)

Toch nog mooie punten hoor met Jade! Goed gedaan!

Met Voice is het nog niet veel beter, we laten ze voorlopig even op rust en zien later wel weer hoe het gaat.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 15:00

Balen Nel! Geen dierenarts laten komen?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:12

Trouwens Marieke, je mag wel terugzwaaien hoor als je met je auto achter me rijd ;)
Je stond vanmorgen achter mij voor de trein te wachten...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 20:53

:wave: HOOOOOOI

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 20:04

Hè balen Bar! Alweer een peesblessure.. :\ Hopen dat ze na de rust weer helemaal ok is! (en voorlopig ook weer blijft!) en knappe Dolce! *D
HUmzzz en Voice ook nog niet beter.. Balen!

Jups :j 9 augustus ben ik er weer bij hoor! Komt weer helemaal goed :D Der oren vielen er ook bijna af, mdat er een kuil in het zand gegraven was :Y)

8-) Zomers weertje hè!!!! 8-)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:39

Hallootjes,

t gaat alweer wat beter met mn pony, geen dierenarts nog, want heb met Miranda gesproken en die zij dat hij toch niks aan een kneuzing kan doen, en dan moet ik betalen voor dat hij zegt: geef je paard maar rust... /3 :$
Nou dat kan ik zelf ook nog wel bedenken, maar ze loopt al stukken beter, nog wel wat kort.

Kheb mezelf opgegeven voor de fjorden/haflinger sportdag 17 september, ga sinds jaren weer es een B proefje rijden en ben nu al zenuwachtig...
Ik ga op de haflinger van mijn vriendin Kim en Jarno vroeg of ik op Daan mee wilde doen omdat hij het zielig vond dat mijn pony niet goed loopt. (echt super lief) dus daar ga ik voor de grap een L proefje doen, haha ben benieuwd wat dat voor punten oplevert... hihi. :=

En misschien met Daan nog een minimarathon met de kar, dus dat wordt een leuke volle dag. ;)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Mn voorbereidingen voor mn verjaardag zijn zo goed als klaar, dus ik ga zsm de uitnodigingen mailen, dus let op je mailbox. En de beloofde pub-quiz zit er ook bij, heb alleen geen bel :n

:wave:

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 20:34

Haha Jarno was vandaag in zn les al aan het oefenen met wijken, komt vast goed Nel :D

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:34

Leuk Nel, zo'n dag! Waar is het? Fijn dat Voice alweer beter gaat! En ik heb nog wel zo'n bel hoor, als je m wilt lenen? Omdat ik niet bij je feestje kan zijn, wil ik nog wel een keer bij je paardjes komen buurten, ben jij er n keer op n woensdagmiddag? Dat is wel het makkelijkste!
Hoe gaat t met Shaar Bar?
Lekker naar t strand Marieke! Ik wil ook snel weer es :) (moet ook nog steeds een keer gaan zwemmen met Nous, maar t water blijft nog een beetje koud :+ )
Ik ga zo snel naar de paardjes, ze geven voor vanmiddag zulk slecht weer af := (al ziet het er nu stralend uit!)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 19:42

Zeker tof Nel! Waar organiseren ze dat dan? Leuk dat ze echt alleen die rassen doen. Zal alleen wel pittig voor je zijn neem ik aan qua belasting? Vwb je feestje; ik was helemaal vergeten dat ik 20 augustus naar het EK dressuur in Rotterdam ga! Ik hoop op tijd terug te zijn, zodat ik ook nog ff een drankje kan komen doen op je party! Zal je die dag bellen zodra ik op weg ben naar huis en hoor dan vast of ik nog welkom ben haha! Altijd moeilijk te voorspellen hoe zo'n dag verloopt. Heb ook nog onze pubquiz bel te leen ;)
Weer is idd niet zo denderend, maar het zou snel weer droog moeten worden vanavond, dus hopen maar. Ik en Oz waren iig lekker nat vanavond. Komende dagen wordt het erg wisselend geloof ik, jeej.
Tof Marieke, het strand! Waar blijven de foto's van de fotografe? Leuk dat Iris d'r proefje ook goed ging.
Ik hoop dat Shaar ook al wat voor uit gaat Bar, duim voor je! Dolce gaat iig prima gezien de foto's!
Anne, lekker aan het werk nog in Terneuzen? Zal morgenavond wel horen wat je allemaal uitvreet daar!!
Kims, hoe gaat 'ie? Groeit het broertje of zusje van Febe goed?
Cis, hoe is het met jou?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 11:47

*proest* Nou dan kan je er wel het hele weekend blijven denk ik :Y) Het komt zeker iedere pauze aan bod :+ En iedere keer is er weer iemand die dan zegt; Bianca? Wie is dat dan? Dus je bent helemaal bekend hoor daar :P én... zoals C. al zei: "En ze zijn niet zomaar vriendinnen....*k zat al vol spanning te wachten* ....het zijn echte páárdenvriendinnen" _O-
Veel plezier iig vanaaf! Ik hoor wel wat ze allemaal te vertellen hadden :P

Ja Thirz je moet nog een keer gaan zwemmen!!! Staat ook al 3 jaar in de planning ofzo? :oo Maar ik wil t nog steeds wel op de foto zetten hoor :D
Nog droog gered bij de paarden? 's middags keek ik even naar buiten en toen ineens was t betrokken en een half uur later regende het.. Volgens mij is het daarna ook niet meer droog geweest.. Nu gelukkig wel :D

Fijn dat Voice weer wat beter loopt Nel! Hopen dat ze snel weer helemaal de oude is :) Oh en die dag klinkt leuk (en idd druk!)! Wel foto's laten maken hè :D Ben benieuwd naar je uitnodiging en de quiz :):)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 17:55

Hmm niet gek dat ze mij niet kennen: als ik het zo hoorde van hen is de bezetting de afgelopen jaren zoveel verandert dat alleen de harde kern mij nog bekend is ;) Ach, daar zal ik wel eens verandering in brengen later dit jaar :) Tsja, Cindy is trouwens dól op paarden, ze wilde nog eens mijn zadel voor Michel kopen... hahaha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 19:32

Oh ja dat weet ik niet precies :) Al zijn er ook nog wel een redelijk stel die je wel kennen geloof ik.. sowieso alle ergo's toch? En dan.. 1,2,3 fysio's? en de psych natuurlijk.. Van het secretariaat weet ik het niet? Maar Michel heeft al herhaaldelijk geroepen dat je langs komt hoor na september, dus de rest is op de hoogte! ;)
Was ook al bezig met Michel op een paard te praten, maar daar is nog weinig van terecht gekomen :P

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:31

Jaaah ik wil 1 van jullie bellen lenen haha!

Leuk thirz als je een x langs komt!
Ik ben er op woensdag ook!, maar over 3 weken beginnen de kinderlesjes weer bij ons op stal en dag sta ik op woensdag middag les te geven, dus de komende 2 weken ben ik nog vrij ;)

T zou leuk zijn bianz als je nog puf heb om even een drankje nog te komen doen.
En thirz ik stuur je toch een uitnodiging zomaar, dan kan je nog een beetje meegenieten.

De wedstrijd is bij de kroo.
En ja het zal wel pittig zijn misschien die proefjes maar ik gun mezelf ook wat leuks en uitdaging af en toe, en zolang voice niet goed is kan ik lekker mn energie in Aleandro en Daan steken om de proefjes te oefenen ;)

Morgen hebben wilco en ik ook ringrijden, dan ga ik op Daan, heb er wel zin in zolang het droog blijft.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:19

Kheb heerlijk ringgereden gister op Daan, k had 17 ringen. Hij was wel wat druk, maar wel braaf verder. Wilco had met Annemoon 18 ringen. Annemoon staat trouwens te koop dus mochten jullie iemand weten die een lieve belg zoekt dan weet je me te vinden.
Mn schoonouders hebben gewoon zo weinig tijd met hun sieradenwinkel en goudsmederij.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 15:35

Hier ons nieuwe gezinslid... Roxy!
Filmpje
Afbeelding

Dinsdagavond (hadden dr net gehaald)
Afbeelding

Gisteren
Afbeelding

Hoe lang duurt t eigenlijk voordat 2 katten aan elkaar gewend zijn?

Ik kom op je verjaardag hoor Nel!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:31

En, hebben jullie al iemand voor Annemoon Nel? Ik ken er helaas niemand voor!
Leukje Bar :j Ze voelt zich goed thuis zo te zien! En het wennen; tja, Bloem en Siep waren na 1 dag al vriendjes, maar Bloem is ook heel makkelijk met andere beesten. Kan soms ook wel paar weekjes duren hoor! Hoe doen ze nu tegen elkaar?
Als we nou nog een mooie nazomer hebben ga ik zeker nog zwemmen Anne, dan wil ik je graag inhuren als fotografe hoor ;) Maar eerst naar t strand met Nous en Oz onder t zadel, staat ook nog maar jaren in de planning :+

Ik ga maar eens werken :wave:

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 18:24

Vienna blaast tegen de kleine en rent vervolgens hard weg. Ze vechten niet oid...