Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wilde de paarden even in de gaten houden
Ze vonden het wel erg spannend, zeker toen er zoveel achter elkaar kwam. Nanoe dreigde even mis te gaan (jaja, die flipte
) maar toen ging ik er met een bak brokken naast staan en dan vind mevrouw het al weer leuk
Ze was gisteren in de wei echt knèttergek! Niet normaal

Haha Martien je bedoelt Bee Movie denk ik?
Shop erop los vandaag!
aagh Kiek! ja Bongo die lag ook helemaal shakend in de woonkamer
die vond het ook niet zo heel geweldig allemaal..
3 halen 2 betalen heb wel leuke schoenen gezien maar ze waren 110 euro... van die groene met geele nikies...
je moet is talkpoeder proberen.. bij mij helpt dat echt heel erg! gewoon als het jeukt er een klein beetje op doen. werkt super! ik heb altijd gewoon van zwitzal..
reukt ook nog eens lekker naar baby'tjes
whaha..
Ben je allergisch ofzo dan, Martina?
dus toch maar maatje grooter genomen.. moest jij ook auto rijden dan....? nee het is niet de zelfde schurft als jouw het zijn allemaal hele kleine bobbeltjes.... heel veel maar het gaat nu ok naar me wang je ziet het opzich niet maar voelt het wel heel erg....
? ikkemartina schreef:ik kan dan niet heb de 13e wedstrijd en ciska dan ook voor het eerst... dus ken alleen zaterdag... maar leuke broek he![]()
hij is eigenlijk te groot dus ik maatje kleiner nemen die zat als gegoten maar dat stond niet want dan zag je me knie zo erg met me knie band omdus toch maar maatje grooter genomen.. moest jij ook auto rijden dan....? nee het is niet de zelfde schurft als jouw het zijn allemaal hele kleine bobbeltjes.... heel veel maar het gaat nu ok naar me wang je ziet het opzich niet maar voelt het wel heel erg....