Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En Mer loopt natuurlijk altijd buiten, ook tijdens de training. Dan vind ik kaal wel een beetje te koud voor d'r.
Zie ineens een kale Xander voor me. Gewoon echt zonder haar. Ghehe. Verder gaat het wel hoor
.
.
.

Pebbs schreef:Ja echt sjit nadien. Kan niet eens normaal paardrijden. Na een paar robdjes draven moet ik alweer stappen....
Morgen gaat linda ff voor mij rijden en dan ik nog ffies. Krijgt ie iig genoeg beweging.
Zijn jullie paarden al gewapend tegen de kou? Xander heeft vandaag een iets dikkere deken op gekregen en krijgt er morgen nog een deken onder. Op stal is het wel lekker maar hij gaat toch naar buiten en in de molen. Vind de overgang te groot en aangezien hij geschoren is vind ik het niet fijn als ie het koud heeft..
.
.
maar het komt vast goed!
Ik merk gewoon de punten waar we tegen aan lopen, maar ik kan er momenteel niks aan doen, maar ook de dingen die goed gaan, zoals zijn galop, kan ik niet verder 'uitwerken'. Romana01 schreef:Als ik jullie zo hoor, wil ik zo graag dressuurmatig met Ram aan het werkIk merk gewoon de punten waar we tegen aan lopen, maar ik kan er momenteel niks aan doen, maar ook de dingen die goed gaan, zoals zijn galop, kan ik niet verder 'uitwerken'.
.
,