Twee jaar geleden is mijn allerbeste vriendin naar Amerika verhuisd, eerst sprak ik dr regelmatig via hyves etc, alleen nu zijn we steeds minder vaak samen online, dus spreek ik haar minder. maaaaaaaaar ZE KOMT NAAR NEDERLAND
Twee jaar geleden is mijn allerbeste vriendin naar Amerika verhuisd, eerst sprak ik dr regelmatig via hyves etc, alleen nu zijn we steeds minder vaak samen online, dus spreek ik haar minder. maaaaaaaaar ZE KOMT NAAR NEDERLAND
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht, want we zitten allemaal even recht. Mischien heeft u nog even tijd voor dat uuu weer naar spanje rijd. Kom toch even bij ons staan en laat u paardje maar buiten staan. En we zingen en we springen en we zijn zoooooo blij want er zijn geen stoute kinderen bij.
Faya__
Geplaatst: 07-06-11 09:51
Lisaa_ schreef:
jeeeh leuk vera! komt ze hier weer wonen? of gewoon voor vakantie oid?
Heb net een informatica toets gemaakt, en hij ging sleeeeeeeecht. Normaal krijg je meteen je cijfer maar nu kreeg ik niks (computer toets) en die leraar heeft hoge verwachting van mij geloof ik
Aaaaaaaw Elise Ik heb me vandaag opgegeven voor een actie voor het goede doel, ik ga 24 uur op school zitten achter elkaar na de toetsweek nee ik ben echt niet gek hoor