Ja het hoofdstel heb ik dan ook al en beugelriemen en singel enzo alleen nog laarzen aan laten meten een cap en me jasje voor de wedstrijden enzo poee das een geld wie zou ik lief aan kunne kijken
Als het goed is gaat ik woensdag en donderdag met kelly ( voor de mensen, me vriendin van de spalandruiters ) en dan vrijdag en zaterdag ook met kel maar dan gaat jim ook mee
Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen Ik sta nu twee weken bij jullie op stal, mijn paard heet Willem en hij staat in de middelste stal, gelijk rechts in het hoekje!
En ik heb gelijk een vraagje; weten jullie of de paarden vandaag op het land staan!?
Als je hyves foto's niet voor iedereen zichtbaar zijn werkt dat niet Je kan ook uploaden via http://imageshack.us en dan met je rechtermuisknop op je foto klikken en de link bij eigenschappen kopieëren. Die zet je tussen [img]en[/img] en bericht verzenden op bokt
[quote="loveseben"]Hey Sya, fijn dat je een nieuw zadel hebt voor Sammy Gaat alles nog goed op stal? Zal wel zwaar worden deze week dan En feesten en werken
Hey kel, Jaa ik ben zo blij met dat zadel eindelijk Jaa het gaat super op stal! Ik gaat bij nader inzien toch nie alle dagen vandaag bijvoorbeeld nie.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
hallo allemaal, ik meld mij hier ook even. Ik sta sinds afgelopen zaterdag bij jullie op stal. Mijn paard heeft Cesaria en ze staat in de buitenbox(op de hoek).