Vervelend voor je eigen paard Sabine
Je hebt wel twee leuke paarden tot je beschikking!
Jammer dat het niet helemaal goed ging, gewoon lekker dooroefenen 
Gefeliciteerd met je prijzen Elbrich!
Natalie: hopelijk krijg je snel te horen hoe en wat.
Jill_ schreef:Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal doorweekt, wat een kútweer
Vertel mij wat, WAT EEN
- WEER! Het was echt verschrikkelijk ...
Onze parcoursen gingen voor ons gevoel wel oke. Eindelijk eens goed tempo. Vooral het eerste rondje ging fijn. Op 1 nog net niet genoeg ritme en een balkje, voor de rest heel fijn. Helaas op de laatste echt nét aangetikt, hij leek te blijven liggen, maar hij gleed er nog net af.
Het tweede een heel goed ritme (voor zijn doen snel) en de eerste hindernissen gingen heel goed, maar zelf had ik het idee dat Lassie 'schrok' van hoe snel de hindernissen op hem afkwamen zegmaar. Op 3 ging het niet helemaal passen en normaal gesproken krabbelt hij er nog een pasje bij, maar nu stopte hij. Daarna wel goed. Voor 7 weer een rare afstand, dwars door die oxer gesprongen, voorste balk kapot, achterste balk tussen zijn benen en ik zat heel erg achter en knalde in de landing ook nog eens keihard met mijn hoofd op zijn nek ... en toen ja
nog één hindernis te gaan en daar ook nog een balk op.
Was wel zonde, maar ik zie het positief in
. Dat tempo heeft hij gewoon nodig en zeker het eerste rondje ging goed en die balkjes hadden net zo goed kunnen blijven liggen. Op naar de volgende keer.

Stomme plant

Zonde dat deze foto niet van voren is, zou volgens mij een hele gave foto zijn geweest