Dus nu maar even een verslagje:Sybje loopt met dit beslag echt stukken beter als de vorige keer. We hebben alle buig oefeningen gedaan en gerent (arme beest) en hij heeft rek en strek oefeningen gedaan. Daarna zijn er foto's gemaakt van haar facet gewrichten, in haar nek en schouder. Bij het punt waar de halswervel de schouder raakt zaten oneffenheden en is Syb daarna aan de scan gegaan.
Uit de scan kwam uiteindelijk (mijn vermoeden) artrose naar voren. Door de artrose knelt ze zenuwen af of klem zodra ze met nek en been naar links of rechts wil buigen. Rechtuit heeft ze er echter geen last van. Van Toor vertelde dat het kan komen doordat ze een keer over de kop is gegaan of iets. (van de val in het park kan het echter niet komen)
Nu wordt ze de komende twee dagen behandeld aan deze gewrichten door injecties in de facetgewrichten en ondersteund door een infuus.
Pfff.. En Syb werd vanochtend erg boos toen ze de trailer op moest maar wederom weer super lief gedragen daar. Ze heeft nu ook 2 mooie kale plekken op der hals
Maar is nog lang niet zo erg als ze van de winter liep haha. Ik baal onwijs dat het artrose is maar ik ben erg blij dat we een oorzaak hebben gevonden en dat het misschien weer goed komt (hij kon het niet garanderen). En ik ben erg blij dat ze niet continue pijn heeft
Het is nu ff afwachten
En dan mogen we der woensdagmiddag of donderdag ophalen (wie o wie
)Oh en hij zei dat er veel paarden last hebben van de vele pollen (vandaar haar benauwdheid) en dat haar boeren kan leiden naar een maagzweer (ik hoop het niet zeg!)

je plaatje!

Ik ben Brigitte, 23 jaar.. Student maatschappelijk werk en dienstverlening. Woon in Delft zuid. Heb een mooie 5 jarige merrie
Wally.. Een mooie zwarte merrie..