maar zal wel weer goed komen toch

@ gina, er zijn hier zat mensen die graag fotoshoots doen dus dat zal wel lukken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ben er trots op 

Astor schreef:Thanks Andrea. Baal wel enorm dat mijn lens kapot is en dat ik juist in deze periode veel fotoshoot doe en gave modellen krijg aangeboden.
Maar ik ga me best doen om er het mooiste uit te halen en ik kom gewoon wel voor een tweede keer langs.
Om het goed te maken haha! Is het zo'n viespeuk die Pas?
We zien wel hoe we haar maandag aantreffen en anders maken we haar gewoon even schoon.
Geen probleem toch, vind ik alleen maar leuk om te doen
Astor schreef:Thanks Andrea. Baal wel enorm dat mijn lens kapot is en dat ik juist in deze periode veel fotoshoot doe en gave modellen krijg aangeboden.
Maar ik ga me best doen om er het mooiste uit te halen en ik kom gewoon wel voor een tweede keer langs.
We zien wel hoe we haar maandag aantreffen en anders maken we haar gewoon even schoon.
Flevolander schreef:Astor schreef:Thanks Andrea. Baal wel enorm dat mijn lens kapot is en dat ik juist in deze periode veel fotoshoot doe en gave modellen krijg aangeboden.
Vooral die bruine die ik je laatst aanbood he
En Debby ik kom Boef wel op de foto zetten als ik weer een andere lens heb. 

.
.
!
.

.
.
.
.
.
!
Ga je ook foto's maken?